Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 21:23 

Hardtraxx Veteran

-Edit-
Laat maar, al geplaatst blijkbaar. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 21:25 

Hardtraxx Elite

Vorige pagina staat ie ook al hooor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 00:06 

Hardtraxxer

Lekker anthem, vind hem toch een stuk beter dan die van coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 14:19 

Hardtraxx Veteran

klinkt echt erg lekker, dat stijltje van hem bevalt me eigenlijk best wel op z'n tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Wauwie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Deze vind ik duidelijk minder dan Accelerate en Starting over waar deze sounds ook in terug komen. Had wel iets vernieuwenders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

Melodie als altijd bij code black is weer helder en super lekker aanwezig. Maar ik kan die kicks van hem gewoon nooit mooi vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 15:13 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Melodie als altijd bij code black is weer helder en super lekker aanwezig. Maar ik kan die kicks van hem gewoon nooit mooi vinden :(

Ben het compleet met je eens hoor, maar na een tijdje is het mij gelukt om de softe scheetjes kicks voor lief te nemen, puur omdat de melodie zo goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 15:32 

Hardtraxx Addict

Lekkere mid maar de kracht zit 'm zoals altijd bij Code Black in de geweldige melodie. Maar ik blijf erbij, dat Can't Hold Me Back zijn sterkste plaat was. Die melodie heeft gewoon meer 'kracht' om het zo maar te noemen. Ook vind ik helaas de hoogste kick in deze plaat wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:14 

Hardtraxx Addict

MelodicArtDJ schreef:
Lekkere plaat! , maar vindt het Anthem van Coone echt ondergewaardeerd.. melodie is super voor een anthem imo.

Dit vind ik eigenlijk ook wel! Melodie van Coone blijft echt in je kop hangen! Vind de track van CB zeker lekker zomers al vind ik bijvoorbeeld Pendora een stuk beter :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:37 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:41 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Lekkere mid maar de kracht zit 'm zoals altijd bij Code Black in de geweldige melodie. Maar ik blijf erbij, dat Can't Hold Me Back zijn sterkste plaat was. Die melodie heeft gewoon meer 'kracht' om het zo maar te noemen. Ook vind ik helaas de hoogste kick in deze plaat wat minder.

Eenschh. Denk ook wel de sterkste melodie van Corey :)

OT:
Prima anthem! Zeker een van de betere van de laatste jaren! Kicks vallen wel beetje tegen.. Had deze graag i.p.v. Surivival Of The Fittest gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:27 

Hardtraxx Addict

Deze bevalt mij meer dan het anthem van Coone. Er zit hier net meer dat sfeertje in, de melodie blijft ook beter hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:02 

Hardtraxxer

De lead is (en idee) weer hetzelfde als die van Starting over, accelerate en de ten feet tall remix.
screech is overduidelijk uit pandora.
Vind het weer een track uit vele.. Code black kan mij laatste tijd toch niet raken hij brengt zo weinig "nieuws"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:16 

Hardtraxx Newbie

Survival of the fittest is naar mijn mening zo tien keer vetter! Veel beter anthem materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:47 

Hardtraxxer

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:07 

Hardtraxx Elite

Bij de titel van het thema - Unleash the Beast - verwacht ik een compleet andere soort track. Dit is me allemaal een beetje te vrolijk. 'Joepie, even allemaal lekker dansjes doen!' in plaats van 'Even helemaal het beest in jezelf loslaten!'. En dan nog de kicks die compleet niet goed doorkomen. Mislukte poging, vind ik.

Als track losstaand van het evenement kan ik hem echter wel waarderen (op de kicks na dan). De melodie is namelijk heerlijk. Ik had 'm dan uiteraard wel een andere titel gegeven.

Dus voor de duidelijkheid: ik vind het helemaal geen slechte track. Als anthem vind ik het een mislukte poging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:21 

Hardtraxx Crew

Lekkere melodie maar vind er voor de rest bar weinig aan, hij mag ook wel eens aan z'n kick werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 11:34 

Hardtraxx Crew

Die (pitch)kicks verpesten echt heel het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:24 

Hardtraxx Crew

Code Black - Unleash The Beast (Official DefQon.1 Australia 2014 Anthem) (Q097)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 21/07/2014

Tracks:
Code Black - Unleash The Beast

Samples:

Bron:
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:57 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:02 

Ondanks de baby scheetjes vind ik dit wel een geweldige track :$ Krijg er alleen geen Defqon gevoel bij, zeker niet met dit thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

:love: Dit had het Defqon NL anthem moeten zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 06:38 

Hardtraxxer

Lekkere melo idd! Maar zoals eerder genoemd, weinig nieuws en scheetkickjes. Al vind ik persoonlijk het anthem van Coone toch beter hoewel ik een van de weinigen ben :P

Ben ik trouwens de enige die het idee bij deze kick heeft dat ie net iets te laat komt? - Alsof hij op elke tel er net een tikkeltje naast zit?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle