Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
D-Attack - Born For This (BLACK046)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 02/12/2020

Tracks:
D-Attack - Born For This

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
B-Front achtig stijltje zo te horen :drool:
B
Hardtraxxer
105 posts member since 2018
last seen May 2023
Dit kleine stukje klinkt al weer moker vet :love:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind de 2e midintro-/climaxkicks niet heel lekker klinken, had ze graag wat krachtiger/voller gehoord. Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe gaaf ik de rest vind :loving: Die vrouwelijke vocal, het sfeertje en vooral de melodie en energie in de tweede climax zijn echt gruwelijk gaaf :worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Tweede climax. :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vette plaat weer van 'm :loving:

en:
wootum wrote:Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe ik gaaf ik de rest vind :loving:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Heb nog geen 1 slechte plaat van D-Attack gehoord. Blijf me verbazen hoe hij dikke kicks met meeslepende melodieën weet te maken. Hierdoor blijf ik zijn platen vaak luisteren! Ook deze is weer werelds :worship:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Dit
wootum wrote:Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe ik gaaf ik de rest vind :loving:
Maar verder weer een hele goede plaat, sfeer, drive, goede melodie, lekker man!
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Die 2e climax is echt heerlijk zeg! :worship: Ik vind de plaat verder ook gewoon fijn klinken! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Pohhh die 2e climax had nog wel langer mogen duren! :drool:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Ron wrote:Tweede climax. :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
De tering hoe gaaf is die tweede climax! :loving: :loving: Echt weer een ontzettend gave plaat geworden! :D
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Vind het zonde dat ook hier weer van die brabbel vocals inzitten. Blijft voor mij een minpuntje aan een hoop D-Attack platen. Die vrouwelijke vocals zijn fijn. 1e climax klinkt gewoon goed, de 2e is heerlijk :loving: :love:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Heurlijk inderdaad. Al een tijdje in mijn playlist en een van de fijnste platen afgelopen maanden. Die tweede climax is inderdaad heel sterk. En ik stoor me niet aan de mannelijke vocals, ik ben een zekere cringe gewend.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Wat een pareltje weer :loving:
D
8 posts member since 2022
last seen Jul 2022
Ik heb dit nummer laatst pas voor het eerst gehoord, maar dit is voor mij de beste plaat die ik in de hardstyle gehoord hebt. Voor mij klopt hier alles aan. Van het begin tot het einde, de kicks, vocals.. Alles is perfect! De eerste climax is al gruwelijk, maar hoe de 2e climax eroverheen klapt.. Perfectie! :loving:
H
4 posts member since 2022
last seen Sep 2022
Wat is dit een prachtige plaat van D-Attack. Het is van het begin tot het einde genieten. De intro is ontzettend gaaf gedaan door de kicks en screeches die hier gebruikt worden en de eerste climax is heel vet, maar de 2e.. Wauw! Dit is dus één van de redenen waarom ik van hardstyle houdt.
D
Artiest
22 posts member since 2011
last seen Sep 2022
(L) (L) (L)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit klinkt zeker goed! Beide climaxen vind ik de melodie echt goed. Kick klinkt er prima bij en een goede sfeer erin. Vocals niet echt mijn ding. Heb alleen het idee dat deze stroming van hardstyle gewoon bijna niet meer aanslaat. Kijk ook naar een Nightcraft. Beetje melodieus en wat stevigere sfeer is gewoon niet meer wat het gros wil horen
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Pipa wrote:Dit klinkt zeker goed! Beide climaxen vind ik de melodie echt goed. Kick klinkt er prima bij en een goede sfeer erin. Vocals niet echt mijn ding. Heb alleen het idee dat deze stroming van hardstyle gewoon bijna niet meer aanslaat. Kijk ook naar een Nightcraft. Beetje melodieus en wat stevigere sfeer is gewoon niet meer wat het gros wil horen
Van mij mag er ook meer van dit geproduceerd worden. Ik haak een beetje af als het qua melodie en sounds té big-smile-op-je-bek euforisch wordt. Wil graag gewoon een leuke melodie met niet te standaard of te heppy-de-peppy sounds en een stevige kick.

Maar ja, op een festival zal ik toch al snel bij het hardere werk van mensen als E-Force, Rejecta, D-Sturb, Radical Redemption en soortgenoten staan. Voor het betere "fuck you alles moet dood" werk.
R
7 posts member since 2022
last seen Oct 2022
Ik vind dit echt zo'n onwijs goed nummer en het is absoluut één van mijn favoriete nummers tot nu toe. De intro klinkt goed, de eerste climax is echt heel gaaf en klinkt echt geweldig, maar de tweede climax.. Ik dacht dat het eigenlijk al niet meer beter kon, maar D-Attack krijgt het toch voor elkaar. Pure perfectie is dit. :worship:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
-
Last edited by Martin Waus on 03 Oct 2022 21:18, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
tomac wrote:Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:
Emre :D
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 6 hours ago
tomac wrote:Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:
Hij vergeet eens in de zoveel tijd zijn wachtwoord en hoe dit de allerbeste plaat in hardstyle is, bijzonder :lol: