Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fenix heeft het bevestigd op een ander forum, dat lijkt me een betrouwbare bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 08:51 
 
Hardtraxxer

klopt idd

(zie je trouwens op de sticker in dit nieuwe preview ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat stukje harddubstylestep, of welke achterlijke naam je er ook aan wil geven, had er echt absoluut niet in gehoeven. Dubstep en Hardstyle zijn twee totaal verschillende muziekstijlen, en alleen omdat ze allebei elektronisch zijn betekent het niet gelijk dat je ze kunt combineren. (kijk alleen al naar het verschil in publiek en dansstijl).

Echt heel jammer dat het weer zo ver heeft moeten komen... klinkt best lekker though, ook heul veel zin in Q-base zaterdag _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:41 
 
Hardtraxxer

DaBaZZ schreef:
Taxi schreef:
Unleashed schreef:
Ik vind heel Dirty Workz sowieso niet zo heel veel voorstellen.. misschien inmiddels qua naam wel, maar de meeste releases vind ik toch maar vrij matig :P


True that


Ik vind serieus DWX het vetste label, echt zoveel tracks waarbij je een blij gevoel krijgt! Niet al dat duistere en die ongezelligheid!
DWX Bounce (eigenlijk jump) is ook echt heel erg vet! Gewoon een lekkere goede sound! Ambassadors Inc. is ook zeer leuk, alleen feesttracks!
Fuck the haters!

On topic: Vette remix, een goede toevoeging! Vooral die LANGE (ik ben er niet bang voor!) break aan het begin!



....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ik kan het stijltje van da tweekaz altijd wel waarderen!

Dat sowieso, alleen the groove vind ik niet zo boeiend, voor de rest weer zoals ik t van ze gewent ben, happy-de-peppy maar o zo energiek :D jammer dat ze niet weer draaie op q-base, want dat was tog wel 1 van onze hoogtepuntjes afgelopen jaar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 10:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik kan toch niet de enige zijn die de melodie van The Groove juist wel wat vind hebben? :beer:

Niet al hun tracks liggen precies in mijn straatje, maar Da Tweekaz tracks vind ik juist lekker vol met details, speciale gimmicks, variaties, en ze weten altijd wel een gevoel over te brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Ik kan toch niet de enige zijn die de melodie van The Groove juist wel wat vind hebben? :beer:

Niet al hun tracks liggen precies in mijn straatje, maar Da Tweekaz tracks vind ik juist lekker vol met details, speciale gimmicks, variaties, en ze weten altijd wel een gevoel over te brengen :)

Ik ben al blij dat ze die pacman deuntjes van vroeger niet meer erin gooien, dat haalde altijd het tempo eruit. Ik vind dit gewoon lekkere trackjes. Niet speciaal, gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Ik kan toch niet de enige zijn die de melodie van The Groove juist wel wat vind hebben? :beer:

Niet al hun tracks liggen precies in mijn straatje, maar Da Tweekaz tracks vind ik juist lekker vol met details, speciale gimmicks, variaties, en ze weten altijd wel een gevoel over te brengen :)


Je bent inderdaad niet alleen.

Tweekaz liggen wel in mijn straatje door orginele sounds of door rare, onverwachte twists en invalshoeken te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Groove vind ik best lekker :) Leuke melodie, maar wel schijt pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over The Groove : Fijn plaatje, alleen jammer van de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:57 
 
Hardtraxxer

Vind Da Tweekaz releases altijd wel leuk :)
Heel eigen stijl en lekker vrolijke sfeer dat kan ik toch ook wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik waardeer hun stijl ook zeker wel en sommige melo's zoals deze zijn misschien vrij simpel MAAR wel effectief! Ik ben echter wel van mening dat ze in een volgende release misschien iets vernieuwing mogen zoeken in hun synths :) Of met iets anders layeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel grappig, mijn smaak is echt precies tegengesteld met datgene wat deze 2 heren maken, maar toch is dit best wel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze release jammer genoeg toch tegenvallen.
Minste van de 3 is toch de million miles remix, vind hem overigens wel stuk beter als origineel.
P.A.P zie ik de lol er wel van in, verder vind ik de track wat slap overkomen.
The groove is echt heel vet! :P Lekkere melodie die blijft hangen, vocals passen er ook goed bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

Vind Da Tweekaz wel bijzonder, best wel verschillende stijl dan anderen.
Opzich klinkt het meestal wel leuk.
Denk als er meer artiesten ditzelfde stijltje wat proberen te creeeren, het niet zo bijzonder meer is.

Da Tweekaz als personen... nee. beetje kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch3raser schreef:
Denk als er meer artiesten ditzelfde stijltje wat proberen te creeeren, het niet zo bijzonder meer is.

Is het werkelijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:20 
 

BuzzLightyear schreef:
Dutch3raser schreef:
Denk als er meer artiesten ditzelfde stijltje wat proberen te creeeren, het niet zo bijzonder meer is.

Is het werkelijk? :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dutch3raser schreef:
Da Tweekaz als personen... nee. beetje kinderachtig.


Ik ken ze persoonlijk en ik vind humoristisch een beter woord ipv kinderachtig. Het hoort een beetje bij hun imago. Zijn genoeg DJ's waar de arrogantie van af spat, maar daar hebben deze mannen absoluut geen last van. Altijd in voor een lolletje en alles positief en met een dosis humor inzien, en ik denk dat dat ook weerspiegelt wordt in hun stijl van produceren. Niets mis mee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Dutch3raser schreef:
Da Tweekaz als personen... nee. beetje kinderachtig.


Ik ken ze persoonlijk en ik vind humoristisch een beter woord ipv kinderachtig. Het hoort een beetje bij hun imago. Zijn genoeg DJ's waar de arrogantie van af spat, maar daar hebben deze mannen absoluut geen last van. Altijd in voor een lolletje en alles positief en met een dosis humor inzien, en ik denk dat dat ook weerspiegelt wordt in hun stijl van produceren. Niets mis mee! :)

goed gezegd. Dat merk je wel aan de video's die ze uploaden op hun youtube kanaal. lig elke keer weer dubbel van de streken van die twee. en de nummers die ze maken weerspiegelen dat :thumbup:
oveigens vind ik de million miles remix en the groove de interessante nummers van deze release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 02:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen ik vind ze er niet op vooruit gaan. Ik heb echt platen gehoord die zeer lang bleven hangen en waar ik veel van genoten heb maar dit gaat juist de verkeerde kant op.

Volgens mij zijn Da Tweekaz een beetje de nieuwe Brennan Heart aan het worden. Eigen soundje ontwikkelt, goeie synts en unieke kicks. Vervolgens in elke plaat stoppen die ze maken waardoor het je het op een gegeven moment gewoon uitkotst.

Zo zonde, ik weet nog dat ik het Decibel anthem van BH in 2009 op youtube zag. In combinatie met die video en de tracks die toen uitkwamen(face the enemy etc) begon ik spontaan BH veel meer te waarderen. Inmiddels ga ik friet eten als ik op een feest een BH setje voorgeschoteld krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Da Tweekaz Sorry for the delay! The release will be around 18th of October :)


Bron: Da Tweekaz Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom moeten ze de Releas weer uitstellen :cry: zijn 3# Super Dikke Tracks :woot:

Keep on Doing The Good Stuff Da Tweekaz :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 09:57 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Zo serieus als 'n Brabander ;)


:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle