Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 7 hours ago
D-Block & S-te-Fan - Diamond Hearts (EVO069)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 01/06/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Diamond Hearts

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Wat een mega vette melodie! Volgens mij zit het qua sfeer ook wel goed in deze plaat. Heel benieuwd naar de rest van de track.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
Klinkt wel heel vet inderdaad. Tof dat ze zich mengen in verschillende instrumenten
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Moet een beetje aan Myst denken. Dat is nooit verkeerd -.-
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Dit klinkt al heeeeel goed :drool:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Krijg hier helemaal Vinkings, The Witcher, The Hobbit vibes van! Wat klinkt dit ontzettend fijn al! Denk dat dit voor mij persoonlijk de potentie heeft om een van de dikste DBSTF platen tot nu toe te worden. :loving:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Waar ik Believe echt helemaal niks vind, vind ik deze echt briljant tot nu toe :love: :drool:
Heel erg benieuwd naar de volledige track!
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit klinkt weer veelbelovend, benieuwd naar het eindresultaat :)
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Klinkt vooralsnog heel nice :D bevalt mij beter dan die eerste plaat en die Isaac remix
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Wauw, wat kinkt dit al grandioos! Bijzonder leuke video's ook telkens.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Diederik zou een prima volkszanger kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Fantazoo wrote:Dit klinkt weer veelbelovend, benieuwd naar het eindresultaat :)
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Hoop trouwens niet dat dit de nieuwe standaard van previews online gooien wordt. Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver. Post dan gewoon niks, op deze manier is de kans dat het tegenvalt alleen maar groter (imo).
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
InfinI wrote:Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Hoop trouwens niet dat dit de nieuwe standaard van previews online gooien wordt. Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver. Post dan gewoon niks, op deze manier is de kans dat het tegenvalt alleen maar groter (imo).
Previews komen altijd een week na de vlog online in goede kwaliteit. Niet zo'n zure guy zijn ;) :P
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Delt-A wrote:
InfinI wrote:Na de onterechte hype van die Isaac collab heb ik hier 0 verwachtingen bij. Kicks klinken in deze LQ al vrij medium ook eerlijk gezegd.

Previews komen altijd een week na de vlog online in goede kwaliteit. Niet zo'n zure guy zijn ;) :P
Wtf, deze platen worden fucking snel gereleased en je zeurt over kicks zonder een hoge kwaliteit preview... :thumbdown:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Als ze zo snel zijn is een preview uberhaupt niet nodig.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
InfinI wrote:Als ze zo snel zijn is jouw gejank uberhaupt niet nodig.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
InfinI wrote:Een LQ is al erg maar expres er overheen lullen en er slim omheen editten gaat wel een beetje ver.
Ook super logisch om een andere achtergrond plaat in de video te stoppen dan waar de video over gaat. :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Haha mooi zeiken om niets ook :lol:

Is toch juist vet deze serie waar in je op regelmatige basis een video krijgt met wat inside info en een nieuwe track die je deels te horen krijg vanuit de studio alsof je er zelf bij zit. :thumbsup:

Deze track wel heel benieuwd naar. Melodie zit weer zo goed in elkaar.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pffff wat moet je leven kut zijn als je om dit soort onzin gaat zeiken op een internet forum :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat een plaat :love: :love:
Die breaks (ja er zijn er 2, klein minpuntje) zijn echt grandioos zeg. Wat een top sfeer!

Als ik toch ergens op moet zeiken (we zijn wel Hardtraxx) vind ik dat de climax een klein beetje onder doet voor de breaks, maar het geheel is echt super energiek en ik word er blij van!
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
The Venator wrote:Wat een plaat :love: :love:
Die breaks (ja er zijn er 2, klein minpuntje) zijn echt grandioos zeg. Wat een top sfeer!

Als ik toch ergens op moet zeiken (we zijn wel Hardtraxx) vind ik dat de climax een klein beetje onder doet voor de breaks, maar het geheel is echt super energiek en ik word er blij van!
Ik heb precies hetzelfde, wat een geniale zang en akkoorden in die breaks.. :cry:
Ik vind de climaxes dan ook wat kracht missen ofzo, en jammer dat ze zo kort zijn maar wel de beste plaat van de 1e 3 van Enter Your Mind(heel erg benieuwd naar die, met die dikke screech na die vocal).
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Eerste plaat van het Enter Your Mind album die me weet te pakken en dan ook meteen heel goed! Die break is echt ongekend goed :worship: Climaxen missen inderdaad een beetje pit, maar zijn verder ook heel goed te doen.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dikke plaat :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hele gave plaat weer! De zang is echt ontzettend mooi en krijg een beetje een middeleeuws gevoel bij de melodie. Voor mij alleen niet het niveau van Believe (als we toch gaan vergelijken), die plaat doet echt wat met me (L)