Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij komt morgen :thumbsup:
Ik vind hem echt nog lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister gehoord op Intents en godverdomme wat gaat deze ziekelijk hard live! Morgen zeker kopen! :bomb: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Gister gehoord op Intents en godverdomme wat gaat deze ziekelijk hard live! Morgen zeker kopen! :bomb: :x


Gaat die Mid hard Live? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:38 
 

Best een aardig plaatje maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live op hoger bpm was die echt wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Nando schreef:
Gister gehoord op Intents en godverdomme wat gaat deze ziekelijk hard live! Morgen zeker kopen! :bomb: :x


Gaat die Mid hard Live? :)

Dat was sarcastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een lekker plaatje :D
Ieder zijn smaak zeker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook zeker lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:35 
 
Donateur

Almighty schreef:
Hij loopt vaker te bitchen op mij terwijl hij op dat moment niks ermee temaken heeft En dat al met 7 berichten, blijkbaar heeft ie een probleem met mij ofzo

hij reageert op jou omdat jou antwoord een beetje kansloos was op mijn reactie.
en trouwens dit is nog off topic maar sollicitatie gesprekjes bij de plaatselijke supermarkt stellen uiteraard niks voor ;)
verder dit nummer nog nooit weer geluisterd, meestal na een 2e keer luisteren is mijn mening alweer iets veranderd maar geen zin in nu.
verder ben ik een hele nette jongen en kots ik van tracks die in mijn ogen gewoon worden gemaakt voor boekingen/geld/grote publiek.
voor de rest kan ik begrijpen dat mensen dit mooi vinden, moet eerlijk toegeven dat dit soort nummers mij vroeger juist wel pakten, zal bij de meeste mensen wel het geval zijn dat op den duur dit gaat vervelen en dat je harder/rauwer wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit onverwachts toch best wel een lekker plaatje! Eindelijk eens een melodie die blijft hangen van DBSTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind dit onverwachts toch best wel een lekker plaatje! Eindelijk eens een melodie die blijft hangen van DBSTF!


Heb ik ook, om te luisteren lekker plaatje :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind dit onverwachts toch best wel een lekker plaatje! Eindelijk eens een melodie die blijft hangen van DBSTF!


Mee eens, vond hem thuis achter computer maar niks. Maar net wat P-Stylez zegt, live op hoger bpm klinkt deze track toch stiekem wel lekker:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik van mening ben veranderd. Ik vond het eerst helemaal niks, nu vind ik het een hele aardige plaat :D ! Lekkere intro, screeches doen het altijd goed bij mij. Kicks zijn ook goed te doen, en nu niet hetzelfde als in hun vorige tracks :) . Melodie is nog best lekker nu ik hem vaker heb geluisterd :) . Naja de vocals vind ik dan weer wat minder maar al met al kan ik prima naar deze track luisteren en dat zal ik ook nog wel vaker doen denk ik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 10:18 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk nummertje, Klonk er goed tijdens de afsluiting! I've GOT THE MAGIC IN MEEEEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Track valt me gelukkig reuze mee :) Intro heeft een lekkere drive, en vind de break sfeervol. Enige jammere is weer die inspiratieloze melodie.. Iets waar artiesten als DBSTF/Coone/Isaac/Psyko Punkz de laatste tijd erg veel mee aankomen. De melodie is te random en blijft niet hangen, en haalt meteen de gehele drive eruit.

Ik heb zo af en toe het idee dat de leuke melodietjes op zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een gewone plaat, behoorlijk mainstream, maar niet slecht. Ook niet iets wat ik in men setjes zou droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin dit nr steeds lekkerder te vinden, melodie blijft echt hangen, intro is beetje jammer, die vind ik minder. Die kickroll is echt lekker in het begin :love: .. Gewoon lekker mainstream, zomers, en leuke melodie. Ja hoor dbstf mogen dit vaker maken. En mensen die er geen zak aan vinden die moeten het eerst ook luisteren op een hard geluidssysteem. Want achter pc klinkt het ook veel minder. Al begrijp ik best dat deze niet bij iedereen in de smaak valt; )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@p-stylez
Wat is een kickroll? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:47 
 

Geen top anthem, maar live toch wel heel vet! zeker omdat Intents toch wel een beetje mijn feestje is als oisterwijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook best een lekkere plaat :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

awesome! hebbon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker




Niet echt een making of, mja zag em staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Wat een geweldige melodie! :drool:

Not. Inspiratieloos. :yawn:


Ik vind van niet, het is voor mij echt zo'n melodie die in je kop blijft zitten :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:20 
 
Hardtraxxer

Vond dit eerst 10 keer niks, maar zeker live gaat ie stiekem toch wel lekker :P .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle