Fair enoughByron wrote:Heb je Crypsis - The E al geluisterd?InfinI wrote: Een veel lelijkere kick kan je hierbij toch niet bedenken?
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Poeh, deze ff gemist. Vette plaat, dit stijltje is altijd goed 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Zal kijken wat ik kan doen als ie uit isInfinI wrote:Edit iemand?Daveytl wrote:Doe hier zo'n doffe kick in zoals in zijn Statement of Intent tracks en het is een geweldig plaatje.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ja! Aan het werk jij!MYTZE wrote:Zal kijken wat ik kan doen als ie uit isInfinI wrote:Edit iemand?Daveytl wrote:Doe hier zo'n doffe kick in zoals in zijn Statement of Intent tracks en het is een geweldig plaatje.

Dit lijstje is nog veel te kort
Heerlijke plaat met een oude Crypsis vibe, deze stijl wil ik wel meer van horen, potverdomme lekker! 
-
KHardtraxxer
- 266 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Dit. Maar wel eindelijk weer dit stijltje!Mark With A Tarrel wrote:super vet! Had alleen wel een kick a la chaser onder mogen zitten.
Man wat heb ik deze Crypsis gemist zeg
Heerlijke sfeer in de outro van de full ook, fijn dat daar nog tijd in wordt gestoken. Ja de kicks zijn niet zo heerlijk als de oude SOI kicks, maar ze zitten verder ook niet in de weg van de melodie en daar ben ik tegenwoordig al heel blij mee. Hopen dat dat album van hem vol komt met zulke plaatjes!
Kicks van tegenwoordig zijn niet om aan te horen. Wel super toffe melodie uit het oude SoI tijdperk. 
Zo mag die nog wel een paar tracks maken
! Erg lekker deze.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 17 days ago
Leg dit eens langs Feed the Flame, gaat toch niemand geloven dat dit niet van dezelfde persoon af komt? 
MiM heeft gewoon een redelijk vergelijkbaar stijltje, hoeft toch niet meteen geghost te zijnMark With A Tarrel wrote:Leg dit eens langs Feed the Flame, gaat toch niemand geloven dat dit niet van dezelfde persoon af komt?
En heel MiM komt allemaal van Angerfist uiteindelijk behalve Kold Konnexxion en Luna.Mark With A Tarrel wrote:Leg dit eens langs Feed the Flame, gaat toch niemand geloven dat dit niet van dezelfde persoon af komt?
Lekker loos roepen weer dit zonder dat er bewijs is dat CR niet zelf produceert. Mogelijk heeft hij het, net als de rest, van Angerfist geleerd (of in zijn geval wellicht Crypsis), hij had op sommige punten duidelijk zijn eigen stijl en hij kwam voor Crypsis ook weer met de oudere MiM stijl.
Hint: Niet zo naïef doen BB!Broken Balance wrote:En heel MiM komt allemaal van Angerfist uiteindelijk behalve Kold Konnexxion en Luna.Mark With A Tarrel wrote:Leg dit eens langs Feed the Flame, gaat toch niemand geloven dat dit niet van dezelfde persoon af komt?
Lekker loos roepen weer dit zonder dat er bewijs is dat CR niet zelf produceert. Mogelijk heeft hij het, net als de rest, van Angerfist geleerd (of in zijn geval wellicht Crypsis), hij had op sommige punten duidelijk zijn eigen stijl en hij kwam voor Crypsis ook weer met de oudere MiM stijl.
/stookmodus uit
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Vannacht ffkes live gehoord. Dikke ploat 
Het is dan helaas geen SoI kick maar moet zeggen dat ik me er verder ook niet heel erg aan stoor. Die kicks in The E zijn nog 10 keer erger.
Melodie is puur goud. Heel fijn nummer.
Melodie is puur goud. Heel fijn nummer.
Mark With A Tarrel wrote:
Hint: Niet zo paranoïde doen MWAT!
/stookmodus uit