Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 15:31 
 

Saaiheid²
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:17 
 
Donateur

Tijd om een skippybal te kopen, zou niet weten hoe je hier anders op los moet gaan...
poing poing poing poing. ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk zo'n mainstream haat topic.

The dream goes on is gewoon een leuke plaat. Intro begint soft en bouwt op, daarna een trancy melo wat het bij mij altijd goed doet. Prima dat ze die dubstep break eruit gehaald hebben. Gewoon een goede plaat dit. We do our thing hebk nog niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beide niet boeiend.

We Do Our Thing spreek me toch wat meer aan dan The Dream Goes On.
Deze laat ik lekker links liggen, D-Block & S-Te-Fan magen zich zelf wel weer een keer bewijzen.
Wat een bagger maken deze mannen de laatste tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Leuk zo'n mainstream haat topic.

:huh: Wat wordt er hier gehaat? dit is gewoon bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al was dit Early, ik vind het saai klinken
In Other Wordz & Rock Diz waren veeeeel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Fijna release :)

jaa indd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:10 
 
Hardtraxxer

The Dream Goes On: Erg saai...
We Do Our Thing: Lekker intro, maar dan komt die standaard melodie met die vreselijke pitchkicks.... :(

Erg matige release weer van DBSTF..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Dream Goes On: best dope mid-intro, de vocals zijn een beetje krampachtig en vind ze niet zo heel overtuigend overkomen. Voor mij altijd een moment van ergernis. Melodie is gewoon lekker, trance-synth is ook dope. Vind dit echt een lekker nummer eigenlijk, en de kicks zijn ook niet zo storend als in andere mainstream tegenwoordig.

We Do Our Thing: Deze vind ik een stuk minder. Vocals zijn erg simpel, mid-intro pakt me niet echt, en in de climax vind ik alles storend van melodie tot kicks.

Hier wordt wel een beetje teveel bekritiseerd om het bekritiseren vind ik. The Dream Goes On is absoluut een van de betere mainstream-platen van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Leuk zo'n mainstream haat topic.

:huh: Wat wordt er hier gehaat? dit is gewoon bagger.

Er wordt hier zeker wel gehaat en niet objectief beoordeeld op het nummer. Als ik de rawstyle bonerboys even buiten beschouwing laat (die vinden mainstream sowieso niet leuk) zie ik nog steeds een hoop gezeik. Ik ben het met iedereen eens dat DBSTF echt afgezakt zijn maar dit nummer hoort daar niet bij. Intro heeft gewoon veel drive en bouwt goed op met naderhqand die harde kick. Er zit geen superlange break meer in en die melodie is niks mis mee en ook de kicks zijn prima. Gewoon een leuke mainstreamplaat. Geen superhit maar de afkraakreacties hier zijn mijns inziens veel te negatief over The Dream Goes On. Enige echte minpunt is wat mij betreft de vocals, die komen niet lekker uit de verf maar de rest van het nummer is gewoon prima.

Tsja, DBSTF he, de nieuwe Showtek. Daar mag je niks positiefs over zeggen anders hoor je er op hardtraxx niet bij. Maar dit nummer is gewoon oke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxxer

ik ben echt weg van The Dream Goes On, maakt behoorlijk wat energie bij me los bij het stukje 'tonight' :love: :thumbsup:
de andere track doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind bij The Dream goes on die kicks egt superlelijk, kan je bijna geen kicks noemen, een hoop gekraak, eigenlijk doen ze me denken aan wasted penguinz kicks. Die vocals zijn egt zoo verschrikkelijk lelijk en saai, niet om aan te horen , en dan nog een standaard melodie, nee ik vind the dream goes on egt helemaal niets, en dan spreek ik nog niet over die andere track, jeezus.
Zo goed? En nee, ik ben geen rawstyle bonerboy want ik kan alles waarderen, maar dit is gewoon egt niet om aan te horen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik vind bij The Dream goes on die kicks egt superlelijk, kan je bijna geen kicks noemen, een hoop gekraak, eigenlijk doen ze me denken aan wasted penguinz kicks. Die vocals zijn egt zoo verschrikkelijk lelijk en saai, niet om aan te horen , en dan nog een standaard melodie, nee ik vind the dream goes on egt helemaal niets, en dan spreek ik nog niet over die andere track, jeezus.
Zo goed? En nee, ik ben geen rawstyle bonerboy want ik kan alles waarderen, maar dit is gewoon egt niet om aan te horen voor mij.

wat versta jij onder een standaard melodie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een random melodietje, geen inspiratie, blijft totaal niet hangen, zet dit eens tegenover een wildstylez melodie, daar zit tenminste kracht achter, gevoel in. Dit is maar een melodie om een melodie te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Elite

Dit vind ik een erg fijne release!
Komen er trouwens geen 3 tracks op te staan?
Want ze hadden de Dubless Mix en de originele ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 22:17 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Dit vind ik een erg fijne release!
Komen er trouwens geen 3 tracks op te staan?
Want ze hadden de Dubless Mix en de originele ;)


Dat ze de Dubless Mix maar releasen, die dubstep-break haalt alle energie uit die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:56 
 
Hardtraxxer

Raefix schreef:
ik ben echt weg van The Dream Goes On, maakt behoorlijk wat energie bij me los bij het stukje 'tonight' :love: :thumbsup:
de andere track doet me niks.
+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:58 
 
Hardtraxxer

The dream goes on vind ik een heerlijke plaat!
Live gaat die zo lekker!

We do our thing vind ik een beetje standaard.. Misschien verandert dat na een paar keer luisteren!

Zeker geen slechte release! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
jambekkie schreef:
Dit vind ik een erg fijne release!
Komen er trouwens geen 3 tracks op te staan?
Want ze hadden de Dubless Mix en de originele ;)


Dat ze de Dubless Mix maar releasen, die dubstep-break haalt alle energie uit die track.

Zit imo geen eens energie in de plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Roebén schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Leuk zo'n mainstream haat topic.

:huh: Wat wordt er hier gehaat? dit is gewoon bagger.

Er wordt hier zeker wel gehaat en niet objectief beoordeeld op het nummer. Als ik de rawstyle bonerboys even buiten beschouwing laat (die vinden mainstream sowieso niet leuk) zie ik nog steeds een hoop gezeik. Ik ben het met iedereen eens dat DBSTF echt afgezakt zijn maar dit nummer hoort daar niet bij. Intro heeft gewoon veel drive en bouwt goed op met naderhqand die harde kick. Er zit geen superlange break meer in en die melodie is niks mis mee en ook de kicks zijn prima. Gewoon een leuke mainstreamplaat. Geen superhit maar de afkraakreacties hier zijn mijns inziens veel te negatief over The Dream Goes On. Enige echte minpunt is wat mij betreft de vocals, die komen niet lekker uit de verf maar de rest van het nummer is gewoon prima.

Tsja, DBSTF he, de nieuwe Showtek. Daar mag je niks positiefs over zeggen anders hoor je er op hardtraxx niet bij. Maar dit nummer is gewoon oke!

Valt ook haast niks positiefs meer te zeggen over DBSTF, op hun set op Wish Outdoor na xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat We do our thing prima te doen is hoor.
Lekkere into, pakkende melodie, kick's pitchen misschien wat te enthousiast.
Maar kick's lopen gewoon goed met melodie mee.

The dream goes on pakt mij helemaal niet helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Er wordt hier zeker wel gehaat en niet objectief beoordeeld op het nummer. Als ik de rawstyle bonerboys even buiten beschouwing laat (die vinden mainstream sowieso niet leuk) zie ik nog steeds een hoop gezeik. Ik ben het met iedereen eens dat DBSTF echt afgezakt zijn maar dit nummer hoort daar niet bij. Intro heeft gewoon veel drive en bouwt goed op met naderhqand die harde kick. Er zit geen superlange break meer in en die melodie is niks mis mee en ook de kicks zijn prima. Gewoon een leuke mainstreamplaat. Geen superhit maar de afkraakreacties hier zijn mijns inziens veel te negatief over The Dream Goes On. Enige echte minpunt is wat mij betreft de vocals, die komen niet lekker uit de verf maar de rest van het nummer is gewoon prima.

Tsja, DBSTF he, de nieuwe Showtek. Daar mag je niks positiefs over zeggen anders hoor je er op hardtraxx niet bij. Maar dit nummer is gewoon oke!


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:17 
 
Hardtraxxer

We Do Our Thing! is wel te doen maar The Dream Goes On wat een bagger track om het zo maar ff te zeggen...

de mensen zijn beter gewend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een vette release :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The Dream Goes On: best dope mid-intro, de vocals zijn een beetje krampachtig en vind ze niet zo heel overtuigend overkomen. Voor mij altijd een moment van ergernis. Melodie is gewoon lekker, trance-synth is ook dope. Vind dit echt een lekker nummer eigenlijk, en de kicks zijn ook niet zo storend als in andere mainstream tegenwoordig.

We Do Our Thing: Deze vind ik een stuk minder. Vocals zijn erg simpel, mid-intro pakt me niet echt, en in de climax vind ik alles storend van melodie tot kicks.

Hier wordt wel een beetje teveel bekritiseerd om het bekritiseren vind ik. The Dream Goes On is absoluut een van de betere mainstream-platen van nu.


Helemaal eens met deze post :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle