Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cold Confusion - Awaken (MYM009)

Label: My Way Music
WEB release: 23/10/2020

Tracks:
Cold Confusion - Awaken

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat dit van een onbekende naam :thumbsup: Zal binnenkort uitkomen op My Way Music volgens de YT comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks het D-Sturb gehalte (wat zeker niet negatief is) is dit toch wel een erg leuke plaat hoor :thumbup: Nog nooit van deze act gehoord, iemand meer info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties :clap:

Wij hebben beide een aantal jaar apart geproduceerd en hebben ongeveer een jaar geleden
besloten om samen verder te gaan! Toen maar eens wat muziek gaan rond gaan sturen.
Er komt snel meer muziek aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cold Confusion schreef:
Thanks voor de reacties :clap:

Wij hebben beide een aantal jaar apart geproduceerd en hebben ongeveer een jaar geleden
besloten om samen verder te gaan! Toen maar eens wat muziek gaan rond gaan sturen.
Er komt snel meer muziek aan! :)


Vet hoor, kunt wel horen dat er al wel wat jaren oefening in zitten :D Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 11:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Cold Confusion schreef:
Thanks voor de reacties :clap:

Wij hebben beide een aantal jaar apart geproduceerd en hebben ongeveer een jaar geleden
besloten om samen verder te gaan! Toen maar eens wat muziek gaan rond gaan sturen.
Er komt snel meer muziek aan! :)


Vet hoor, kunt wel horen dat er al wel wat jaren oefening in zitten :D Succes!


Thanks, erg mooi om te horen :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt uit op https://mywaymusic.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 15:03 
 
Hardtraxxer

Zo klein als de producer, zo groot is de plaat! Wat een talent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tering wat een fijn plaatje zeg :D
Die melodie en lead sounds in de climax klinken echt heel lekker. Prima kicks ook. Vind de mid wel een vrij hoog Rejecta gehalte hebben, maar daar is verder niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sow dan, wat een ontzettend fijne plaat :loving: Sfeertje, melodie en vocalen zijn echt geweldig. Kicks ook wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk hier word ik vrolijk van! Dezelfde vocals als in KELTEK - Awaken maar dat mag de pret niet drukken. Hele vette plaat verder :thumbsup: Geen element (melodie/vocals/break/kicks of wat dan ook) wat er positief of negatief uitspringt maar gewoon alles mooi steady. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vrolijke melodie en prima kicks die ook best nog wel wat drive meegeven. Ja, dit is een geslaagde plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Deze van de week leren kennen, en voor mij echt TOTY materiaal.

Wat vet. Staat al de hele dag op repeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 19:05 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah die melodie is echt geniaal! Ook prima kicks eronder. Het enige waar ik mij aan stoor zijn de kickrolls, maar dit soort kickrolls hoor ik ook vaak bij andere artiesten en is niet echt mijn smaak. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lekker plaatje zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief verrast! Hele plaat door veel energie, goede melodie en fijne kicks.

Ik stoor me echter wél aan het feit dat ik laatste tijd veel zie gebeuren dat er platen met dezelfde vocalen kort achter elkaar uitkomen. Herkennen anderen dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is gewoon top
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mad Krentenbol schreef:
Positief verrast! Hele plaat door veel energie, goede melodie en fijne kicks.

Ik stoor me echter wél aan het feit dat ik laatste tijd veel zie gebeuren dat er platen met dezelfde vocalen kort achter elkaar uitkomen. Herkennen anderen dat ook?


Heb dat zelf niet zo omdat het lyrics zijn van een plaat, vocals uit een film in 2 platen kort achter elkaar vind ik persoonlijk ''storender''

OT: Vraag mij vooral af of deze lyrics zomaar gesampled mogen worden en uitgebracht. RIOT was daar bij Wildstylez heel strikt in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 15:02 
 
Hardtraxxer

Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BramHS schreef:
Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.


In dit geval komt de vocal uit League Of Legends, dus lijkt me niet dat hier sprake is van een vocal pack?

Andere voorbeelden waar wellicht wél sprake is van zo'n vocal pack?
- Deetox - Going Under & Hypnose - Save Me
- D-sturb & Warface - Take The World & Stormerz - Take On The World & Enemy Contact - Escape
- B-Freqz - Waves & Demi Kanon - Another Day
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
BramHS schreef:
Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.


In dit geval komt de vocal uit League Of Legends, dus lijkt me niet dat hier sprake is van een vocal pack?

Andere voorbeelden waar wellicht wél sprake is van zo'n vocal pack?
- Deetox - Going Under & Hypnose - Save Me
- D-sturb & Warface - Take The World & Stormerz - Take On The World & Enemy Contact - Escape
- B-Freqz - Waves & Demi Kanon - Another Day


Sommige artiesten wagen graag een gokje en brengen gewoon hun plaat uit ongeacht de rechten. Dikke kans dat deze jongens het ook zo hebben gedaan, ze zijn niet bekend dus kleine kans dat ze opgemerkt gaan worden. Nummer gaat ook geen miljoenen streams halen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle