Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Clockartz - INFINITVM / The Mask (DLM008)

Label: Delirium Music
WEB release: ??/??/2018

Tracks:
1. Clockartz - INFINITVM
2. Clockartz - The Mask

Samples:



Bron:
Citaat:
We got a pre-x-mas surprise for you! Here is our new track called The Mask! It will be released together with INFINITVM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Mask is te chaotisch voor mij. Ik begrijp de midintro niet en de melodie/climax vind ik ook te druk.

Infinitvm vind ik wel een redelijk sterke plaat. Doordat die wat leger/simpeler is qua hoeveelheid sounds, vind ik er meer drive in zitten. Kicks in de eerste climax zijn niet helemaal mijn ding, maar insteek van de plaat is leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
The Mask is te chaotisch voor mij. Ik begrijp de midintro niet en de melodie/climax vind ik ook te druk.

Infinitvm vind ik wel een redelijk sterke plaat. Doordat die wat leger/simpeler is qua hoeveelheid sounds, vind ik er meer drive in zitten. Kicks in de eerste climax zijn niet helemaal mijn ding, maar insteek van de plaat is leuk.

Hier kan ik me wel in vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Mask doet me niet veel

INFINITVM is wel vet, maar die anti kicks zijn wat lelijk door die hoge resonerende punch. Als het twee keer de 2e climax was geweest was dit imo een veel vettere plaat geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal erg groot fan van hun stijltje, maar helaas weet The Mask mij (nog) niet te pakken.
INFINITVM vind ik wel ontzettend vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

INFINITVM echt een van m'n favoriete Clockartz platen van de laatste tijd. Hele lekkere vibe, en de kicks mogen er ook wezen :drool:

The Mask doet me niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

INFINITVM heel dik! Ik hoop dat de full versies dit maal niet lang op zich laten wachten.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle