Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Produceren van Angerfist geleerd en andersom het draaien aan hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 17:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Produceren van Angerfist geleerd en andersom het draaien aan hem


Bron van dat laatste?

Volgens mij trad Angerfist al in zijn eentje op op aandringen van Bass-D & Outblast voordat Crucifier uberhaupt bij de live act zat? Lijkt me eerder dat hij het heeft geleerd van een van die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Produceren van Angerfist geleerd en andersom het draaien aan hem


Bron van dat laatste?

Volgens mij trad Angerfist al in zijn eentje op op aandringen van Bass-D & Outblast voordat Crucifier uberhaupt bij de live act zat? Lijkt me eerder dat hij het heeft geleerd van een van die twee.


Niet goed verwoord, is nooit een geheim geweest dat Danny niet wilde optreden maar moest van MoH en dus maar een masker op deed om anoniem te blijven.
´´Lekker anoniem
Toch nam hij het masker ook uit aarzeling. "Ik wilde vroeger helemaal niet optreden, maar gewoon lekker anoniem muziek maken. Tot mijn platenlabel zei: als je wat wilt, dan moet je op gaan treden." Met capuchon en masker stapte hij het podium op. "Het bleek zelfs de ideale combinatie. Zo kon ik lekker anoniem blijven en het masker past goed bij de act Angerfist.”

https://www.ad.nl/show/gemaskerde-dj-an ... ~a7eb3c6e/

Crypsis werd bij de live act gehaald om zijn draaiskills

´´Hoe is de rest net bij de groep gekomen?

Ik heb Minne (MC Prozac) op de HAVO ontmoet. We kwamen meteen het eerste jaar bij elkaar in de klas en we werden al snel goeie vrienden. Ook buiten de schooluren gingen we veel met elkaar om. Toen ik doorbrak met Angerfist, heb ik Minne gevraagd om mee te doen met de optredens. Grzegorz (Crucifier/Crypsis) kende ik van een lokale discotheek waar hij elke vrijdag als resident draaide. Hij was altijd erg fanatiek als het op muziek en draaien aankwam, en hij was bovendien een prima gozer. Die twee dingen hebben er toe geleid dat ik hem ook bij de liveact vroeg. Toen hij doorbrak met Crypsis en het te druk werd om beide dingen te blijven doen, hebben we besloten om met z'n tweeën met de liveact verder te gaan´´´

https://www.facebook.com/notes/art-of-d ... 274385791/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette melodie! Stoor me ook niet echt aan de kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Produceren van Angerfist geleerd en andersom het draaien aan hem


Bron van dat laatste?

Volgens mij trad Angerfist al in zijn eentje op op aandringen van Bass-D & Outblast voordat Crucifier uberhaupt bij de live act zat? Lijkt me eerder dat hij het heeft geleerd van een van die twee.

Vertelt hij volgens mij in deze podcast:



Puur even uit herinnering, want kan hem nu niet volledig luisteren.

Daar is deze plaat ook te luisteren op 51 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal dat eens luisteren want uit dat interview wat gequote wordt zie ik nergens staan dat hij leerde draaien van Crypsis.

EDIT: Ah inderdaad op 03:50, hij zegt dat hij een belletje van Angerfist kreeg zodra hij het contract kreeg van MoH omdat hij nog niet kon draaien. Dat was rond 2000/2001. Dan heb ik niks gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 45:45 daar laat hij ook nog een eigen techno plaat horen, voor de liefhebbers.

OT: Jammer van de kicks, maar verder zeer toffe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nice, klinkt niet verkeerd. Crypsis snapt het wel iig, mooi dat hij ook naar technofeesten gaat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
geintje natuurlijk, perfect mogelijk, kick uit the demand gebruikt.

https://clyp.it/oeg35ryd

Precies wat ik had willen horen. Bah wat lekker :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle