Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Diamond Hearts (EVO069)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 01/06/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Diamond Hearts

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een mega vette melodie! Volgens mij zit het qua sfeer ook wel goed in deze plaat. Heel benieuwd naar de rest van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel heel vet inderdaad. Tof dat ze zich mengen in verschillende instrumenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet een beetje aan Myst denken. Dat is nooit verkeerd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt al heeeeel goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg hier helemaal Vinkings, The Witcher, The Hobbit vibes van! Wat klinkt dit ontzettend fijn al! Denk dat dit voor mij persoonlijk de potentie heeft om een van de dikste DBSTF platen tot nu toe te worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waar ik Believe echt helemaal niks vind, vind ik deze echt briljant tot nu toe :love: :drool:
Heel erg benieuwd naar de volledige track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt weer veelbelovend, benieuwd naar het eindresultaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vooralsnog heel nice :D bevalt mij beter dan die eerste plaat en die Isaac remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat kinkt dit al grandioos! Bijzonder leuke video's ook telkens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 12:38 
 
Hardtraxxer

Diederik zou een prima volkszanger kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Dit klinkt weer veelbelovend, benieuwd naar het eindresultaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Hoop trouwens niet dat dit de nieuwe standaard van previews online gooien wordt. Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver. Post dan gewoon niks, op deze manier is de kans dat het tegenvalt alleen maar groter (imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Hoop trouwens niet dat dit de nieuwe standaard van previews online gooien wordt. Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver. Post dan gewoon niks, op deze manier is de kans dat het tegenvalt alleen maar groter (imo).


Previews komen altijd een week na de vlog online in goede kwaliteit. Niet zo'n zure guy zijn ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 21:47 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
InfinI schreef:
Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Hoop trouwens niet dat dit de nieuwe standaard van previews online gooien wordt. Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver. Post dan gewoon niks, op deze manier is de kans dat het tegenvalt alleen maar groter (imo).


Previews komen altijd een week na de vlog online in goede kwaliteit. Niet zo'n zure guy zijn ;) :P


Wtf, deze platen worden fucking snel gereleased en je zeurt over kicks zonder een hoge kwaliteit preview... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 13:15 
 
Hardtraxx Addict

Als ze zo snel zijn is een preview uberhaupt niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Als ze zo snel zijn is jouw gejank uberhaupt niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver.


Ook super logisch om een andere achtergrond plaat in de video te stoppen dan waar de video over gaat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mooi zeiken om niets ook :lol:

Is toch juist vet deze serie waar in je op regelmatige basis een video krijgt met wat inside info en een nieuwe track die je deels te horen krijg vanuit de studio alsof je er zelf bij zit. :thumbsup:

Deze track wel heel benieuwd naar. Melodie zit weer zo goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff wat moet je leven kut zijn als je om dit soort onzin gaat zeiken op een internet forum :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 09:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een plaat :love: :love:
Die breaks (ja er zijn er 2, klein minpuntje) zijn echt grandioos zeg. Wat een top sfeer!

Als ik toch ergens op moet zeiken (we zijn wel Hardtraxx) vind ik dat de climax een klein beetje onder doet voor de breaks, maar het geheel is echt super energiek en ik word er blij van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wat een plaat :love: :love:
Die breaks (ja er zijn er 2, klein minpuntje) zijn echt grandioos zeg. Wat een top sfeer!

Als ik toch ergens op moet zeiken (we zijn wel Hardtraxx) vind ik dat de climax een klein beetje onder doet voor de breaks, maar het geheel is echt super energiek en ik word er blij van!


Ik heb precies hetzelfde, wat een geniale zang en akkoorden in die breaks.. :cry:
Ik vind de climaxes dan ook wat kracht missen ofzo, en jammer dat ze zo kort zijn maar wel de beste plaat van de 1e 3 van Enter Your Mind(heel erg benieuwd naar die, met die dikke screech na die vocal).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste plaat van het Enter Your Mind album die me weet te pakken en dan ook meteen heel goed! Die break is echt ongekend goed :worship: Climaxen missen inderdaad een beetje pit, maar zijn verder ook heel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave plaat weer! De zang is echt ontzettend mooi en krijg een beetje een middeleeuws gevoel bij de melodie. Voor mij alleen niet het niveau van Believe (als we toch gaan vergelijken), die plaat doet echt wat met me (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle