Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 00:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chapter V x Collusion - GLUTTONY (SPOON282)

Label: Spoontech Records
WEB release: 15/02/2024

Tracks:
Chapter V x Collusion - GLUTTONY

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd leuk en zeldzaam dat een woord als gluttony als tracktitel binnen het hardstyle wereldje 2x opduikt in één week :bomb:

Chapter V weet me nog altijd niet te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis de melodieuze/trancy Chapter V dingen :$ Dat lompe gaat nu wel een beetje vervelen. Gister nog even Infinity, Evoke en Insomnia aan gehad in de auto en dat soort dingen is juist wat de scene een beetje mist denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is denk de eerste track van Chapter V die me niet pakt. Dit komt met name omdat ik de kicks van Collusion en Chapter V niet bij elkaar vind passen, voor mij komt het als geheel daarom ook wat rommelig over. Die schelle holle kicks van Collusion vallen daarnaast ook echt in het niet bij die kicks van Chapter V.

corneelwr schreef:
Ik mis de melodieuze/trancy Chapter V dingen :$ Dat lompe gaat nu wel een beetje vervelen. Gister nog even Infinity, Evoke en Insomnia aan gehad in de auto en dat soort dingen is juist wat de scene een beetje mist denk ik.


Sluit me hier wel een beetje bij aan. De eerste paar tracks van Chapter V hadden allemaal verschillende stijlen (oude Spoonvibes, melodieus, funky, trancy en hard in de mix), waardoor ik eigenlijk meteen enorm fan was! Nu Chapter V ook buiten de Spoontech fanbase wat populairder begint te worden valt het op dat de nadruk de laatste tijd wel wat meer op de harde kant lijkt te liggen. Wss hebben ze hier ook hun gegronde redenen voor, het harde werk zal namelijk vast een stuk beter aanslaan bij het grotere publiek. Hopelijk lezen de heren van Chapter V mee en komt er in de nabije toekomst nog een nieuwe trancy/funky track? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn jullie spectrum anthem en P&P remix vergeten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heren van het dode forum! Maak jullie geen zorgen.

Wij hebben vanaf het begin van Chapter V altijd veel verschillende stijlen uitgebracht en hier gaan we ook zeker niet mee stoppen. Zoals makrooy hier al aangeeft, onze drie laatste releases waren juist geen duister dood en verderf (Control, Heart of Steel, Portals remix).

Nu liggen er weer wat duistere plaatjes klaar, maar we zijn bijvoorbeeld ook bezig met een funky plaat en een collab met Nightcraft die de atmosferische/trancy kant op gaat ^^

OT: GLUTTONY is zeker een track die een beetje buiten de gemiddelde Spoontech hokjes kleurt, dus als dat minder jullie ding is kan ik dat begrijpen. Gelukkig zijn de volgende releases weer heel anders in dat geval! Wij zijn blij met deze plaat en denken dat het een vette combinatie is van hard rammelen maar toch ook een sfeer met melodie en thematische vocalen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zijn jullie spectrum anthem en P&P remix vergeten? :P

Die platen vind ik moker vet ja. Zeker weten.

En leuk dat je ff reageert Mitch, zijn we iig weer op de hoogte. Als ik iemand populariteit en vette boekingen gun, zijn jullie het wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn bericht was ook zeker niet geschreven met de insteek om de zure Hardtraxxer uit te hangen. Geef alleen mijn voorkeur aan. Uiteindelijk bepalen jullie (Chapter V) wat voor platen jullie maken en niet de leden van het morsdode forum, haha.

Goed om te lezen dat er nog genoeg toffe dingen aan zitten te komen! Ben vooral erg benieuwd naar de collab met Nightcraft, hij produceert de laatste jaren lekkere melodieuze raw tracks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Als ik iemand populariteit en vette boekingen gun, zijn jullie het wel ^^


Eens boss ^^

PEPii schreef:
zure Hardtraxxer


Pleonasme
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 15:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt gewaardeerd mannen! Wij vatten het ook niet op als gezeur hoor, maar wilde gewoon aantal dingen toelichten vanuit ons perspectief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
PEPii schreef:
zure Hardtraxxer


Pleonasme


Facts :D

mitchdej schreef:
Wordt gewaardeerd mannen! Wij vatten het ook niet op als gezeur hoor, maar wilde gewoon aantal dingen toelichten vanuit ons perspectief :thumbup:


Jaa dat valt alleen maar te prijzen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2024 10:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2024 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2024 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar goed dat de lyrics in de video staan want van die vocal versta je geen donder van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 20:27 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
:woot:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle