Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2009 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:
Sayenjumper schreef:
Get hit en sonic sabotage een van de bese hits
:bomb: :bomb:


100% mee eens :bomb: :thumbsup:


Jup me 2, ben ook echt benieuwd naar zn album
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Sonic Sabortage _0_

Tha :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 03:00 
 
Hardtraxx Newbie

Ik begrijp het niet. Ik vind Sonic Sabotage ook echt zooo vet, in lange tijd niet zo iets goeds gehoord. Al zo vaak geluisterd en hij verveelt nog lang niet. Hoe kan een plaat zoiets in je hoofd triggeren dat je gewoon helemaal meegezogen wordt? Als ik em plat luister (niet te hard, bass wat zachter) dan istie heel weinig anders dan de rest, maar in volle glorie doet t veel meer met me dan welk nummer ook.

Ik vind dat altijd zo raar! Het is hardstyle, maar toch klinkt het heel anders, meer trance... En tegelijkertijd is het ook weer uniek, het is beter dan al het andere. Uniek in zijn soort. Vreemd toch, die muzikale trigger in de mens :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 04:20 
 
Hardtraxxer

Zozo jij bent lekker diep bezig zo 2 uur snachts
maar ben het wel volledig met je eens het is zoon lekkere plaat, die nooit verveelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

RJBanthum schreef:
Ik begrijp het niet. Ik vind Sonic Sabotage ook echt zooo vet, in lange tijd niet zo iets goeds gehoord. Al zo vaak geluisterd en hij verveelt nog lang niet. Hoe kan een plaat zoiets in je hoofd triggeren dat je gewoon helemaal meegezogen wordt? Als ik em plat luister (niet te hard, bass wat zachter) dan istie heel weinig anders dan de rest, maar in volle glorie doet t veel meer met me dan welk nummer ook.

Ik vind dat altijd zo raar! Het is hardstyle, maar toch klinkt het heel anders, meer trance... En tegelijkertijd is het ook weer uniek, het is beter dan al het andere. Uniek in zijn soort. Vreemd toch, die muzikale trigger in de mens :huh:

Heb jij geblowd ofzo? :lol:
Ontopic: blijft een heerlijke track !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

Get hit blijft voor mij the :bomb:

Sonic Sabotage is wel een goede track!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle