Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:17 

Hardtraxx Veteran

Een keer tech-kicks gebruiken en je bent commercieel. nou ik zal je vertellen, iedere dj die zijn platen verkoopt of geld vraagt voor een boeking is commercieel. Ik neem aan dat je jou helden nog wel wilt zien draaien, maar dan zouden ze toch af en toe een boterham moeten kopen, anders houden ze het niet heel lang uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:59 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Een keer tech-kicks gebruiken en je bent commercieel. nou ik zal je vertellen, iedere dj die zijn platen verkoopt of geld vraagt voor een boeking is commercieel. Ik neem aan dat je jou helden nog wel wilt zien draaien, maar dan zouden ze toch af en toe een boterham moeten kopen, anders houden ze het niet heel lang uit...

Mooi gezegd :)

Over het nummer, klinkt wel lekker, heerlijk sfeertje erin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:10 

Donateur

iMark schreef:
Een keer tech-kicks gebruiken en je bent commercieel. nou ik zal je vertellen, iedere dj die zijn platen verkoopt of geld vraagt voor een boeking is commercieel.

Ja in weze is elk mens commercieel, maar dat is niet echt het punt natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Vocals zijn vet dus zet liever deze versie op:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:31 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Kicks lijken wel wat op die van The Record Breaking/Like A Boss. Iets te slap, maar toch passen ze wel bij het deuntje dat het wel erg goed doet bij mij. Vocals zijn ook wel oke.

Precies mijn eerste gedachte! Wel geinig, maar dit hoeft Crypsis niet zelf te draaien midden in een set.
Schoenmaker, blijf bij je leest zal ik maar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:37 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Nee, hier vind ik echt helemaal niks aan. De vocals redden het nog enigszins, maar de rest klinkt echt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Heb je de mp3 al? :P lekker plaatje trouwens, zippy is welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:53 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dakpan schreef:

Heb je de mp3 al? :P lekker plaatje trouwens, zippy is welkom.

Ja. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:44 

Hardtraxxer

Heel vet plaatje dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:10 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
Een keer wat anders van Crypsis, en het klinkt best vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 15:12 

Hardtraxxer

Wat een ongelooflijk supervette track! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

dit me veel denken aan:

Verder lekker plaat, lekker uit zijn comfort zone :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 08:53 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Kerel serieus wat lul jij toch raar af en toe. Crypsis is sinds de eerste dag dat hij een plaat heeft uitgebracht al een producer die op een vrij simpele manier (met behulp van Danny Masseling) commerciële platen maakt en dat is nooit veranderd.

Oké? Leg eens uit :") Grzegorz produceert zijn eigen platen hoor.. Hij is/was slechts lid van de Angerfist live-act crew zeg maar. Dus weet niet welke hulp van Danny hij ontving? Misschien hulp bij zijn eerste producties, maar dat is op geen enkele plaat vermeld.

Uiteraard is iedereen vrij om mij te verbeteren en/of aan te vullen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 09:36 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Experimenteel maar wel erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
dawasiknie schreef:
Kerel serieus wat lul jij toch raar af en toe. Crypsis is sinds de eerste dag dat hij een plaat heeft uitgebracht al een producer die op een vrij simpele manier (met behulp van Danny Masseling) commerciële platen maakt en dat is nooit veranderd.

Oké? Leg eens uit :") Grzegorz produceert zijn eigen platen hoor.. Hij is/was slechts lid van de Angerfist live-act crew zeg maar. Dus weet niet welke hulp van Danny hij ontving? Misschien hulp bij zijn eerste producties, maar dat is op geen enkele plaat vermeld.

Uiteraard is iedereen vrij om mij te verbeteren en/of aan te vullen! ;)

Waarom die :'') als je er eigenlijk toch niks vanaf weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:02 

iMark schreef:

Je hebt er bij die het meer als hobby zien en niet wakker liggen van de centen. Daarbij komt Crypsis voort uit het al commerciele Angerfist. Toen het met hardcore gedaan was en hardstyle upcomming was, heeft hij de juiste zet gemaakt om commercieel verder te gaan in een bloeiende scene.

Er zijn nou eenmaal kinders bij die wakker liggen van tweets en statusupdates van artiesten die ze niet verwachten en dus maar moeten haten omdat ze het er niet mee eens zijn.
Ik wacht zelf nog op de dag dat op dit forum onderscheid wordt gemaakt tussen raw en euphoric en dat er dan per ongeluk een raw track in het euphoric deel wordt gezet. Een hel die losbarst en puur leedvermaak.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:20 

Of Crypsis en Angerfist commercieel zijn maakt me geen reet uit, omdat ik hun muziek goed vind. Een andere reden waarom ik het niet erg vind is dat ze hun eigen ding blijven doen, dus niet expres maken wat anderen goed vinden. Dat laatste is nu precies NIET wat Crypsis met deze track doet. Hij wil ermee scoren, vandaar dat ik het commerciele nu WEL relevant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

@Nerazdinges hoe weet je nou dat Crypsis hiermee scoren wil. Zijn 'normale' tracks worden vaak goed ontvangen dus waarom zou hij ooit moeten scoren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:39 

Leonidas schreef:
@Nerazdinges hoe weet je nou dat Crypsis hiermee scoren wil. Zijn 'normale' tracks worden vaak goed ontvangen dus waarom zou hij ooit moeten scoren dan?

Zijn tracks zijn dan misschien wel altijd goed ontvangen bij het oude hardstyle publiek (dan heb ik het over de Statement of Intent periode), maar nu wil hij met deze track ook het nieuwe hardstyle publiek / de massa bereiken met een heel toegankelijke track. Dit doet me echt denken aan een typische radiotrack, zou er heel goed passen. Natuurlijk weet ik dat niet, maar ik mag er toch een idee over hebben? Maargoed maakt verder ook niet uit; morgen sta ik ook gewoon te springen op zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:22 

Hardtraxx Veteran

Hmm niet verwacht van Crypsis. Vocals niet echt mijn ding, verder klinkt het erg lekker en experimenteel. Leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:46 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Leonidas schreef:

Zijn tracks zijn dan misschien wel altijd goed ontvangen bij het oude hardstyle publiek (dan heb ik het over de Statement of Intent periode), maar nu wil hij met deze track ook het nieuwe hardstyle publiek / de massa bereiken met een heel toegankelijke track. Dit doet me echt denken aan een typische radiotrack, zou er heel goed passen. Natuurlijk weet ik dat niet, maar ik mag er toch een idee over hebben? Maargoed maakt verder ook niet uit; morgen sta ik ook gewoon te springen op zijn tracks.

Godverdomme, lul dan niet zo dom en zeg dan 'volgens mij wil hij het nieuwe hardstyle publiek blablabla'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:47 

Nee, dat is saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:58 

Hardtraxxer

zeer vet nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:15 

Hardtraxx Elite

Gister gehoord op BTB heerlijke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:00 

Hardtraxx Veteran

ik stel mijn mening bij, vond hem live echt heel lekker klinken!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle