Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 17:10 
 
Hardtraxxer

Over het algemeen echt mega dik deze. Alleen lijkt de lead te erg onder de kick te duiken waardoor de lead voor mij wat dunnetjes klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt zo'n eindshow plaat. Wat een sfeer en sounds :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt ontzettend vet gedaan zeg. Vind de hardstyle stukjes alleen niet heel geweldig, had van mij wat ''voller'' gemogen ofzo. Maar verder is dit echt goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JvK1 schreef:
Over het algemeen echt mega dik deze. Alleen lijkt de lead te erg onder de kick te duiken waardoor de lead voor mij wat dunnetjes klinkt.


Dit. Die melodie verdient een vollere sound te hebben. Vindt het ook niet zo een mooie lead als ik heel eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Sfeer is toch wel het hoogtepunt van deze plaat. Super vet. Ik ben alleen (verrassing) geen fan van de kicks. De punch is veel meer aanwezig dan de basstail waardoor het tok-geluid, waar ik sowieso al geen fan van ben, veel te veel aandacht krijgt. Ook de vocalen vind ik persoonlijk vrij medium, met name vanwege haar uitspraak en stemgeluid. Desondanks een goeie productie met een dikke opbouw die logisch in elkaar steekt en een sfeer waar je meteen de kriebels van krijgt. Dikke 7,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks zijn op zich prima. Vind idd vooral de leads wat ondermaats.

Overigens wel cool dat JDX de melodie naar triplets heeft omgezet. Dat hoor je vrijwel nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sfeer zit hierin :love: . Hoef het alleen niet ergens midden in een set te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 08:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, wauw. Wat een sfeer zit er in de breaks :love: (L) Dit moet ik echt op Qlimax horen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle