Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:16 
 
Hardtraxx Addict

GT500eleanor schreef:
Ja joh, deze reacties slaan helemaal nergens op.
Mensen zijn bang voor een beetje verandering...
Pech voor jullie, Frontliner begint nu ook al :evil:

Dan lijkt het mij het beste dat het gewoon moet gesplitst worden. We hebben al Early Hardstyle en 'hedendaagse hardstyle'. Het verschil in Raw Hardstyle komt ook al duidelijker over vind ik.
Nu hebben we alleen nog iets voor die slappe kicks hebben we nog nodig, de euphoric hardstyle en de uitzonderingen in het genre.
Voor mij part komt Dark Hardstyle er ook nog bij xd

Dan is iedereen blij met zijn subgenre, want alles valt toch in de categorie Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik ben absoluut geen fan van deze trend qua kicks. maar ik vind dit nummer nog goed aan te horen. Heb het idee dat de kick ook wat harder is dan bij Give it up/gimmelove en al die andere shit. Het is ook minder cheesy. Ik vind het nog best een strak nummertje. Vocals zijn natuurlijk volledig geraped maar toch blijven ze een bepaalde feeling hebben die me wel lekker ligt. Geen slechte track maar van mij mogen ze weer beukers maken.

Ik weet niet hoor, maar de Give it Up kick vind ik live 10x zo veel harder gaan als deze kick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben absoluut geen fan van deze trend qua kicks. maar ik vind dit nummer nog goed aan te horen. Heb het idee dat de kick ook wat harder is dan bij Give it up/gimmelove en al die andere shit. Het is ook minder cheesy. Ik vind het nog best een strak nummertje. Vocals zijn natuurlijk volledig geraped maar toch blijven ze een bepaalde feeling hebben die me wel lekker ligt. Geen slechte track maar van mij mogen ze weer beukers maken.

Ik weet niet hoor, maar de Give it Up kick vind ik live 10x zo veel harder gaan als deze kick ;)

Nope. In The Air gaat harder maar dat is zeer relatief aangezien beide nummers amper nog onder hardstyle vallen. Zelfs Wasted Penguinz kicks gaan harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:33 
 

Saaaaaaaaiiii!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Meer vingers de lucht in dan handjes,
als dit voorbij komt op n feest.
:thumbdown:

Edit:
Het is niet eens een schim van:
"D Block & S-tefan ft Isaac- Music is Why" :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk denk ik dat deze plaat mede aanleiding zal zijn om hier verder mee te experimenteren voor producers. Heb daar op zich niets op tegen. Het grappige is dat niet alleen de muziek veranderd, maar (misschien onbewust) ook de smaak van het publiek. Zelfs van 'die-hard' Hardstyle aanhangers. Doe de test maar eens, waar dacht je 5 jaar geleden absoluut niet naar te kunnen luisteren? Misschien is dat wel het soort platen wat je nu wel leuk vind ;) Luister deze plaat na 5 jaar nog eens, kijk hoe de Hardstyle wereld er dan uitziet en oordeel nog eens over deze plaat. Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:58 
 

Jammer hè. Vind het eigenlijk nu wel prima zo. Evenveel melodie als wat hardere tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Het grappige is dat niet alleen de muziek veranderd, maar (misschien onbewust) ook de smaak van het publiek. Zelfs van 'die-hard' Hardstyle aanhangers. Doe de test maar eens, waar dacht je 5 jaar geleden absoluut niet naar te kunnen luisteren? Misschien is dat wel het soort platen wat je nu wel leuk vind ;) Luister deze plaat na 5 jaar nog eens, kijk hoe de Hardstyle wereld er dan uitziet en oordeel nog eens over deze plaat. Ben benieuwd :)

5 jaar geleden vond ik de opkomst van die melodieuze mainstream hardstyle kut en nu vind ik die muziek nog kutter (enter). Het zijn vooral nieuwe mensen die je met dit soort nummers aantrekt, terwijl veel van de mensen die nu luisteren over 5 jaar de scene verlaten hebben, omdat ze deze verandering niet aanstond. Zo is het ook bij early gegaan. Dan zijn er misschien wel meer luisteraars dan nu, maar dat houdt niet direct in dat hun smaak veranderd is. Dat gebeurt overigens wel bij de meesten, maar de trend is vaak richting het wat iets ontoegankelijker is en dus niet andersom, wat dit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
hurricane schreef:
Het grappige is dat niet alleen de muziek veranderd, maar (misschien onbewust) ook de smaak van het publiek. Zelfs van 'die-hard' Hardstyle aanhangers. Doe de test maar eens, waar dacht je 5 jaar geleden absoluut niet naar te kunnen luisteren? Misschien is dat wel het soort platen wat je nu wel leuk vind ;) Luister deze plaat na 5 jaar nog eens, kijk hoe de Hardstyle wereld er dan uitziet en oordeel nog eens over deze plaat. Ben benieuwd :)

5 jaar geleden vond ik de opkomst van die melodieuze mainstream hardstyle kut en nu vind ik die muziek nog kutter (enter). Het zijn vooral nieuwe mensen die je met dit soort nummers aantrekt, terwijl veel van de mensen die nu luisteren over 5 jaar de scene verlaten hebben, omdat ze deze verandering niet aanstond. Zo is het ook bij early gegaan. Dan zijn er misschien wel meer luisteraars dan nu, maar dat houdt niet direct in dat hun smaak veranderd is. Dat gebeurt overigens wel bij de meesten, maar de trend is vaak richting het wat iets ontoegankelijker is en dus niet andersom, wat dit is.
Interessante opinie. Het zou ook kunnen dat 'de scene' zoveel groter is dat meerdere stijlen een definitieve eigen scene op zich vormen. Zie nu Raw-style. Dit is iets wat in de Hardcore ook is gebeurd. De mogelijkheid bestaat dus dat mensen de scene niet verlaten, maar een verschuiving plaats vind. Daarom zie ik dit nummer, of je hem nou leuk vind of niet, als een soort begin van een verandering. Of uitbreiding van de scene, tis maar hoe je het bekijkt. Ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een k*t plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden een plaat op men usb gezet die ik echt nog maar 1 keer gespeeld heb...
Dit moet wel een van de slechtste platen van het jaar worden IMO ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren in een Hardtrance setje gedraaid, pastte hij prima in eigenlijk (serieus) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben vast niet de eerste die het zegt, maar ik vind dit echt een regelrechte Give it Up kopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Ben vast niet de eerste die het zegt, maar ik vind dit echt een regelrechte Give it Up kopie.

Atmozfears - Take Me Away lijkt er veel meer op en daar wordt niks van gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:06 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
Scumbag schreef:
Ben vast niet de eerste die het zegt, maar ik vind dit echt een regelrechte Give it Up kopie.

Atmozfears - Take Me Away lijkt er veel meer op en daar wordt niks van gezegd...


Miss omdat het een free release is, minder bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Scumbag schreef:
Ben vast niet de eerste die het zegt, maar ik vind dit echt een regelrechte Give it Up kopie.

Atmozfears - Take Me Away lijkt er veel meer op en daar wordt niks van gezegd...


Die track ken ik niet;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Briljante plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:20 
 

wvd schreef:
Briljante plaat! :worship:


Nu al dronken? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, dit wordt hem niet. :/

Vind de intro slap, beetje slappe opbouwende vocals met een zachte kick.

De vocals zijn constant hetzelfde(wat overigens niet altijd verkeerd hoeft te zijn), maar gaan na de intro wel irritant worden. :thumbdown:

Midintro vind ik te doen. -.-

Kick is waardeloos, had veel harder gemogen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kicks :drool:
Dikke vocals :drool:
Dikke dj's, vooral DBSTF :drool:

Sarcasme modus off...
Ik ben niet altijd een basher, maar dit is serieus te triest voor woorden :/ ! Die DBSTF denken volgens mij alleen nog maar aan snollies die met hun kont kunnen shaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roomboter schreef:
wvd schreef:
Briljante plaat! :worship:


Nu al dronken? :/

:aww:

Vind het gewoon een goede plaat, vind de vocals verre van irritant, vind ze juist een goede sfeer geven. Daarnaast vind ik de kicks ook heerlijk, het is geen hardstyle - maar moet dat dan? De melodie en sounds zijn niet gruwelijk, maar overall vind ik dit gewoon een uitstekende plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we dit hele topic nou eens naar de Hardtrance-Releases sectie verplaatsen?

Edit, plaatje erbij:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha baas :worship: Humor PLUS het moet echt gebeuren! Oh lieve modjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Als we dit hele topic nou eens naar de Hardtrance-Releases sectie verplaatsen?

Edit, plaatje erbij:

Afbeelding


You just made my day :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Als we dit hele topic nou eens naar de Hardtrance-Releases sectie verplaatsen?

Edit, plaatje erbij:

Afbeelding



:D Held,maar het zou echt wel moetten gebeuren xd
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle