Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:48 
 

Khadber schreef:
Roomboter schreef:
...

Edit: welke downloadstore kan ik Part I vinden?

Digitaal is alles al verkrijgbaar. Dit gaat om de vinyl-releases.


Oh, dacht dat deze sampler ook apart op het web zou gereleased worden.
Maar als ik Traveling wil kopen, moet ik dat gewoon van het album kopen, want dat zijn in principe al de volle versies!

Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. De digitale volledige versies zijn gewoon te koop in verschillende downloadshops.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 01:05 
 
Hardtraxxer

Ik vind het nogal een 'geforceerd' album. Ik vind niet dat het vergelijkbaar is met bv een album dat D-Block & S-Te-Fan uitbrengt. Daarop spreken zowat alle nummers me aan. Buiten Traveling/Crossin' Over/Come Take My Hand en Words vind ik dit maar niets. En 'Crossin' Over' en 'Words' vind ik ook maar enkel goed owv de B-Front- & Psyko Punkz-Kick, Coone vind ik maar niks tegenwoordig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 02:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben het met je eens, echt heel erg matig allemaal, al had ik ook niet echt hoge verwachtingen van te voren. De enige echt vette track is Crossing Over, maar ik heb het gevoel dat dat vooral invloeden van Bob zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 19:51 
 

Hij heeft 't album ook in 30 dagen gemaakt...
Hij kon beter de tijd nemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben het met je eens, echt heel erg matig allemaal, al had ik ook niet echt hoge verwachtingen van te voren. De enige echt vette track is Crossing Over, maar ik heb het gevoel dat dat vooral invloeden van Bob zijn...

Laat dat één van de weinige tracks zijn waar ik weinig aan vind :P Maarja... Mijn smaak natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 03:43 
 
Hardtraxxer

Weet iemand wanneer de hardcore track van coone komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 14:25 
 

The_Gustler schreef:
Weet iemand wanneer de hardcore track van coone komt?


Evil Activities Remix?

(Deze ''Part 1'' is nu trouwens wel los te koop, onder andere op Trackitdown, DJShop.de en Junodownload.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roomboter schreef:
The_Gustler schreef:
Weet iemand wanneer de hardcore track van coone komt?


Evil Activities Remix?

(Deze ''Part 1'' is nu trouwens wel los te koop, onder andere op Trackitdown, DJShop.de en Junodownload.)


Hij bedoeld de hardcore track die hij af zou hebben voor het album, maar dit niet redde.

Dit twitterde hij een tijdje geleden.

Citaat:
Tell you what, If this page hits 25.000 likes today (Belgium time) I'm finishing my Hardcore thingy "somewhere" this summer...haha!


En erna:

Citaat:
Haha, so fast! You are all on Facebook tonight or what? OK, it's a promise! But give me some time because it's a busy summer. ;)


Dus nog ff wachten :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle