Hardtraxx Veteran

Cyber - ILY (NEXT014)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 27/01/2016

Tracks:
Cyber - ILY

Samples:

Bron: Cyber

Die dood en verderf vocals heb ik weinig mee maar dit, exact het tegenovergestelde, heb ik nog minder mee.. Die 'i love you' voor de climax :sick: Buiten de vocals om een leuk zomers plaatje! :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Vind een vocal als dit minder storend dan "die mother fucker cancer² yo bitch!" voor de climax, maar goed. Vind over het algemeen Cyber heerlijke tracks maken, maar dit nummer is niet echt speciaal. Lijkt bijna de oude Omegatypez zoals de kicks alle kanten op vliegen.

ik vind deze niet echt heel speciaal . wel leuk maar er zijn zoveel van dit soort tracks

Minder sterk dan zijn andere tracks die er nog aan zitten te komen maar kan hier toch ook wel van genieten hoor :loving: :loving:
Hardtraxx Crew

Verplaatst
Hardtraxx Crew

Krijgt 27 januari alsnog een release op NEXT

Citaat:
As unofficial 'anthem' of Valentines Day we thought we still want to give 'ILY' a official release. I hope you will still support this one smile-emoticon

slim, niemand koopt de track dan

edit de download is al weg
Hardtraxx Veteran

Bijzondere keuze
Hardtraxx Crew

Snap het ook niet helemaal, maar heb de plaat voor het gemak maar bij releases neergezet.
Hardtraxx Veteran

Ik krijg echt zo'n jeuk van dit nummer :lol:
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Die dood en verderf vocals heb ik weinig mee maar dit, exact het tegenovergestelde, heb ik nog minder mee.. Die 'i love you' voor de climax :sick:

Jezus idd, wat tenenkrommend. :/

ik heb de full al :lol:

Wat is dit nou weer voor iets raar om een plaat eerst weg te geven en om hem vervolgens alsnog een release te geven :/
jeffrey2107 schreef:
ik heb de full al :lol:

Dit dus ja :/. Wie gaat die plaat nu nog kopen?
Hardtraxxer

Niemand, maar wel fijn als ie gereleased is voor mensen die Spotify e.d. gebruiken :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle