Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Built This City (DT007D)

Label: Derailed Traxx
WEB release: 16/12/2013

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Built This City

Samples:


Bron: Twitter DBSTF
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Derailed? Wut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke mainstream plaat, maar wats deze label
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vreemd dat deze plaat op Derailed released wordt, zouden ze weg zijn bij Scantraxx?
Had ze eerder op Lose Control Music verwacht ipv een label waar 'Sound Rusherz' en 'Chaos' de grootste namen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Erg vreemd dat deze plaat op Derailed released wordt, zouden ze weg zijn bij Scantraxx?
Had ze eerder op Lose Control Music verwacht ipv een label waar 'Sound Rusherz' en 'Chaos' de grootste namen zijn...


Ze hebben hievoor gekozen staat in een reactie op Twitter. En zijn niet gestopt bij Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat maakt het ook uit waar het op uit komt, iig vrij snel met Scantraxx hadden we wellicht nog eventjes moeten wachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:22 
 
Hardtraxxer

Er duiken tegenwoordig steeds meer van zulke tracks op... ik heb het gevoel dat ik als hardstyle-luisteraar niet eens de doelgroep meer ben voor zulke tracks. Meer mensen hier last van? Of ben ik nu een hater? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

SpiRiT schreef:
Er duiken tegenwoordig steeds meer van zulke tracks op... ik heb het gevoel dat ik als hardstyle-luisteraar niet eens de doelgroep meer ben voor zulke tracks. Meer mensen hier last van? Of ben ik nu een hater? :)

Heb hier sinds Wildstylez/Frontliner/Brennan Heart/Noisecontrollers hun eigen weg gegaan last van. Er wordt qua mainstream te vaak kwalitief mindere tracks gereleased doordat de grens bij bepaalde labels niet hoog meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:33 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Erg vreemd dat deze plaat op Derailed released wordt, zouden ze weg zijn bij Scantraxx?
Had ze eerder op Lose Control Music verwacht ipv een label waar 'Sound Rusherz' en 'Chaos' de grootste namen zijn...


Ze hebben in 2011 ook al eens gereleased op Derailed.. welliswaar een remix maar toch.
Bovendien blijven ze gewoon bij Scantraxx Evolutionz zoals al gezegt.

Catalog# is: DT007D btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima mainstream plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Van een remix is het normaal dat het gereleased wordt op het label waar het origineel destijds werd gereleased. Maar van deze track snap ik het nut niet, en dan nog bij zo'n label waarvan je zo goed als nooit van gehoord hebt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 22:21 
 

Wat een schijf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Prima mainstream plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Prima mainstream plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Er duiken tegenwoordig steeds meer van zulke tracks op... ik heb het gevoel dat ik als hardstyle-luisteraar niet eens de doelgroep meer ben voor zulke tracks. Meer mensen hier last van? Of ben ik nu een hater? :)

Dat heb ik al minstens 2 jaar. Steeds minder en minder boeiende tracks of toch als je kijkt naar de mainstream.

Deze track doet me ook helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Magnetron schreef:
Prima mainstream plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet zeggen dat ik het best een fijn nummer vind ! doet me denken aan een nummer van Code Black (kan er ff niet op komen)

maar die kicks zijn wel echt slappe scheten zeg :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
doet me denken aan een nummer van Code Black (kan er ff niet op komen)


Code Black - Feels Good.
Melodie is vrijwel exact hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het inderdaad teveel op Feels Good lijken. Het is luisterbaar maar ik gok niet dat ik dit vaak ga opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

iMark schreef:
SpiRiT schreef:
Er duiken tegenwoordig steeds meer van zulke tracks op... ik heb het gevoel dat ik als hardstyle-luisteraar niet eens de doelgroep meer ben voor zulke tracks. Meer mensen hier last van? Of ben ik nu een hater? :)

Heb hier sinds Wildstylez/Frontliner/Brennan Heart/Noisecontrollers hun eigen weg gegaan last van. Er wordt qua mainstream te vaak kwalitief mindere tracks gereleased doordat de grens bij bepaalde labels niet hoog meer is.


Mag ik dan is vragen wat jullie wél echte goeie platen van hardstyle (dj's) vinden om een paar voorbeelden te noemen?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

richlooij schreef:
Mag ik dan is vragen wat jullie wél echte goeie platen van hardstyle (dj's) vinden om een paar voorbeelden te noemen?:P


D-Block & S-te-Fan - From the Hard en Noisecontrollers - Destroyer of Worlds.
Tracks die je meteen pakken door bepaalde elementen zoals een geweldige melodie, dikke kicks (het is niet voor niets HARDstyle) en een gave sfeer. En veel releases voor 2011. Als je kijkt naar de Scantraxx releases tot 2011 dan zie je (behalve het Frontliner album) dat vrijwel elke track een repeat-factor bij zich heeft. Om een voorbeeld te geven: Wildstylez. Tracks als Pleasure, Phantom Beat, Push That Feeling etc. Zet dit eens neer naast tracks als Lose Control, Intents Anthem (Kan niet meer op de titel komen) en Lights Go Out. Ga dan eens na of je de track over 2 jaar nog zou luisteren. Ik weet vrijwel zeker dat de scantraxx tracks eerder beluisterd zouden worden om dat ze speciaal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:08 
 
Hardtraxxer

richlooij schreef:
iMark schreef:
SpiRiT schreef:
Er duiken tegenwoordig steeds meer van zulke tracks op... ik heb het gevoel dat ik als hardstyle-luisteraar niet eens de doelgroep meer ben voor zulke tracks. Meer mensen hier last van? Of ben ik nu een hater? :)

Heb hier sinds Wildstylez/Frontliner/Brennan Heart/Noisecontrollers hun eigen weg gegaan last van. Er wordt qua mainstream te vaak kwalitief mindere tracks gereleased doordat de grens bij bepaalde labels niet hoog meer is.


Mag ik dan is vragen wat jullie wél echte goeie platen van hardstyle (dj's) vinden om een paar voorbeelden te noemen?:P


Ik zeg niet zozeer dat het een slechte track is, ik heb alleen het gevoel dat dit nauwelijks meer in het plaatje hardstyle past (tenminste, het plaatje zoals ik hardstyle zie).

Maar om antwoord te geven op je vraag:
Jack Of Sound - Machine
Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival (Hard Driver Remix)
Frequencerz - Rockstar
Degos & Re-Done - This Mind
Digital Punk - Revelation
Juized And Rebourne - Sanctuary
Radical Redemption - Accumulated Filth
Max Enforcer - Lost In Paradise
Noisecontrollers - Feel So Good
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komt ook wel omdat er tegenwoordig zóveel meer nummers uitkomen dan in het vinyl-tijdperk. Je track moet wel iets zo speciaals bevatten om er in die grote massa tracks bovenuit te steken. Moet je maar eens van de grote labels nagaan hoeveel tracks er van de laatste jaren niet meer gedraaid worden. Daarnaast lijkt de criteria van labels om een track als WEB uit te brengen lager te zijn dan toen ze hem op een vinyl moesten laten drukken. Gezien het feit dat toen het kostenplaatje hoger was natuurlijk logisch, maar dat komt de muziek niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Hele vette melodie en vocals :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle