Tijd dat deze gereleased wordt verdumme....
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Is toch al ? Of was dat de radio edit ?
Spotify ook nog niksNuracore wrote:Is toch al ? Of was dat de radio edit ?
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Echt niet normaalDaveytl wrote:Gruwelijke plaat
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Dikste Loudness anthem ooit 
Gruwelijke plaat inderdaad, maar volgens mij was deze Loudness al in maart... duurt wel erg lang 
viel me live op Defqon flink tegen eerlijk gezegd.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik vraag me af of deze ooit nog gereleased wordt...
We zijn in gesprek met B2S over de releasedatum. Zal niet lang meer duren.
In the meanwhile in HQ @32:50
View on SoundCloud
In the meanwhile in HQ @32:50
View on SoundCloud
Titatovenaar wrote:We zijn in gesprek met B2S over de releasedatum. Zal niet lang meer duren.
Mmmz laten we het hopen.... loudness 2018 waar dit het anthem van was is alweer in een ver verleden.
Loudness heeft natuurlijk 2 edities in 2018 ;-). Planning ligt klaar, plaat komt volgende maandJay wrote:Titatovenaar wrote:We zijn in gesprek met B2S over de releasedatum. Zal niet lang meer duren.
Mmmz laten we het hopen.... loudness 2018 waar dit het anthem van was is alweer in een ver verleden.
Waarschijnlijk een radio edit waarna de full weer een half jaar later komtpim0412 wrote:Ein-de-lijk zeg. Niet gedacht dat ie nog daadwerkelijk deze maand zou komen. Vind het echt een gigantisch dikke plaat, staat zeker in mijn top 5 van dit jaar.
Alles komt tegelijk en cataloguenumber is LOUD020.Magnetron wrote:Waarschijnlijk een radio edit waarna de full weer een half jaar later komtpim0412 wrote:Ein-de-lijk zeg. Niet gedacht dat ie nog daadwerkelijk deze maand zou komen. Vind het echt een gigantisch dikke plaat, staat zeker in mijn top 5 van dit jaar.
Persoonlijk zelf ook superverliefd op de track, alles klopt
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Perfect het loudness gevoel