Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Clockartz - Like Never Before (DLM014)

Label: Delirium Music
WEB release: 19/08/2019

Tracks:
Clockartz - Like Never Before

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Simpel maar waarschijnlijk effectief. Zal live wel hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix / bootleg op The Prodigy - No Good?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Remix / bootleg op The Prodigy - No Good?

Lijkt het wel op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Toch niet normaal meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pffff wat een smerige kicks, en de hele plaat gewoon weer 1 bak drive. Klokkunsten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste kicks in de mid zijn precies als die kicks in Prisma en dat versnelde stuk is niks voor mij. Al met al vind ik het niks bijzonders. Kan wel geloven dat dit live er op klapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Eerste kicks in de mid zijn precies als die kicks in Prisma


Ja en die waren fucking dik kearl

Meer van zulke kicks, zit tenminste kracht in. Maak deze kicks maar een hype ipv die bliepjes die je tegenwoordig overal hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Eerste kicks in de mid zijn precies als die kicks in Prisma


Ja en die waren fucking dik kearl

Meer van zulke kicks, zit tenminste kracht in. Maak deze kicks maar een hype ipv die bliepjes die je tegenwoordig overal hoort.


Eens, ik geef alleen aan dat ik deze track niet bijzonder vind door het nagenoeg hergebruiken van die kick met andere elementen die ik niet heel interessant vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Maar als je de elementen zelf wel interessant had gevonden zou je het hergebruiken niet erg vinden neem ik aan. :P

Wil niet per se doordrammen, maar in 2 tracks dezelfde kick gebruiken is echt nog niks in het algemeen gezien. Snap ook wel dat het kan dit iets je smaak niet is. Maar qua hergebruiken van sounds, in dit geval kicks, zijn er genoeg zwaardere 'daders' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Correct, Prisma vind ik echt een hele dikke plaat :bomb: dus aan die kick ligt het niet. Het is alleen de rest van de track die me gewoon totaal niet boeit en dat is inderdaad een kwestie van smaak denk ik. Doordat de rest me niet boeit geeft die kick hier ook geen WOW gevoel zoals ik dat bij Prisma wel had
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe dat versnelde stuk erin klapt :surrender: :bomb:. Jammer van de kickswitches die vervolgens volgen. Daar zitten vrij lelijke kicks tussen imo. Wat contrast ook met die mid-intro kicks.

Vind dat sowieso wel een dingetje bij Clockartz. Ik weet met die gasten nooit waar ik aan toe ben qua kicks. Bij Malice vind ik dat al vervelend, maar hier heb ik het nog meer. Kicks variƫren van 'bizar dik' tot 'totaal ruk', en het is ook iedere plaat weer anders (voor mijn gevoel). Zou het persoonlijk fijn vinden als ze wat meer een signature kick zouden hebben. Net als Regain bijvoorbeeld. Die varieert ook in kicks, maar die ene typische Regain kick blijft eigenlijk altijd terugkomen/de boventoon voeren.

Moet wel als kanttekening maken, dat ik Clockartz niet extreem volg (omdat hun releases me de helft van de tijd niet weten te boeien), dus kan zijn dat de die-hard Clockartz fan wel een soort signature kick herkent, die mij nog niet is opgevallen.

Citaat:
Ik weet met die gasten nooit waar ik aan toe ben qua kicks. Bij Malice vind ik dat al vervelend, maar hier heb ik het nog meer.

Citaat:
ik Clockartz niet extreem volg (omdat hun releases me de helft van de tijd niet weten te boeien)

Nu heb ik het over dat ik niet weet waar ik met hun aan toe ben qua kicks, maar eigenlijk heb ik dat ook met hun producties in het algemeen. Dat schiet ook alle kanten op qua 'wat voor soort plaat het is' imo. Het feit dat ze zo gevarieerd produceren, en zo hun eigen gang lijken te gaan, is lovenswaardig denk ik, maar het zorgt er wel voor dat ik (waarschijnlijk) nooit fan van ze zal worden. Voor mij is het verschil/contrast in hun producties te groot.

De laatste 2 zinnen gelden voor mij bijvoorbeeld ook voor een Audiofreq, al is dat een nog veel extremer geval, maar misschien dat het dan iets beter te begrijpen is wat ik, in minder maten, ook bij Clockartz ervaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 17:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Verhaal


Dat vind ik juist vet, geen voorspelbaarheid. Dat mag ook wel eens, veel artiesten zijn al zo voorspelbaar als wat.

Een artiest die van alle walletjes wat eet waarbij (bij veel mensen) het gros wel leuk vindt en de kwaliteit in ieder geval goed is, is voor mij een geslaagde act. Als jij dat wilt, dan is dat natuurlijk jouw smaak.

Maar meer artiesten mogen wel eens gewoon van alles wat doen, dat toont ook gewoon aan dat je een goede muzikant bent imo. Dan vallen een, twee of vijf platen maar tegen als je daar een paar zeer vette unieke platen voor terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

^ Helemaal eensch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Verhaal


Dat vind ik juist vet, geen voorspelbaarheid. Dat mag ook wel eens, veel artiesten zijn al zo voorspelbaar als wat.

Een artiest die van alle walletjes wat eet waarbij (bij veel mensen) het gros wel leuk vindt en de kwaliteit in ieder geval goed is, is voor mij een geslaagde act. Als jij dat wilt, dan is dat natuurlijk jouw smaak.

Maar meer artiesten mogen wel eens gewoon van alles wat doen, dat toont ook gewoon aan dat je een goede muzikant bent imo. Dan vallen een, twee of vijf platen maar tegen als je daar een paar zeer vette unieke platen voor terug krijgt.

Kan alles wat hier staat wel begrijpen. En ook gewoon wel eens met alles. In de mate van Clockartz is het voor mij 'te' maar kan de dingen die jij opnoemt eigenlijk ook alleen maar toejuichen, ongeacht of ik het nou zelf leuk/fijn vind of niet. Hoor bijvoorbeeld best vaak een track (die nieuwe Hatom plaat in het 'nieuwe tracks' gedeelte bijv.) die mijn ding niet is, maar waar ik dan op een bepaalde manier toch wel van kan genieten, enkel omdat iemand wel iets 'aparts/cools' probeert te doen. Hetzelfde verhaal voor Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 09:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk die Prisma kicks in de intro, maar die versnelde climaxen had voor mij niet gehoeven. Kan daar niet zo veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2019 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijk die Prisma kicks in de intro, maar die versnelde climaxen had voor mij niet gehoeven. Kan daar niet zo veel mee.

Inderdaad. Ik vind dat zo'n versneld stuk in een hardstyle plaat nog nooit een meerwaarde heeft gegeven aan het geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijk die Prisma kicks in de intro, maar die versnelde climaxen had voor mij niet gehoeven. Kan daar niet zo veel mee.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt nergens naar imo :lol:. Onsamenhangend geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid is dik. Climax versnelling is onnodig. 2e gedeelte van de climax slaat nergens op.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle