Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Chapter V - Evoke (SPOON235)

Label: Spoontech Records
WEB release: 11/05/2022

Tracks:
Chapter V - Evoke

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Leuke plaat, dit soort sound is de laatste tijd een beetje weggevallen dus fijn dat iemand het weer maakt :) . Klinkt voor mij precies als een "oude" Spoontech plaat qua sfeer, kicks en feel.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Ja, vet dit! Deze viel me gelijk al positief op toen 'ie op Shockerz werd gedraaid, heeft eigenlijk alles wat ik van een Spoontech plaat wil horen. Meeslepende melodie, vette kicks en een hele fijne sfeer.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Spanning Tree wrote:Leuke plaat, dit soort sound is de laatste tijd een beetje weggevallen dus fijn dat iemand het weer maakt :) . Klinkt voor mij precies als een "oude" Spoontech plaat qua sfeer, kicks en feel.
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Doet me denken aan de Infirium remix van 'The orange tree', ook hier weer dikke kicks en een goeie sfeer. De spoontech-sound die van mij wel weer eens terug mag komen.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Voor mij al TOTY materiaal. Dit zit zo ijzersterk in elkaar. En vocalen van Alan Watts altijd +1000
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Was wel nieuwsgierig na deze reacties maar dit doet me echt bar weinig. Klinkt erg leeg.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
KvdB wrote:Doet me denken aan de Infirium remix van 'The orange tree', ook hier weer dikke kicks en een goeie sfeer. De spoontech-sound die van mij wel weer eens terug mag komen.
Mij ook. Dikke diepe kicks ja, en die melodie :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Vette track hoor :bomb:
Rickzel wrote:Was wel nieuwsgierig na deze reacties maar dit doet me echt bar weinig. Klinkt erg leeg.
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, waarom klinkt het leeg voor je? Ik ken 1 van deze 2 gasten en hij (beide wel) staat open voor constructieve kritiek.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Leeg misschien niet juiste woord. Vind het gewoon niet zo spannend allemaal, dus "niet mijn smaak" dekt wat beter de lading.

Vind het gewoon wat dof en langdradig allemaal, en dat kan vet zijn, maar niet echt wat ik zoek in hardstyle op dit moment :)

Mid vind ik wel erg vet! :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vette plaat wel. Ben er een tijdje uit geweest, maar wie is/zijn Chapter V?
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Zamble wrote:Vette plaat wel. Ben er een tijdje uit geweest, maar wie is/zijn Chapter V?
Wij zijn twee nieuwe guys die graag een beetje van de oude (spoontech-ish) sound willen terugbrengen :cool: (ik ben 50% van Chapter V), dus het is niet gek dat je nog nooit van de naam hebt gehoord!

Toen we deze track aan het maken waren hadden we nooit verwacht dat de reacties zo positief zouden zijn, erg bedankt everyone! Info over de release komt binnenkort :)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:"niet mijn smaak"
Bevestiging dat dit een hele vette track is, dus!
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
mitchdej wrote:
Zamble wrote:Vette plaat wel. Ben er een tijdje uit geweest, maar wie is/zijn Chapter V?
Wij zijn twee nieuwe guys die graag een beetje van de oude (spoontech-ish) sound willen terugbrengen :cool: (ik ben 50% van Chapter V), dus het is niet gek dat je nog nooit van de naam hebt gehoord!

Toen we deze track aan het maken waren hadden we nooit verwacht dat de reacties zo positief zouden zijn, erg bedankt everyone! Info over de release komt binnenkort :)
Cool, succes man!
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Chapter V - Evoke (SPOON235)

Label: Spoontech Records
WEB release: 11/05/2022

Tracks:
Chapter V - Evoke

Samples:
View on SoundCloud
Vanaf 7:25 ongeveer.

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Voor mij instant TOTY dit is precies wat ik wil horen vanuit Spoon (L)
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Prima debuut release dacht ik zo, super dikke plaat :love:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Echt geweldig, misschien lastig voor live maar om een set te starten fantastisch

View on YouTube
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Thanks voor de complimenten everyone, dit is erg motiverend! De support is boven verwachting tot nu toe (L)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Dit klinkt echt steengoed :loving: