SameFranky wrote:ik vind deze zo ontiegelijk vetimo nog beter dan angels & demons
Related topics
- View the latest post: Ghost Stories: The Final Chapter | 20 Years of D-Block & S-Te-Fan
- View the latest post: T to the ON - 20 years of D-Block & S-te-Fan Warm UP (2005 – 2025 & Ghost Stories)
- View the latest post: Ghost Stories - Felt The Ghost
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (JDX Remix) (EVO078)
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories (Live Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind deze vocals vetter dan de angels&demons en twilight zone. Heel gaaf plaatje 
Vind deze nu ook heel vet! Die sound van die demon is ook zo tering vet gedaan. Vetste sound die ik in tijden gehoord hebDonnyD wrote:SameFranky wrote:ik vind deze zo ontiegelijk vetimo nog beter dan angels & demons
Ik had precies hetzelfdeSimpleEffect wrote:Was in t begin best teleurgesteld geen unieke/nooit eerder gehoorde tracks te horen tijdens de eindshow.
Maar tering toen kwam deze
Geef DBSTF dit jaar maar het Qlimax anthem als PN of B-Front hem niet krijgt 
Eh, Nature of our Mind?RoyAPO wrote:Geef DBSTF dit jaar maar het Qlimax anthem als PN of B-Front hem niet krijgt
Oh kut vergeten. Alsnog zou ik wel een Qlimax anthem willen zien in hun huidige stijl. Past er perfect bij vind ikSimpleEffect wrote:Eh, Nature of our Mind?RoyAPO wrote:Geef DBSTF dit jaar maar het Qlimax anthem als PN of B-Front hem niet krijgt
Als ze voor 2e keren gaan krijgen waarschijnlijk heel veel namen voorrang op DBSTF.
Zie eerlijk gezegd nog wel een Project One anthem komen binnen nu en 3 jaarBroken Balance wrote:Als ze voor 2e keren gaan krijgen waarschijnlijk heel veel namen voorrang op DBSTF.
Wow wat is deze plaat vet zeg
Sinds de eindshow niet meer gehoord maar nu ik het terug zie/hoor wat een kippenvel krijg ik hiervan

Denk haast dat een van de mannen van Rough State hem dit jaar gaat maken, de mainstream namen zijn een beetje opgedroogd.SimpleEffect wrote:Zie eerlijk gezegd nog wel een Project One anthem komen binnen nu en 3 jaarBroken Balance wrote:Als ze voor 2e keren gaan krijgen waarschijnlijk heel veel namen voorrang op DBSTF.
Zo dan, wat een plaat zeg. Hoor hem nu pas voor het eerst maar holy shit wat goed man man

Als deze climax erin klapt vliegen al m'n haren overeind en verander ik in een volwassen plofkip (die dus ineens weer kan rennen)...
Every damn time!
Wat gaat die melo+synth door merg en been

Every damn time!
Wat gaat die melo+synth door merg en been
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 17 hours ago
Eens met dit. Pakt me niet echt helaasKoen wrote:Heel vreemd ja, alsof het een vervolg van Angels & Demons en Twilight Zone is..Revolting Against wrote:Angels & Demons 2.0
DbStf zijn weer helemaal terug, wat ontiegelijk vet dit 
MelodicArtDJ wrote:DbStf zijn weer helemaal terug, wat ontiegelijk vet dit
Zaad. Album en de tracks die daarna zijn gekomen waren beter dan dit. 
Wat een heerlijke plaat weer! Hoe vaker je m luistert, hoe beter die wordt!
Release 13/8 aldus hun laatste insta post
Lijkt me ook dat dat de bedoeling is? Vind die 2 overigens beter, al moet ik deze nog wel wat vaker luisteren.Goku wrote:Eens met dit. Pakt me niet echt helaasKoen wrote:Heel vreemd ja, alsof het een vervolg van Angels & Demons en Twilight Zone is..Revolting Against wrote:Angels & Demons 2.0
Wat een zieke plaat weer zeg
doet niet veel onder voor Twilight Zone
View on YouTube
Wat een ontiegelijke dikke plaat! En die videoclip
Stukje op 0:52 enorm vet in elkaar gezet!
Wat een ontiegelijke dikke plaat! En die videoclip