Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
D-Teq schreef:
Ik ben juist blij dat Fusion ook meer dit soort platen gaat releasen. Wordt het veel diverser van. Niet dat Fusion releases tot nu toe niet goed waren, want B-Front, Zany, The Pitcher, Titan etc. kunnen mij ook wel bekoren, maar ik vind het jammer als een label zo close-minded is.

daar heb je scantraxx toch voor :/ the pitcher is melodieus genoeg op fusion

Waarom zou alleen Scantraxx dat moeten releasen? Waarom mag Fusion dit niet releasen? Omdat het niet in jullie straatje ligt mag het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion is van opzet en concept veranderd, en dat moet maar geaccepteerd worden denk ik :(
Trouwens, er bestaat wellicht een kleine kans dat Scantraxx het niet wil releasen omdat het van Code Black is, maar ik ga er van uit dat dat niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze doen me beide gewoon helemaal niks. 1 filmpje doet het trouwens niet meer. De intro van Activated is zo slap als wat, zit geen pit achter of niks. Break en climax zijn ook niet voor mij weggelegd. Nee, met die soort nummers heb ik gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De intro van Activated vindk echt walgelijk ...

Voor de rest wel een mooi sfeer plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 16:31 
 

Forbidden Phobia schreef:
aaahhh hoe kan Fusion dit nou doen? >.< dit is totaal niet Fusion waardig :/


Anders gooi jij jezelf weg ofzo, waarom zou het niet Fusion waardig zijn? Zeker omdat het een collab is met de Wasted Penguinz, als het met B-Front of Frequencerz/The Pitcher was of whatever dan was het zeker wel goed geweest. :huh:


Overigens een lekkere release, hoop snel een HQ preview van You're Moment. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Waarom zou dit op Fusion uitkomen? Laat dit lekker op Scantraxx uitkomen, niets mis met deze tracks overigens (erg lekkere tracks), maar vind ze echt niet passen op het Fusion label.

Fusion is breder aan het worden. Dit is al eventjes aan de gang, dus dan past dit er wel bij.

Vind Activated niet heel super om een of andere rede, maar Your Moment vind ik erg veel sfeer en gevoel hebben. Ik hoop op geen WP-galm, dan gaat die track zeker gekocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Forbidden Phobia schreef:
aaahhh hoe kan Fusion dit nou doen? >.< dit is totaal niet Fusion waardig :/


Anders gooi jij jezelf weg ofzo, waarom zou het niet Fusion waardig zijn? Zeker omdat het een collab is met de Wasted Penguinz, als het met B-Front of Frequencerz/The Pitcher was of whatever dan was het zeker wel goed geweest. :huh:


Overigens een lekkere release, hoop snel een HQ preview van You're Moment. :)

oke dit slaat nergens op.. en nee het is niet fusion waardig omdat het een collab is met WP.. zie je mij dat ergens zeggen? het past totaal niet bij Fusion. en ik verwacht van fusion 10x zoveel meer kwaliteit dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
oke dit slaat nergens op.. en nee het is niet fusion waardig omdat het een collab is met WP.. zie je mij dat ergens zeggen? het past totaal niet bij Fusion. en ik verwacht van fusion 10x zoveel meer kwaliteit dan dit.

Kwaliteit van deze tracks zijn gewoon goed. Dat het je smaak niet is is wat anders, maar je gaat mij niet wijs maken dat de kwaliteit van deze tracks niet goed is. En omdat jullie zo'n tunnelvisie hebben past het niet bij Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Fobia moet je je persoonlijke top 5 eens bekijken, logisch dat jij dit niks vind, kun je beter niet reageren denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:21 
 
Hardtraxxer

Ik vind het juist goed dat fusion is wat breder denkt. Ik kan code black ZEER waarderen en WP ook wel dus vind er niks mis mee. Wie weet wat er allemaal uit kan komen als ze meer in dit straatje gaan producen..


OT:

Mis een hardere kick in de climax van your moment, dat zou het plaatje meer afgemaakt hebben imo. Activated vind ik gewoon een heerlijk plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga de woorden Fusion en de vertaling van dronken pinguins niet eens samen in 1 zin gebruiken.. super jammer..

Verschrikkelijke tracks overigens, gooi dit aub op Scantraxx.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
Forbidden Fobia moet je je persoonlijke top 5 eens bekijken, logisch dat jij dit niks vind, kun je beter niet reageren denk ik :P

heb je een punt.. betekend niet dat dit niet fusion waardig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Forbidden Phobia schreef:
oke dit slaat nergens op.. en nee het is niet fusion waardig omdat het een collab is met WP.. zie je mij dat ergens zeggen? het past totaal niet bij Fusion. en ik verwacht van fusion 10x zoveel meer kwaliteit dan dit.

Kwaliteit van deze tracks zijn gewoon goed. Dat het je smaak niet is is wat anders, maar je gaat mij niet wijs maken dat de kwaliteit van deze tracks niet goed is. En omdat jullie zo'n tunnelvisie hebben past het niet bij Fusion?

Interessant dat je begint over een 'tunnelvisie' bij Fusion... Fusion onderscheidde zich juist door als label de hardere kant te kiezen. Nu gaat het richting Scantraxx... In mijn opzicht heerst er bij Scantraxx juist een tunnelvisie, namelijk zoveel mogelijk melodieuze kaaszooi produceren, arrogant wezen als zogenaamd nummer 1 label, totaal geen vernieuwende artiesten toevoegen, altijd dezelfde setjes draaien en die verdraaide Z zit ook hevig in Scantraxx verweven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Forbidden Phobia schreef:
oke dit slaat nergens op.. en nee het is niet fusion waardig omdat het een collab is met WP.. zie je mij dat ergens zeggen? het past totaal niet bij Fusion. en ik verwacht van fusion 10x zoveel meer kwaliteit dan dit.

Kwaliteit van deze tracks zijn gewoon goed. Dat het je smaak niet is is wat anders, maar je gaat mij niet wijs maken dat de kwaliteit van deze tracks niet goed is. En omdat jullie zo'n tunnelvisie hebben past het niet bij Fusion?

je snapt me verkeerd :P ik bedoel dat dit geen Fusion kwaliteit is en daarom vind ik het geen Fusion release waardig. tracks zitten goed in elkaar ookal is het mijn smaak niet maar ik vind het geen Fusion Kwaliteit zoals ik van Fusion gewend bent.. grotendeels dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Activated vind ik maar niks.
Your Moment vond ik echt opbouwen naar een heerlijk punt, had gewoon echt kippenvel. Dat heerlijke gevoel was binnen 1 seconde weg toen de climax erin kwam...man man man, om te huilen gewoon :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro van your moment had potentieel helaas is het niks geworden volgende keer beter. Miracle tool riedeltje is niet origineel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Poeehhhhh 3 maanden :huh: :huh:

Stel je niet aan en wees blij dat Activated zo snel online stond. Ik wacht op sommige tracks al bijna een jaar, en sommigen nog langer.


Ik ook, maar die koop ik dan ook niet meer wanneer ze uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

activated :thumbsup:
your moment :woot: :love: :drool: :thumbsup: wat een kippenvel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Oh eind maart maar, duurt niet zo lang meer! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Activated: Ontzettend toffe track, wel zonde van die kicks die eronder staan :)
Your Moment: /
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love the WP-sounds..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Your Moment is echt het ultieme space nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:47 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
Your Moment is echt het ultieme space nummer :D


your moment idd.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Waarom zou dit op Fusion uitkomen? Laat dit lekker op Scantraxx uitkomen, niets mis met deze tracks overigens (erg lekkere tracks), maar vind ze echt niet passen op het Fusion label.


wa boeit het nou waar het op uit komt, al komt het op poep records uit als het maar uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

wat maakt het uit of het nou op fusion of op scantraxx uitkomt.. ik wacht het mooi af en zie het dan wel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle