Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Code Black - Take It All (IAH120)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 29/06/2023

Tracks:
Code Black - Take It All

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Niet best dit imo :(. Geen fijne kicks en deze melodie is ook verre van bijzonder.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Wat een zielloze plaat zeg. Klinkt weer alsof er een bak elementjes op een hoop is gegooid in de hoop dat er wat uit komt dat mensen leuk vinden.

Jammer dat Code Black deze weg is in geslagen terwijl de vraag naar hoge kwaliteit euforische hardstyle juist weer groeiende lijkt.

Als Code Black nou zelf innovatief kon zijn binnen dit genre dan had ik er nog wel hoop in gehad maar dat is nou nog niet gebleken.
R
Hardtraxxer
130 posts member since 2014
last seen Feb 2024
Geforceerd harde kicks maar toch 0 drive in de track, ergens ook weer knap
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:Jammer dat Code Black deze weg is in geslagen terwijl de vraag naar hoge kwaliteit euforische hardstyle juist weer groeiende lijkt.
Echt een TOP ontwikkeling dat euforische hardstyle weer een groter podium krijgt, letterlijk en figuurlijk. Dat Code Black deze (gemakkelijke) weg ingeslagen lijkt, vind ik aan de ene kant ook wel weer 'mooi'. Meegaan met de hype, niet dát niveau halen en ondertussen gaat de stroming waarmee je groot bent geworden verder.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
100% mee eens, blijf altijd wel een voorkeur hebben voor (goeie) raw maar ga nog altijd zeer goed op hier en daar een goed euforisch setje op een festival. Dus ben ook erg blij met die ontwikkeling.

Feit dat die kicks zelfs mij te gek worden duwt me ook wel weer iets terug naar de andere kant moet ik zeggen. :P