Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 21:09 
 
Hardtraxx Crew

D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy (EVO087)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 12/04/2023

Tracks:
D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit is het helemaal voor mij! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft even bijna hun hele cariere geduurd maar wel een toffe plaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het heeft even bijna hun hele cariere geduurd maar wel een toffe plaat ;)


sommige dingen zijn duidelijk het wachten waard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track :love:
Dan gaan we nu weer wachten op een Ghost Stories vs Project One (ergens in 2030)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze een beetje matig voor zulke grote namen. Had er iets meer van verwacht. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Klinkt erg saai imo :(. Zo voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 16:02 
 
Hardtraxxer

Werd tijd deze collab. Ben het wel eens met bovenstaand, ietwat voorspelbaar maar zit wel heel de dag in m'n hoofd al. Goeie plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 22:01 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe sample toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben de mid veranderd? Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2023 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ur_legacy/

12 april dus! Verbaast me wel dat ook deze weer op Scantraxx uitkomt ipv AoC. Gebeurt voor m'n gevoel steeds minder op dat label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/12ci9ve/dblock_stefan_headhunterz_keepers_of_our_legacy/

12 april dus! Verbaast me wel dat ook deze weer op Scantraxx uitkomt ipv AoC. Gebeurt voor m'n gevoel steeds minder op dat label.

Nou ja, omdat het een DBSTF vs. Headhunterz is en niet andersom snap ik de link nog naar Scantraxx, maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Pannenkoek schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/12ci9ve/dblock_stefan_headhunterz_keepers_of_our_legacy/

12 april dus! Verbaast me wel dat ook deze weer op Scantraxx uitkomt ipv AoC. Gebeurt voor m'n gevoel steeds minder op dat label.

Nou ja, omdat het een DBSTF vs. Headhunterz is en niet andersom snap ik de link nog naar Scantraxx, maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.


Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt dat iets uit? Gewoon een serieuze vraag. Nooit in verdiept namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind deze track niet zo eigenlijk, melodie is wel okay maar die kicks mogen wat mij betreft allemaal de prullenbak in
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt dat iets uit? Gewoon een serieuze vraag. Nooit in verdiept namelijk

Maakt voor de plaat natuurlijk niets uit. Lijkt me niet dat mensen anders naar een plaat luisteren op basis van het label waar het op uitkomt.

Vind het vooral apart dat ze ooit met veel bombarie dat hele Art of Creation label aan hebben gekondigd, en het dan na een paar jaartjes zo laten doodbloeden. Audiotricz en Bass Modulators zijn bijvoorbeeld pleite, en de AoC releases van HHZ, WSZ en NC het afgelopen jaar zijn bij elkaar op één hand te tellen. Kan me dan gewoon verbazen dat voor AoC hetzelfde lot dreigt als Spirit of Hardstyle, Hard With Style of Digital Age.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.

Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:

Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt dat iets uit? Gewoon een serieuze vraag. Nooit in verdiept namelijk

Het zal mij ook een zorg waar het gereleased wordt, al plaatsen ze een gratis link voor de track op de site van Pedopartij Martijn.

Het is maar net waar ze het qua track het beste vinden passen denk ik? Of welk label even een boost nodig heeft of op dat moment veel naam genereerd. Dat zie je ook wel eens aan grote artiesten welke op Q-Dance releasen. Of een feest welke gelinkt is aan een label of organisatie.

Rubrix schreef:
Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders

Ja, welke artiesten en welke releases? Het is toch al lang niet meer het label wat tot de groten behoorde samen met Fusion of bijvoorbeeld Titanic Records? Het is nu voornamelijk een verzamelplaats voor nieuwe artiesten, welke weinig spraakmakende platen uitbrengen, met als uitschieter een keer een grote naam (Keltek, The Prophet), waarvan de hits ook uitblijven.

Alleen Demi Kanon en Devin Wild doen het erg goed daar, maar van vooral de laatste denk ik dat deze inmiddels wel op eigen benen kan en mag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2023 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Martin Waus schreef:
Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt dat iets uit? Gewoon een serieuze vraag. Nooit in verdiept namelijk

Maakt voor de plaat natuurlijk niets uit. Lijkt me niet dat mensen anders naar een plaat luisteren op basis van het label waar het op uitkomt.

Vind het vooral apart dat ze ooit met veel bombarie dat hele Art of Creation label aan hebben gekondigd, en het dan na een paar jaartjes zo laten doodbloeden. Audiotricz en Bass Modulators zijn bijvoorbeeld pleite, en de AoC releases van HHZ, WSZ en NC het afgelopen jaar zijn bij elkaar op één hand te tellen. Kan me dan gewoon verbazen dat voor AoC hetzelfde lot dreigt als Spirit of Hardstyle, Hard With Style of Digital Age.

je vergeet nog Lose Control Music/ Noisecontrol records (al weet ik niet of die deze erg mee moet rekenen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de kick in de mid die aangepast is :( .
Verder echt precies wat ik verwacht van deze namen, vernieuwend ? Nee, maar wel enorm lekker en van hoge kwaliteit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 23:30 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Martin Waus schreef:

Rubrix schreef:
Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders

Ja, welke artiesten en welke releases? Het is toch al lang niet meer het label wat tot de groten behoorde samen met Fusion of bijvoorbeeld Titanic Records? Het is nu voornamelijk een verzamelplaats voor nieuwe artiesten, welke weinig spraakmakende platen uitbrengen, met als uitschieter een keer een grote naam (Keltek, The Prophet), waarvan de hits ook uitblijven.

Alleen Demi Kanon en Devin Wild doen het erg goed daar, maar van vooral de laatste denk ik dat deze inmiddels wel op eigen benen kan en mag staan.


Het zijn toch hele andere tijden dan 10/15 jaar geleden? Het is appels met peren vergelijken. Het gaat niet meer alleen om het hebben van grote namen, maar om het ontdekken van talenten en talenten een kans geven. Talenten die de nieuwe D-Block & S-Te-Fan of Headhunterz kunnen worden. Daarnaast hoef je je geen zorgen te maken over Scantraxx hoor, die hebben hun zaken wel op orde.

Betreffende AOC; de sparkle is inmiddels van het label af, maar het is voor bijv. WS, NC en HHZ vooral belangrijk dat ze een eigen label hebben waar ze op kunnen releasen. Niemand vertelt ze wat ze moeten doen en ze hoeven niks op te geven aan het label. Het hebben van een eigen label heeft zijn voor- en nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Revolting Against schreef:
Martin Waus schreef:
Het zijn toch hele andere tijden dan 10/15 jaar geleden? Het is appels met peren vergelijken. Het gaat niet meer alleen om het hebben van grote namen, maar om het ontdekken van talenten en talenten een kans geven. Talenten die de nieuwe D-Block & S-Te-Fan of Headhunterz kunnen worden. Daarnaast hoef je je geen zorgen te maken over Scantraxx hoor, die hebben hun zaken wel op orde.

Waren daar niet sublabels als Silver en Black etc voor uitgevonden? Het komt toch maar zelden voor dat een talent direct op het mainlabel verschijnt? Besides, welke grote talenten zijn er uit Scantraxx voortgekomen welke dezelfde status als Headhunterz, Wildstylez, Brennan Heart, Frontliner of DBSTF mogen dragen?

Devin Wild, Demi Kanon, Keltek, Atmozfears? Erg goed bezig, maar kunnen die een primetime slot invullen of hebben die een definitieve stempel weten te drukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit de jaarlijkse Headhunterz release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:

Devin Wild, Demi Kanon, Keltek, Atmozfears? Erg goed bezig, maar kunnen die een primetime slot invullen of hebben die een definitieve stempel weten te drukken?


Je bedoelt de artiesten die eens of vaker op Qlimax en mainstage Defqon.1 hebben gestaan?

Nee die kunnen dat niet invullen joh.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle