Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Oef. Dat is een tegenvaller! Voor Death Awaits heb ik het zelfde oordeel als voor Raw To The Point zelf.

Khadber schreef:
Waar ik normaliter Crypsis altijd wel kan hebben als raw artiest en ik On The Loose bijvoorbeeld ook geniaal vond ondanks de mindere afwerking kan ik hier dus helemaal niets mee. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 00:05 

Beide erg fijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar Raw to the Point :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

Vind die mid van Death Awaits echt zo lelijk >.< rest is best lekker, maar die mid is echt om te janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 22:07 

Hardtraxx Crew

Na Raw To The Point een aantal keren te hebben geluisterd vind ik um toch wel vet, alleen jammer van die paar pitchkicks.

Death Awaits heeft echt een heerlijk bak drive, kicks zijn helaas iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

Vind het allebei wel dikke platen, hoewel Death Awaits er wel ietsje bovenuit komt voor mij. Best apart nummer :thumbup: Vind alleen de kicks wel wat slapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:37 

Hardtraxx Veteran

Raw To The Point is vet ^^ Vind deze iets minder pakkend dan de meeste Crypsis tracks, maar nog steeds een gave track.

Magnetron schreef:
Death Awaits heeft echt een heerlijk bak drive, kicks zijn helaas iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Raw To The Point heeft wéér van die vage mastering die On The Loose, The Crazy Ones en Crackin Your Ribs ook hadden, gewoon complete delen uit het frequentiespectrum die een stuk zachter staan, bij The Crazy Ones viel het nog wel mee maar bij deze en de eerder genoemden klinkt het gewoon alsof je naar een lage kwaliteits track zit te luisteren, of of er iets kapot is.

Waarom doen ze dit? Zouden ze die frequenties er uit halen zodat alle andere frequenties dan nóg harder kunnen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 01:23 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Raw To The Point heeft wéér van die vage mastering die On The Loose, The Crazy Ones en Crackin Your Ribs ook hadden, gewoon complete delen uit het frequentiespectrum die een stuk zachter staan, bij The Crazy Ones viel het nog wel mee maar bij deze en de eerder genoemden klinkt het gewoon alsof je naar een lage kwaliteits track zit te luisteren, of of er iets kapot is.

Waarom doen ze dit? Zouden ze die frequenties er uit halen zodat alle andere frequenties dan nóg harder kunnen? xd

Minus is More...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:30 

Hardtraxx Veteran

Geloof dat Crypsis nog niet gewend is aan zijn nieuwe studio ofzo. Mastering is echt waar-de-loos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:50 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Geloof dat Crypsis nog niet gewend is aan zijn nieuwe studio ofzo. Mastering is echt waar-de-loos.

Waar hoor je dat aan als ik vragen mag? :$
Weet hier namelijk he-le-maal niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 12:05 

Hardtraxxer

De mid intro van death awaits vind ik echt niet om aan te horen. Het heeft nogal een nagel op krijtbord effect bij mij. De rest klinkt nogal matig (kicks) maar ik kan hier tenminste nog normaal naar luisteren.

Raw to the point klinkt in zijn geheel prima, niet meer en niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:55 

Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
Jordi schreef:

Waar hoor je dat aan als ik vragen mag? :$
Weet hier namelijk he-le-maal niks van

Die frequenties waar ik het over heb kun je hier goed zien (Deze is van On The Loose) :
Afbeelding
Die strepen die je ziet zijn dus de frequenties die ontbreken of een stuk zachter staan dan de rest. Klinkt een beetje alsof er een stilstaande phaser op de gehele track staat.

De loudness van de mastering is hier goed te zien:
Afbeelding
Dit is Raw To The Point (boven) vs Dust In Your Eyes (onder), beiden de eerste mid-intro
Rood is niet fout, het betekent dat de track tegen het maximale volume aanzit. Wat ik persoonlijk niet zo mooi vind klinken is dat ie dus een stuk harder is, de waverform komt veel vaker tegen het rood aan dan bij Dust In Your Eyes, het zorgt voor minder dynamiek in de track, het zorgt ervoor dat het volume harder is, maar de impact van de kick wordt er relatief gezien juist minder hard door. Maar er zijn tracks die wel goed klinken wanneer ze hard gemasterd zijn, maar niet altijd helaas.

Ik kan er voornamelijk met m'n hoofd niet bij dat er ook maar iemand daar bij het lusiteren van de master heeft gedacht: "Dit klinkt goed, releasen die hap!" Als producer moet je toch horen dat dit super vaag klinkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:35 

Hardtraxxer

Snap nu inderdaad wat je bedoelt! Helder verhaal thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:28 

Hardtraxx Elite

Raw To The Point is een ramp voor een producer zoals Crypsis.

Death Awaits is daarentegen zeker interessant! Kick/ afmix van de kick is wel minder >.<
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle