Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Attack - Born For This (BLACK046)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 02/12/2020

Tracks:
D-Attack - Born For This

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front achtig stijltje zo te horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2020 13:13 
 
Hardtraxxer

Dit kleine stukje klinkt al weer moker vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind de 2e midintro-/climaxkicks niet heel lekker klinken, had ze graag wat krachtiger/voller gehoord. Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe gaaf ik de rest vind :loving: Die vrouwelijke vocal, het sfeertje en vooral de melodie en energie in de tweede climax zijn echt gruwelijk gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tweede climax. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat weer van 'm :loving:

en:
wootum schreef:
Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe ik gaaf ik de rest vind :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb nog geen 1 slechte plaat van D-Attack gehoord. Blijf me verbazen hoe hij dikke kicks met meeslepende melodieën weet te maken. Hierdoor blijf ik zijn platen vaak luisteren! Ook deze is weer werelds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit
wootum schreef:
Ook had ik liever alleen de vrouwelijke vocal gehad, vind die mannelijke vocal er niet echt bijpassen. Maar dit weegt niet op tegen hoe ik gaaf ik de rest vind :loving:


Maar verder weer een hele goede plaat, sfeer, drive, goede melodie, lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die 2e climax is echt heerlijk zeg! :worship: Ik vind de plaat verder ook gewoon fijn klinken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh die 2e climax had nog wel langer mogen duren! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Tweede climax. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 11:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De tering hoe gaaf is die tweede climax! :loving: :loving: Echt weer een ontzettend gave plaat geworden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zonde dat ook hier weer van die brabbel vocals inzitten. Blijft voor mij een minpuntje aan een hoop D-Attack platen. Die vrouwelijke vocals zijn fijn. 1e climax klinkt gewoon goed, de 2e is heerlijk :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heurlijk inderdaad. Al een tijdje in mijn playlist en een van de fijnste platen afgelopen maanden. Die tweede climax is inderdaad heel sterk. En ik stoor me niet aan de mannelijke vocals, ik ben een zekere cringe gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een pareltje weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb dit nummer laatst pas voor het eerst gehoord, maar dit is voor mij de beste plaat die ik in de hardstyle gehoord hebt. Voor mij klopt hier alles aan. Van het begin tot het einde, de kicks, vocals.. Alles is perfect! De eerste climax is al gruwelijk, maar hoe de 2e climax eroverheen klapt.. Perfectie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 15:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is dit een prachtige plaat van D-Attack. Het is van het begin tot het einde genieten. De intro is ontzettend gaaf gedaan door de kicks en screeches die hier gebruikt worden en de eerste climax is heel vet, maar de 2e.. Wauw! Dit is dus één van de redenen waarom ik van hardstyle houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 19:24 
 
Artiest

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt zeker goed! Beide climaxen vind ik de melodie echt goed. Kick klinkt er prima bij en een goede sfeer erin. Vocals niet echt mijn ding. Heb alleen het idee dat deze stroming van hardstyle gewoon bijna niet meer aanslaat. Kijk ook naar een Nightcraft. Beetje melodieus en wat stevigere sfeer is gewoon niet meer wat het gros wil horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Dit klinkt zeker goed! Beide climaxen vind ik de melodie echt goed. Kick klinkt er prima bij en een goede sfeer erin. Vocals niet echt mijn ding. Heb alleen het idee dat deze stroming van hardstyle gewoon bijna niet meer aanslaat. Kijk ook naar een Nightcraft. Beetje melodieus en wat stevigere sfeer is gewoon niet meer wat het gros wil horen

Van mij mag er ook meer van dit geproduceerd worden. Ik haak een beetje af als het qua melodie en sounds té big-smile-op-je-bek euforisch wordt. Wil graag gewoon een leuke melodie met niet te standaard of te heppy-de-peppy sounds en een stevige kick.

Maar ja, op een festival zal ik toch al snel bij het hardere werk van mensen als E-Force, Rejecta, D-Sturb, Radical Redemption en soortgenoten staan. Voor het betere "fuck you alles moet dood" werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dit echt zo'n onwijs goed nummer en het is absoluut één van mijn favoriete nummers tot nu toe. De intro klinkt goed, de eerste climax is echt heel gaaf en klinkt echt geweldig, maar de tweede climax.. Ik dacht dat het eigenlijk al niet meer beter kon, maar D-Attack krijgt het toch voor elkaar. Pure perfectie is dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:


Emre :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 14:06 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Zit hier een fan 3x een account te maken om te reageren op deze track ofzo? :lol:


Hij vergeet eens in de zoveel tijd zijn wachtwoord en hoe dit de allerbeste plaat in hardstyle is, bijzonder :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle