Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik de hele release ga kopen. Beide versies van DKOT zijn vet. Revelations ook een erg dikke plaat, heerlijke melodie. Intro vind ik dan wel weer wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Therapy mix. Holy shit. Een van de beste momenten in mijn leven die vaak terugkomt. Wanneer die mid-intro erin klapt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

(L) (L) (L) (L) (L)
http://www.trackitdown.net/track/chris- ... 74939.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor HS begrippen keek ik hier best naar uit, previews klonken altijd erg fijn en een oude Promo gated kick is natuurlijk altijd prima. Echter, nu hij uit is...enige echt vette hieraan is de mid-intro van de Different Mix (kom ik op terug), de opbouw in de break en de 2e climaxen.

De (mid-)intro kick die gebruikt wordt is echt gruwelijk lelijk, volgens mij is die van C1? Klint in ieder geval voor geen meter, veel te dof zonder hard te zijn. Screech die gebruikt is in de Different Mix is wel erg vet. Break zelf is heerlijk sfeervol, maar verder heeft hij vrij weinig met de rest van de track te maken, lijkt er in te zitten omdat er toch een break nodig was. Eerste climaxen klinken chaotisch op een verkeerde manier, sounds die er in zijn verwerkt zijn ook best lelijk. Korte break erna en 2e climax zijn dan wel weer erg goed, met die screech er doorheen.

Oftewel, nu hij er is, best een tegenvaller. Ook een BPMetje of 5/8 hoger doet hem een stuk beter.

Revelations is een doodsaaie plaat trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette release! Met natuurlijk DKOT als uitschieter. Plaat waar je u tegen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De (mid-)intro kick die gebruikt wordt is echt gruwelijk lelijk, volgens mij is die van C1? Klint in ieder geval voor geen meter, veel te dof zonder hard te zijn.

Die hoeft ook niet per sé hard te zijn toch? Focus hoort daar mijns inziens op de screech te liggen.
Ik ben het er zelf ook niet mee eens dat ze niet hard zijn, maar dat terzijde :P

Steffnov schreef:
Break lijkt er in te zitten omdat er toch een break nodig was.

Wat vind je er niet bij passen?
De sfeer, de vocals, een aantal sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revelations :love: wat een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
De (mid-)intro kick die gebruikt wordt is echt gruwelijk lelijk, volgens mij is die van C1? Klint in ieder geval voor geen meter, veel te dof zonder hard te zijn.

Die hoeft ook niet per sé hard te zijn toch? Focus hoort daar mijns inziens op de screech te liggen.
Ik ben het er zelf ook niet mee eens dat ze niet hard zijn, maar dat terzijde :P

Daarom kan ik die kick nog wel lelijk vinden :P Overigens vind ik de sounds in de mid-intro van de Therapy Mix ook niet bijzonder, die in de Different Mix, as said, weer wel. Ik probeer alleen de reden aan te geven waarom ik hem lelijk vind, oftewel omdat hij pretendeert hard te zijn zonder het te zijn.

Steffnov schreef:
Break lijkt er in te zitten omdat er toch een break nodig was.

Wat vind je er niet bij passen?
De sfeer, de vocals, een aantal sounds?[/quote]
De sfeer in de break is compleet anders dan de rest van de track ja, maar dat maakt niet per se uit, dat is in heel veel gevallen zo. Nee, het is meer hoe de track van hieruit verder gaat. Als jij die track niet zou kennen, verwacht je niet eenzelfde vervolg bij de track als de break zelf. En een anti is ok, maar met de melodie in de opbouw van de break naar de melodie gaat men geen seconde verder.

Het hangt een beetje als los zand aan elkaar, ondanks dat de elementen best vet zijn, en dat heb ik eigenlijk met de hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Na een paar keer kritisch luisteren geef ik denk ik toch ook de voorkeur aan de Different Mix, al vind ik die mid intro van de Therapy mix wel vetter. Maarja het verschil is miniem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Different mix is iets beter. Die haperende screeches zijn toch vetter in de mid-intro. Therapy mix heeft ook meer bass volgens mij in de climax, wat ik ook een minpunt vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Alle 3 prima platen! Therapy Mix spreekt me het meeste aan van deze 3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een tracks man! :love:
Hier hou ik van
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Therapy versie, die screetch gaat door merg en been.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle