Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 02:46 
 
Hardtraxx Newbie

Cryogenics-Destructor

TBA
WEB release

Samples:
http://www.youtube.com/watch?v=o7z9nKbi-ao

Deze gaat binnenkort uitkomen

Samples:
http://www.youtube.com/watch?v=BP9mA2gT9uo

Deze is nog release vrij

Zeer benieuwd wat jullie hier van vinden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 08:01 
 
Artiest

mm vind ze nogal leeg en chaotisch klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 08:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

welk label?

beetje weinig info, is dit niet iets voor production topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:13 
 
Hardtraxx Newbie

Paraphaze schreef:
welk label?

beetje weinig info, is dit niet iets voor production topic?


De eerste komt uit op een nieuw Hardstyle label in Engeland, als het goed is moet deze eind van de maand de lucht in gaan, de tweede zijn gesprekken met gasten uit Canada (allemaal lekker ver weg dus:P)

waar is dat production topic dan? Zie hem zo 123 niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djs-corner/eigen-producties-t1433.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem wel vet.. ;) maar die anti climax kick zou ik wat harder doen .. ofja.. wat ruwer egt met zo een lekkere staart er aan :) ik heb hier ook nog ergens ouwe troep staan maar kijk daar maar niet naar hahahah!!! :lol:
maar ik zou deze track wel op un feest draaie.. ik vind het juist leuker om tracks te draaie die niet bekend zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:42 
 

Tegenwoordig kan écht álles released worden. Zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Tegenwoordig kan écht álles released worden. Zonde

hmm.. hoe bedoel je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:45 
 

Donkey controller schreef:
Almighty schreef:
Tegenwoordig kan écht álles released worden. Zonde

hmm.. hoe bedoel je ?

Precies zoals ik het zeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Donkey controller schreef:
Almighty schreef:
Tegenwoordig kan écht álles released worden. Zonde

hmm.. hoe bedoel je ?

Precies zoals ik het zeg ;)

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 23:53 
 

Omdat tegenwoordig de labels uit de grond schieten met een kwantiteit waar je bang van word.
Bovendien word de kwaliteit er ook niet beter op gezien de shitload van rotzooi dat erop uitkomt. Zo moeilijk is het niet meer om je track te releasen, stuur een demootje op naar een of andere Alien Technology Hardstyle label, zit er een bassje en een synthje in + duurt het ong 4 min, dan is het allemaal al goed. Teminste zo lijkt het in mijn ogen te gaan. En krijg je je track niet gereleased, dan begin je toch zelf een label.

Vind dit bijv. ook niet release waardig, blijven oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 00:12 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Omdat tegenwoordig de labels uit de grond schieten met een kwantiteit waar je bang van word.
Bovendien word de kwaliteit er ook niet beter op gezien de shitload van rotzooi dat erop uitkomt. Zo moeilijk is het niet meer om je track te releasen, stuur een demootje op naar een of andere Alien Technology Hardstyle label, zit er een bassje en een synthje in + duurt het ong 4 min, dan is het allemaal al goed. Teminste zo lijkt het in mijn ogen te gaan. En krijg je je track niet gereleased, dan begin je toch zelf een label.

Vind dit bijv. ook niet release waardig, blijven oefenen.



loool zo moeilijk is het niet om een track te releasen. als je wilt kun je vanavond nog je label starten en dit weekend je eerste release online hbben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
Almighty schreef:
Omdat tegenwoordig de labels uit de grond schieten met een kwantiteit waar je bang van word.
Bovendien word de kwaliteit er ook niet beter op gezien de shitload van rotzooi dat erop uitkomt. Zo moeilijk is het niet meer om je track te releasen, stuur een demootje op naar een of andere Alien Technology Hardstyle label, zit er een bassje en een synthje in + duurt het ong 4 min, dan is het allemaal al goed. Teminste zo lijkt het in mijn ogen te gaan. En krijg je je track niet gereleased, dan begin je toch zelf een label.

Vind dit bijv. ook niet release waardig, blijven oefenen.



loool zo moeilijk is het niet om een track te releasen. als je wilt kun je vanavond nog je label starten en dit weekend je eerste release online hbben >.<


Precies, het grote voordeel van vinyl, niet alles word zomaar gepressed.
Fuck digital, en luvvvv vinyl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:29 
 

Achter het nummer met de eerste anti-climax zit niet echt energie achter... mis ik erg. Het 2e nummer werkt niet echt toe naar een climax en is niet zo heel goed gemasterd. Maar voor de rest vind ik het wel tof klinken;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 01:14 
 
Hardtraxx Newbie

Thnx voor de reacties :)

Het is nog niet super en ja het kan nog altijd beter en vooral de 2e track (allebei de tracks zijn trouwens niet gemasterd geplaatst op youtube ivm afspraken omtrent het publiceren).

Misschien is het wel handig om erbij toe te lichten, dat wat wij willen proberen te laten zien (horen) met deze tracks juist aangeeft dat Hardstyle ook anders kan als dat wat je nu hoort. Uiteraard moeten wij er nog verder naartoe werken om het helemaal perfect te maken dus wat dat betreft neem ik graag alle kritiek aan als feedback :yes:

Terugkomend op het feit dat je zomaar een label kan beginnen: it looks easy, maar als je het eenmaal gaat proberen te doen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 12:28 
 

Ik ben geen producer of een kenner oid, maar als je tips wilt is er een DJ's/Producers topic waar je om tips kan vragen, hier kom je tussen de "grote jongens" en daar ga ik je dan ook mee vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zeker niet slecht, maar klinkt nog wat leeg. En die anticlimax mag wel wat harder, nu is je intro harder
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle