Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Tweede climax is echt heel erg gaaf :drool: . Vocals geen standaard Ran-D maar lekker duister. Break is wat aan de lange kant. Ik ben nu wel benieuwd naar de (mid) intro en dus de totale track, kan wel eens een heel gaaf totaal plaatje worden :) . En idd, weinig Crypsis invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Tweede climax is echt heel erg gaaf :drool: . Vocals geen standaard Ran-D maar lekker duister. Break is wat aan de lange kant. Ik ben nu wel benieuwd naar de (mid) intro en dus de totale track, kan wel eens een heel gaaf totaal plaatje worden :) . En idd, weinig Crypsis invloeden.


Misschien zijn de vocalen dan dus wel van Crypsis als ze niet standaard Ran-D zijn volgens jou? Soundbank is wel voor mijn gevoel voornamelijk Ran-D.
Toch hoor ik wel genoeg invloeden van Crypsis als ik zo luister. Melodie in de climax vind ik ook wel meer naar hem neigen. Maar goed. Het blijft ook een beetje giswerk.

Over het algemeen wel een aardige plaat. Vind de opbouw van snelheid wel leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:46 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Vind de kicks niet geweldig, maar de sounds komen bij mij niet als storend standaard over en de climax is juist vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt wel lekker anders, maar weet me niet te pakken. Had ook een veel hardere anti verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al is de melodie niet denderend, de opbouw naar de climax is vet. Vanaf de climax te veel Ran-D sounds die mij gewoon niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:46 
 

Klinkt wel lekker zo, maar is die nu officieel gereleased ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Klinkt wel lekker zo, maar is die nu officieel gereleased ofwat?


Nope, 6 mei kwam alleen de preview online op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks zijn erg slap, voor de rest hoor ik ook alleen maar Ran-D elementen (die ik allang beu ben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat dit nog hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beetje wat ik verwacht had. Een tussenweg tussen de hardheid van Crypsis en Ran-D. Wel lekkere meeschreeuw-vocals. Heb ik liever dan meezing-vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een standaard Ran-D plaat, zit ook niet echt een anthem sfeer in als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:00 
 
Hardtraxxer

Had toch meer verwacht van deze 2 mannen.
Kicks zijn veel te slap en break is veel te lang en de rest is bijna allemaal Ran-D helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
JEFSKIII schreef:
Klinkt wel lekker zo, maar is die nu officieel gereleased ofwat?

Nope, 6 mei kwam alleen de preview online op youtube.

In dat geval kunnen we hier verder. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:05 
 
Hardtraxx Newbie

is gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
Vandaag gereleased. Scantraxx Special Holland (SCSP045)‏
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is nog eens snel gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

De full track is heel dik! 2e climax is heel erg gaaf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Tweede climax is echt heel erg gaaf :drool: . Vocals geen standaard Ran-D maar lekker duister. Break is wat aan de lange kant. Ik ben nu wel benieuwd naar de (mid) intro en dus de totale track, kan wel eens een heel gaaf totaal plaatje worden :) . En idd, weinig Crypsis invloeden.


Mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Darknezz schreef:
Tweede climax is echt heel erg gaaf :drool: . Vocals geen standaard Ran-D maar lekker duister. Break is wat aan de lange kant. Ik ben nu wel benieuwd naar de (mid) intro en dus de totale track, kan wel eens een heel gaaf totaal plaatje worden :) . En idd, weinig Crypsis invloeden.


Misschien zijn de vocalen dan dus wel van Crypsis als ze niet standaard Ran-D zijn volgens jou? Soundbank is wel voor mijn gevoel voornamelijk Ran-D.


Daar dacht ik ook gelijk aan ja :) . Daarom was/ben ik ook benieuwd naar de (mid)intro, wiens stijl daar naar voren komt, straks even kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax heeft een flinke bak met drive en is heel goed te doen. Rest is helaas niet veel bijzonders, melodie komt vooral heel zeurderig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie in de break. :worship: Dat riedeltje haha geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Klinkt als een standaard Ran-D plaat, zit ook niet echt een anthem sfeer in als ik eerlijk ben.


Onzin. Vind dit totaal niet standaard klinken :P met name die melodie is vrij origineel al vind ik hem niet super! Voor de rest is de opbouw naar de climax ook heel vet gedaan en inderdaad zoals meerdere al zeggen, die 2e climax bevat veel drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vaker geluisterd en hij is toch echt heel gruwelijk! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle