Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction - Eternal EP (MINUS039)

Label: Minus Is More
WEB release: 10/06/2016

Tracks:
1. Chain Reaction - Oldschool Style
2. Mean Machine - Euphoria! (Chain Reaction Remix)

Samples:



Bron: CR
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2. Mean Machine - Euphoria! (Chain Reaction Remix)

The Beholder Meets DJ Zany ??????
Vreemd dat ze dit zo aangeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
2. Mean Machine - Euphoria! (Chain Reaction Remix)

The Beholder Meets DJ Zany ??????
Vreemd dat ze dit zo aangeven.

Menig kickrollslaande rawboy zal natuurlijk niet weten wie The Beholder is en misschien ook Zany niet. Mean Machine kennen ze natuurlijk wel van Hard Bass en hun beste tijdloze nummers; Gas Erop! (RawMix) & Rise of the Machine. Die oude kuttijd willen ze liever niet aan herinnerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
corneelwr schreef:
2. Mean Machine - Euphoria! (Chain Reaction Remix)

The Beholder Meets DJ Zany ??????
Vreemd dat ze dit zo aangeven.

Menig kickrollslaande rawboy zal natuurlijk niet weten wie The Beholder is en misschien ook Zany niet. Mean Machine kennen ze natuurlijk wel van Hard Bass en hun beste tijdloze nummers; Gas Erop! (RawMix) & Rise of the Machine

Vooral Gas Erop was echt kippenvel ja. Het woordje RawMix erachter maakt het allemaal zelfs nog ietsje beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, klinkt dus gewoon helemaal niet meer episch die Euphoria remix, zit 0,0 gevoel in, het klinkt extreem simpel. Voegt niks toe en zou over een jaar alweer vergeten zijn dat er uberhaupt een remix van bestaat.

En staat heel raar dat daar ineenkeer Mean Machine moet staan, zo is dat nummer toch niet uit gebracht. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs de nostalgische naam verneukt. Goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een nummer wat je gewoon NIET hoeft te remixen, dit kan ook weer rechtstreeks naar de Avalex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jullie vinden dit helemaal niks, maar de Alpha Twins remix van Get Hit vinden jullie wel wat? Oke, apart.
Ik vind dit net zo slecht als de Alpha Twins remix van Get Hit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Dus jullie vinden dit helemaal niks, maar de Alpha Twins remix van Get Hit vinden jullie wel wat? Oke, apart.
Ik vind dit net zo slecht als de Alpha Twins remix van Get Hit.

Ik vind die remix van Get Hit best tof. Zit een lekker drive in en het hele nummer steekt echt goed in elkaar. Leuke hedendaagse draai aan een veelgedraaid en ook lichtelijk verouderd nummer gegeven, plaat past nu ook wat beter in setjes. Dan kan je nu wel zeggen dat het origineel nog prima mee kan gaan en ik deel diezelfde mening, maar je moet gewoon accepteren dat dit voor 95% van de bezoekers van een feest niet het geval is.

Deze remix van Euphoria vind ik dan wel echt helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dan nog iets met de melodie gedaan in de 2e climax, of wat sounds door de climax heen. Dit is zo ontieglijk saai.. *zet het origineel weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Euphoria kon erger, maar het origineel is natuurlijk bij lange na niet overtroffen. Snap het wel ergens, dit past misschien beter in hedendaagse setjes en 98 % van het huidige festival publiek zal het een worst zijn dat het origineel eigenlijk geen remix nodig had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Dus jullie vinden dit helemaal niks, maar de Alpha Twins remix van Get Hit vinden jullie wel wat? Oke, apart.
Ik vind dit net zo slecht als de Alpha Twins remix van Get Hit.


Kerel :lol:

Get Hit remix en bijvoorbeeld die Furious remix van Act of Rage vind ik meer dan prima te pruimen. Daar zitten zat dingen in die wmbt iets toevoegen of het op een interessante manier in een modern jasje hebben gestopt. Dit is gewoon het nummer nog een keer nagemaakt in de studio van Chain Reaction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan het dat deze remix op MiM uitkomt? Rechten liggen toch bij Fusion, lijkt me...?

Vind de remix niet eens zo heel slecht trouwens. Oké, wel 31x slchter dan het origineel, maar ik zou het niet vervelend vinden als deze langskomt in een setje. Ook niet heel tof ofzo, maar ook niet vervelend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocals op een net andere manier horen, klinkt wel leuk (Variatie ftw), maar voor de rest is dit echt helemaal niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Vind de remix niet eens zo heel slecht trouwens. Oké, wel 31x slechter dan het origineel, maar ik zou het niet vervelend vinden als deze langskomt in een setje. Ook niet heel tof ofzo, maar ook niet vervelend :P

Hier sluit ik mij helemaal bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:12 
 

Rickzel schreef:
Tering, klinkt dus gewoon helemaal niet meer episch die Euphoria remix, zit 0,0 gevoel in, het klinkt extreem simpel. Voegt niks toe en zou over een jaar alweer vergeten zijn dat er uberhaupt een remix van bestaat.

Een jaar? Dit ben ik morgen alweer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
The Skribbler schreef:
Vind de remix niet eens zo heel slecht trouwens. Oké, wel 31x slechter dan het origineel, maar ik zou het niet vervelend vinden als deze langskomt in een setje. Ook niet heel tof ofzo, maar ook niet vervelend :P

Hier sluit ik mij helemaal bij aan

Ik ook, maar dat heb ik ook bij de Furious en Get Hit Remixen. Prima, maar liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig mis mee. Vooral omdat het eigenlijk vrijwel hetzelfde is als het origineel.
Als dit betekent dat Euphoria (ook al is het de remix) vaker gedraaid wordt in hedendaagse setjes ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 20:25 
 
Hardtraxxer

Denk eerder dat Zany&Beholder het onder Mean Machine gereleased wouden, free promotion enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Denk eerder dat Zany&Beholder het onder Mean Machine gereleased wouden, free promotion enzo

Hij wordt in de Unleashed podcast wel gewoon als The Beholder meets Zany - Euphoria (Chain Reaction Remix) weergegeven.

Doet me ook vrij weinig, maar had zeker erger gekund. De melodie in beide climaxen is bijna exact gehouden (gelukkig) maar dan met vele malen mindere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom Euphoria niet in hedendaagse setjes zou passen, maar deze remix wel. Vind het juist vet als dj's af en toe wat oudere platen pakken, voor de afwisseling bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik snap niet waarom Euphoria niet in hedendaagse setjes zou passen, maar deze remix wel. Vind het juist vet als dj's af en toe wat oudere platen pakken, voor de afwisseling bijv.


Mee eens, en er zitten ook nog eens meer kickrolls (inclusief pitchende kicks) in die originele track, wat je tegenwoordig juist heel veel hoort. Hooguit ff opnieuw masteren zodat ie even hard klinkt als huidige tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

Chain Reaction z'n tracks laatste jaren zijn allemaal prima, maar raken allemaal vergeten. Barricade & The Crazy Ones vind ik echt nog gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Release is niet 3 juni maar 10 juni.

bron: https://www.trackitdown.net/track/mean- ... 10849.html

Artwork:
Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle