Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Cold Confusion - Awaken (MYM009)

Label: My Way Music
WEB release: 23/10/2020

Tracks:
Cold Confusion - Awaken

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by HC4LMichaelRoza on 12 Oct 2020 13:55, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vette plaat dit van een onbekende naam :thumbsup: Zal binnenkort uitkomen op My Way Music volgens de YT comment.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ondanks het D-Sturb gehalte (wat zeker niet negatief is) is dit toch wel een erg leuke plaat hoor :thumbup: Nog nooit van deze act gehoord, iemand meer info?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Dikke plaat (L)
5 posts member since 2020
last seen Mar 2023
Thanks voor de reacties :clap:

Wij hebben beide een aantal jaar apart geproduceerd en hebben ongeveer een jaar geleden
besloten om samen verder te gaan! Toen maar eens wat muziek gaan rond gaan sturen.
Er komt snel meer muziek aan! :)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Cold Confusion wrote:Thanks voor de reacties :clap:

Wij hebben beide een aantal jaar apart geproduceerd en hebben ongeveer een jaar geleden
besloten om samen verder te gaan! Toen maar eens wat muziek gaan rond gaan sturen.
Vet hoor, kunt wel horen dat er al wel wat jaren oefening in zitten :D Succes!
5 posts member since 2020
last seen Mar 2023
DonnyD wrote:
Cold Confusion wrote:Thanks voor de reacties :clap:

Vet hoor, kunt wel horen dat er al wel wat jaren oefening in zitten :D Succes!
Thanks, erg mooi om te horen :) :)
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Zo klein als de producer, zo groot is de plaat! Wat een talent :worship:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Tering wat een fijn plaatje zeg :D
Die melodie en lead sounds in de climax klinken echt heel lekker. Prima kicks ook. Vind de mid wel een vrij hoog Rejecta gehalte hebben, maar daar is verder niets mis mee.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sow dan, wat een ontzettend fijne plaat :loving: Sfeertje, melodie en vocalen zijn echt geweldig. Kicks ook wel lekker.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Kijk hier word ik vrolijk van! Dezelfde vocals als in KELTEK - Awaken maar dat mag de pret niet drukken. Hele vette plaat verder :thumbsup: Geen element (melodie/vocals/break/kicks of wat dan ook) wat er positief of negatief uitspringt maar gewoon alles mooi steady. :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vrolijke melodie en prima kicks die ook best nog wel wat drive meegeven. Ja, dit is een geslaagde plaat :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Deze van de week leren kennen, en voor mij echt TOTY materiaal.

Wat vet. Staat al de hele dag op repeat.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Wat een plaat zeg!!
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Poah die melodie is echt geniaal! Ook prima kicks eronder. Het enige waar ik mij aan stoor zijn de kickrolls, maar dit soort kickrolls hoor ik ook vaak bij andere artiesten en is niet echt mijn smaak. :)
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Wat een lekker plaatje zeg :loving:
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Positief verrast! Hele plaat door veel energie, goede melodie en fijne kicks.

Ik stoor me echter wél aan het feit dat ik laatste tijd veel zie gebeuren dat er platen met dezelfde vocalen kort achter elkaar uitkomen. Herkennen anderen dat ook?
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Dit is gewoon top
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Mad Krentenbol wrote:Positief verrast! Hele plaat door veel energie, goede melodie en fijne kicks.

Ik stoor me echter wél aan het feit dat ik laatste tijd veel zie gebeuren dat er platen met dezelfde vocalen kort achter elkaar uitkomen. Herkennen anderen dat ook?
Heb dat zelf niet zo omdat het lyrics zijn van een plaat, vocals uit een film in 2 platen kort achter elkaar vind ik persoonlijk ''storender''

OT: Vraag mij vooral af of deze lyrics zomaar gesampled mogen worden en uitgebracht. RIOT was daar bij Wildstylez heel strikt in
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
BramHS wrote:Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.
In dit geval komt de vocal uit League Of Legends, dus lijkt me niet dat hier sprake is van een vocal pack?

Andere voorbeelden waar wellicht wél sprake is van zo'n vocal pack?
- Deetox - Going Under & Hypnose - Save Me
- D-sturb & Warface - Take The World & Stormerz - Take On The World & Enemy Contact - Escape
- B-Freqz - Waves & Demi Kanon - Another Day
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Mad Krentenbol wrote:
BramHS wrote:Veel platen hebben dezelfde vocals, omdat deze uit 'vocal packs' komen. Het inhuren van een vocalist voor een originele vocal is namelijk best prijzig. Vandaar dat veel artiesten ervoor kiezen om een 'vocal pack' aan te schaffen, welke veel minder kost, maar dus niet uniek is (~200+ euro tegenover ~40 euro). Ik zie tegenwoordig wel veel meer websites opduiken die vocal packs verkopen dus er is blijkbaar veel vraag naar. Ik weet niet of deze vocal ook uit een vocal pack komt aangezien ik deze nog niet voorbij heb horen komen in een van de bekendere vocal packs.
In dit geval komt de vocal uit League Of Legends, dus lijkt me niet dat hier sprake is van een vocal pack?

Andere voorbeelden waar wellicht wél sprake is van zo'n vocal pack?
- Deetox - Going Under & Hypnose - Save Me
- D-sturb & Warface - Take The World & Stormerz - Take On The World & Enemy Contact - Escape
- B-Freqz - Waves & Demi Kanon - Another Day
Sommige artiesten wagen graag een gokje en brengen gewoon hun plaat uit ongeacht de rechten. Dikke kans dat deze jongens het ook zo hebben gedaan, ze zijn niet bekend dus kleine kans dat ze opgemerkt gaan worden. Nummer gaat ook geen miljoenen streams halen.