Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kick van de remix vindk echt niet mooi klinken, EDM S. Machine is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sin City remix aangeschaft, gewoon een hele dikke plaat, maar de outro is wel heel slecht afgewerkt. Deze is gewoon afgeknipt lijkt het wel, hij eindigt heel abrupt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:33 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Sin City remix aangeschaft, gewoon een hele dikke plaat, maar de outro is wel heel slecht afgewerkt. Deze is gewoon afgeknipt lijkt het wel, hij eindigt heel abrupt.

Viel mij ook al op, beetje jammer!
Wel echt een hele fijne plaat inderdaad.. misschien wel TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Sin City remix aangeschaft, gewoon een hele dikke plaat, maar de outro is wel heel slecht afgewerkt. Deze is gewoon afgeknipt lijkt het wel, hij eindigt heel abrupt.


Dit is bij mij vaak een klein irritatiemomentje. In een set zul je dat laatste effect bijna nooit horen, maar ik vind het toch wat mooier als er even een lange fade-out aan het eind zit oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De jubelstemming over tracks van Chris One begrijp ik niet; 1x per jaar een track, die niet veel soeps is.

De Remix is dan wel weer erg vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik tel er 7 waarvan er veel veel soeps zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Midintro van Sin City rmx is superkut, de anticlimax daarentegen vind ik echt gruwelijk bruut

Dit

EDM Space Machine vind ik niet heel veel aan, maar dat heb ik meestal met C1 solo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
De jubelstemming over tracks van Chris One begrijp ik niet; 1x per jaar een track, die niet veel soeps is.

Kerel is gruwelijk druk met z'n studie volgens mij, dan lijkt het me niet zo gek dat er niet zo veel uit komt. Ik ben dr ook zo 1 die ongeveer al zijn platen vet vindt. Niet van dat geforceerde harde, maar gewoon heerlijke sounds, dikke kicks en vette sferen :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle