Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crystal Mad - Exposed (NBN034)

Label: Nightbreed Nocturnal
WEB release: 26/04/2019

Tracks:
1. Crystal Mad - Next Generation Style
2. Crystal Mad - Hypnotized
3. Crystal Mad - I Will Find You
4. Crystal Mad - XTC
5. Crystal Mad - Settle The Score
6. Crystal Mad - Run These Streets

Samples:




Bron: https://nightbreed.ffm.to/exposed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weet niet wat het met deze man is. Het zal allemaal prima in elkaar zitten, maar er springt geen enkele plaat uit en de kicks vind ik vaak kut.

Van van deze EP alleen Next Generation Style en Hypnotized wel leuk. Maar ook hier is het ' wel leuk' en houdt het verder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met bovenstaande, het is het allemaal (nog?) net niet. Leuk maar alles mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Weet niet wat het met deze man is. Het zal allemaal prima in elkaar zitten, maar er springt geen enkele plaat uit en de kicks vind ik vaak kut.

Van van deze EP alleen Next Generation Style en Hypnotized wel leuk. Maar ook hier is het ' wel leuk' en houdt het verder op.

'Wel leuk' vind ik sowieso wel opgaan voor vrijwel het gehele Nightbreed label. Alleen MYST en af en toe Degos & Re-Done komen met verrassende nummers. De rest vind ik allemaal heel generiek klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tracks die ik tot nu toe gehoord heb van deze EP vind ik allemaal wel leuk. Hypnotized springt er tot nu toe het meest uit voor mij. Wel eens met bovenstaande reacties verder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle