Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

Kan dit niet echt Hardstyle noemen, maar verder eens met het volgende:
Maestro N schreef:
Echt een heerlijke plaat, schitterend stukje muziek.

Henk-Jan schreef:
:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 10:35 

Hardtraxx Addict

Dutch92 schreef:
PNXRMX schreef:
Benieuwd wie er nog meer bij zit :)

ik zeg wasted penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 12:20 

Hardtraxxer

En dan hoor je in eens Code Black - Brighther day op SlamFM OMGG!
Waar gaat dit heen zeg? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:20 

Hardtraxx Addict

Leuke plaat, die melodie in combi met de lead is heerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke plaat :loving:
Die trancy sounds zijn echt heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Jammer van de vocals, want verder heeft de plaat een heerlijk zweverig sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Fusionmania schreef:
Maar van wie is die label eigenlijk?

Brennan Heart.

Gaaf plaatje :loving:

Die heeft toch al z'n eigen label? Of mis ik weer iets.

Ja, maar volgens mij gaan ze de naam veranderen van het label van Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:32 

Hardtraxx Crew

Op de vocals na wel een leuk nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:44 

Hardtraxxer

Leuk. ^^
Dat stukje waar de vocal vastloopt is wel lelijk. (@2:48)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:16 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Véél gevoel, bijna geen kicks.

Wel goed dat hij van Fusion weg is, hier zal zijn muziek wel beter tot z'n recht komen. :)

Ja want op welk label het wordt uitgebracht heeft ook echt invloed op de plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:17 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
93Wesley93 schreef:

Wel goed dat hij van Fusion weg is, hier zal zijn muziek wel beter tot z'n recht komen. :)

Ja want op welk label het wordt uitgebracht heeft ook echt invloed op de plaat :lol:

Je kent het Battlescarz verhaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
93Wesley93 schreef:

Dat niet direct, maar als dit label van Brennan Heart is vind ik dat op het eerste gezicht gewoon een logischere plaats voor zijn releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:24 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Phase 2 schreef:
93Wesley93 schreef:

Je kent het Battlescarz verhaal niet?

Jawel, maar dat is anders dan muziek beter tot zijn recht komen op een ander label. Of deze plaat in deze vorm nu op fusion of een ander label komt maakt voor de plaat niets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Slechtste track van deze man tot nu toe, alleen de melodie is wel ok, maar de rest is echt alles behalve sterk. Zit geen energiegehalte in deze track, geen drive en geen goede kicks. Can't Hold Me Back was een heeeeeeel stuk beter.

Phase 2 schreef:
Jawel, maar dat is anders dan muziek beter tot zijn recht komen op een ander label. Of deze plaat in deze vorm nu op fusion of een ander label komt maakt voor de plaat niets uit.

Dan weet jij blijkbaar nog niet hoeveel invloed een label op een track kan hebben. Dit label of Fusion maakt niet zoveel uit, maar er zijn labels die nog wel 's wat willen veranderen aan een track.. En ik snap wel wat Wesley bedoelt, zie ook liever deze euphorische nummers op een ander label verschijnen, bij Fusion wil ik wat meer hardere platen zien eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:52 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Fusionmania schreef:
Maar van wie is die label eigenlijk?

Brennan Heart.

Gaaf plaatje :loving:

Die heeft toch al z'n eigen label? Of mis ik weer iets.

Is een nieuw label/platform van BH.
Komen paar artiesten bij maar dat hoor je zeer binnenkort.
Voor bron stuur maar PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:59 

Hardtraxxer

Opzich geen slechte plaat, de melodie vind ik lekker euforisch klinken. Het is jammer dat de vocals en vooral die ultra zachte kicks het verpesten. De kicks zijn nooit zijn sterkste punt geweest, maar deze slaan alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

iemand die de break eruit wil halen als die uit is? melo is lekker dromerig namelijk maar ik kan die break niet uitstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:22 

Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
iemand die de break eruit wil halen als die uit is? melo is lekker dromerig namelijk maar ik kan die break niet uitstaan

Komt voor de bakker ;) Stuur me even een PM als ik hem voor 6 april nog niet gepost heb (lange termijn geheugen ftl :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:43 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk voor thuis. Op een feest laat maar zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Marcel Fischer schreef:

Komt voor de bakker ;) Stuur me even een PM als ik hem voor 6 april nog niet gepost heb (lange termijn geheugen ftl :P)

thanks :thumbsup: welk topic moet ik dan kijken als je 'm post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:33 

Hardtraxx Elite

Verschrikkelijk nummer, valt dit nog onder de noemer hardstyle? Zeikbreak, dramatische kicks(zijn t kicks?) en dan een of andere vage melo.. next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:36 

Hardtraxxer

Marcel Fischer schreef:

thanks :thumbsup: welk topic moet ik dan kijken als je 'm post?

Ik upload hem hier wel gewoon, zippy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:18 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:

Phase 2 schreef:

Dan weet jij blijkbaar nog niet hoeveel invloed een label op een track kan hebben. Dit label of Fusion maakt niet zoveel uit, maar er zijn labels die nog wel 's wat willen veranderen aan een track.. En ik snap wel wat Wesley bedoelt, zie ook liever deze euphorische nummers op een ander label verschijnen, bij Fusion wil ik wat meer hardere platen zien eigenlijk.

dat weet ik wel, maar dat ging het in deze niet over. Het ging over dat de plaat beter tot zijn recht zou komen op een ander label. In die zin heeft een label geen invloed op de track. Of de track in deze vorm nu op fusion komt of niet maakt toch helemaal niets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Er zitten geen kicks in deze plaat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:28 

Hardtraxx Veteran

Deze plaat kon me op Headhunterz: Hard With Style niet pakken, maar later op Qlimax ineens wel. Prachtig moment als die vocal lang aanhoud en de melodie erin valt. Superplaatje!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle