Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris One - Bitcrusher (Remix) (DM002)

Label: Deathmatch Music
WEB release: Alleen digitale release

Tracks:
Chris One - Bitcrusher (Remix)

Samples:
https://open.spotify.com/track/3w6u6h2zZzEENpPFXVaOMR

Bron: Spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het praktisch nut van dit soort releases is mij nog niet helemaal duidelijk. Doe maar goed nieuw werk releasen. En direct ook de original mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De meeste mensen luisteren tegenwoordig muziek via streaming services zoals Spotify en iTunes. Alle oude nummers van Chris One zijn alleen als full web release uitgebracht. Dit is heel vervelend luisteren, vandaar een digitale rerelease van de radio edits. Dus als je nu op Spotify denkt even Chris One's oude dikke tracks luisteren hoef je niet eerst 2 minuten klapjes en tikjes te lusiteren ;-)!

Daarnaast zijn er een hoop nummers van Chris One die veel mensen niet kennen maar die wel bij zijn huidige stijl passen. Dus supervet toch dat de mensen die nu Deathmatch vet vinden ook zijn oude nummers mogen ontdekken? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb de track niet geluisterd, maar dit is dus gewoon de Chris One Remix uit 2012? Dat je hem opnieuw uitbrengt kan ik nog begrijpen, maar had dan wel credits gegeven aan Beholder & Max Enforcer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Ik heb de track niet geluisterd, maar dit is dus gewoon de Chris One Remix uit 2012? Dat je hem opnieuw uitbrengt kan ik nog begrijpen, maar had dan wel credits gegeven aan Beholder & Max Enforcer..


Aangezien dit alleen een digitale re-release is wordt die zo uitgebracht anders is die niet te vinden onder Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ie dan toch bezig is met re-releasen, wil ie dan niet wat oudere releases remasteren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Als ie dan toch bezig is met re-releasen, wil ie dan niet wat oudere releases remasteren. ^^


Jazeker, daar kijken we naar, maar sommige projecten hebben we niet meer. Andere tracks (zoals bitcrusher) zijn van zo een hoge kwaliteit, daar ga je niks aan verbeteren met een remaster. Laat me trouwens weten welke tracks jullie nog missen dan knallen we die als eerste er uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of er aan te sleutelen valt en of jullie ze ook van andere labels pakken, maar Drop 2 your knees/Recruit en Killshot zijn wel m'n favorieten van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Patrick zegt ^^ . Op die platen doelde ik ook. Convictions er nog bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
De meeste mensen luisteren tegenwoordig muziek via streaming services zoals Spotify en iTunes. Alle oude nummers van Chris One zijn alleen als full web release uitgebracht. Dit is heel vervelend luisteren, vandaar een digitale rerelease van de radio edits. Dus als je nu op Spotify denkt even Chris One's oude dikke tracks luisteren hoef je niet eerst 2 minuten klapjes en tikjes te lusiteren ;-)!

Daarnaast zijn er een hoop nummers van Chris One die veel mensen niet kennen maar die wel bij zijn huidige stijl passen. Dus supervet toch dat de mensen die nu Deathmatch vet vinden ook zijn oude nummers mogen ontdekken? :thumbup:

Oke, daar kan ik inkomen. Het verkopen van van deze plaat is niet echt de hoofdreden dus? Je zal wel niet iets op spotify kunnen zetten wat niet te koop is? Dus de radio edit kun je er alleen opzetten als jullie m opnieuw uitbrengen als ik het goed begrijp.

Owja, Psycho blijf ik de dikste plaat vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 17:19 
 
Hardtraxx Elite

Was deze plaat helemaal vergeten. Kan me nog goed herinneren dat ik deze hoorde tijdens hard bass 2012, kreeg bijna een hartaanval door die kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiem draait hem nog regelmatig, de baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Wat Patrick zegt ^^ . Op die platen doelde ik ook. Convictions er nog bij :D


Je weet toch dat Convictions allang uitgebracht is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remaster toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 22:32 
 
Hardtraxx Elite

Die mag inderdaad wel uitkomen :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle