Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:31 
 
Hardtraxx Crew

Code Black - Take It All (IAH120)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 29/06/2023

Tracks:
Code Black - Take It All

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet best dit imo :(. Geen fijne kicks en deze melodie is ook verre van bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zielloze plaat zeg. Klinkt weer alsof er een bak elementjes op een hoop is gegooid in de hoop dat er wat uit komt dat mensen leuk vinden.

Jammer dat Code Black deze weg is in geslagen terwijl de vraag naar hoge kwaliteit euforische hardstyle juist weer groeiende lijkt.

Als Code Black nou zelf innovatief kon zijn binnen dit genre dan had ik er nog wel hoop in gehad maar dat is nou nog niet gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 19:09 
 
Hardtraxxer

Geforceerd harde kicks maar toch 0 drive in de track, ergens ook weer knap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jammer dat Code Black deze weg is in geslagen terwijl de vraag naar hoge kwaliteit euforische hardstyle juist weer groeiende lijkt.

Echt een TOP ontwikkeling dat euforische hardstyle weer een groter podium krijgt, letterlijk en figuurlijk. Dat Code Black deze (gemakkelijke) weg ingeslagen lijkt, vind ik aan de ene kant ook wel weer 'mooi'. Meegaan met de hype, niet dát niveau halen en ondertussen gaat de stroming waarmee je groot bent geworden verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% mee eens, blijf altijd wel een voorkeur hebben voor (goeie) raw maar ga nog altijd zeer goed op hier en daar een goed euforisch setje op een festival. Dus ben ook erg blij met die ontwikkeling.

Feit dat die kicks zelfs mij te gek worden duwt me ook wel weer iets terug naar de andere kant moet ik zeggen. :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle