Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Psycho is zo kapot gehyped door iedereen dat hij ook wel opgepikt moest worden.
Als de track goed is komt de support vanzelf. Daar kun je niet zomaar om vragen of wat dan ook.

Eerder als de track een hitje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:12 
 
Hardtraxxer

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Catatonic Overload schreef:
Luna support de release, dus misschien dat er in de Blue wel iets voorbij komt. ;)


Schandalig! :list:

Headhunterz en Zatox supporten Psycho, maar durven geen support te geven aan kwalitatief veel betere tracks zoals deze aan Theracords? Eeuwig zonde. Gelukkig dat Luna er iets beter over nadenkt en Chain Reaction ook wel met behoorlijk Thera dingen. Verwacht het van Chris One ook wel dat hij aardig wat Theracords support en wellicht dat een aantal Fusion artiesten jullie nu ook wel meer in de picture krijgen, na de DR-Remix :)


Misschien vinden zatox en headhunterz de tracks gewoon niet leuk, of misschien hebben ze de tracks nog helemaal niet gehoord...

Zie jij headhunterz al iets van Theracords draaien? :)
Misschien Dancing Machine ofzo, maar het gros van Theracords zal hij toch niet draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Sainen schreef:
Chukkels schreef:

Schandalig! :list:

Headhunterz en Zatox supporten Psycho, maar durven geen support te geven aan kwalitatief veel betere tracks zoals deze aan Theracords? Eeuwig zonde. Gelukkig dat Luna er iets beter over nadenkt en Chain Reaction ook wel met behoorlijk Thera dingen. Verwacht het van Chris One ook wel dat hij aardig wat Theracords support en wellicht dat een aantal Fusion artiesten jullie nu ook wel meer in de picture krijgen, na de DR-Remix :)


Misschien vinden zatox en headhunterz de tracks gewoon niet leuk, of misschien hebben ze de tracks nog helemaal niet gehoord...

Zie jij headhunterz al iets van Theracords draaien? :)
Misschien Dancing Machine ofzo, maar het gros van Theracords zal hij toch niet draaien ;)

True that. Maar hij heeft wel contact gehad met Geck-O over die HHZ edit van it's what we are. En HHZ draait de laatste tijd wel wat gevarieerder heb ik het idee. Dus wie weet komt er wat verandering in.
Ik heb de laatste tijd sowieso het idee dat er veel meer support is tussen artiesten van verschillende labels. Alphaverb heeft veel promo's van bekende artiesten en andersom, zelfde geldt voor de italiaantjes enzo. Goeie ontwikkeling :) Aan de andere kant, 4x bringing the funk remix op een feest is ook dramatisch.. Ze moeten natuurlijk niet allemaal dezelfde promo's gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 00:52 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Mocambo schreef:
Sainen schreef:
Misschien vinden zatox en headhunterz de tracks gewoon niet leuk, of misschien hebben ze de tracks nog helemaal niet gehoord...

Zie jij headhunterz al iets van Theracords draaien? :)
Misschien Dancing Machine ofzo, maar het gros van Theracords zal hij toch niet draaien ;)

True that. Maar hij heeft wel contact gehad met Geck-O over die HHZ edit van it's what we are. En HHZ draait de laatste tijd wel wat gevarieerder heb ik het idee. Dus wie weet komt er wat verandering in.
Ik heb de laatste tijd sowieso het idee dat er veel meer support is tussen artiesten van verschillende labels. Alphaverb heeft veel promo's van bekende artiesten en andersom, zelfde geldt voor de italiaantjes enzo. Goeie ontwikkeling :) Aan de andere kant, 4x bringing the funk remix op een feest is ook dramatisch.. Ze moeten natuurlijk niet allemaal dezelfde promo's gaan draaien.

Zoals op Fusion of Dance? ik heb bringing the funk remix volgens mij nog wel vaker voorbij horen komen..
Maar It's what we are en dancing machine zijn nog hele blije plaatjes voor theracords. Zie hem niet zo snel een done van wavolizer of sexual thrill van CO2 draaien ;)
Maar ik moet zeggen dat ik niet weet wat willem de laatste tijd draait, weinig van gehoord en interesseer me ook niet meer zo heel erg in hem. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :worship: Goddamn, wat een plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 08:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
DjThera schreef:
Haha leuk maar wel foutief :P

THER-055 is een andere release :whistle:


Two and a half kings? :loving: maar goddamn heeft wel iets lekkers inderdaad. ^^

waar is dat deuntje ook al weer van wat je soms hoort?



Goddamn :love:
lekker plaatje!

Deuntje is van T-pain - Church ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
:love: :worship: Goddamn, wat een plaat zeg!


Ik luister hem niet teveel zodak nog een beetje verrast word bij de release!
Maar wat een plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik luister ook nooit al te vaak promo's, maar bij deze kan ik het niet laten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:35 
 
Artiest

Goddamn:
Standaard screech en ik ken die hoge toontjes inmiddels ook wel, hoor die bijna elke Theracords release en ben daar sowieso al geen fan van, klinkt me kinderachtig. Verder wel leuk, maar overall matig.

Overtime:
Vind dit al beter, mooie sound, mooie vibe. Overall wel een lekkere plaat.

S.I.T.E.:
Vind de intro niet super, apart, maar weet niet de juiste snaar te raken bij mij. Climax vind ik wat saai, kick vind ik niet super. Deze plaat overall, niet lekker...

Release weet me weer niet echt te grijpen, zoals bij mij dan wel vaker bij Theracords, hoop toch een keer iets te zien wat een beetje meer met de tijd mee gaat dan aparte piepjes enzo, maar daar moet de baas natuurlijk maar over gaan.

Snap overigens niet waarom 160 bpm dingetje erbij staat, komt toch niet op de release?! Zo wel beetje nutteloos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goddamn is geweldig, die raw hardstyle met die lekkere cleane sound wat echt precies mijn ding is. Rest is me weer iets te Theracords-achtig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nog 9 dagen en dan issie uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst vond ik hem niks, maar nu vind ik goddamn helemaal THA :bomb:
Ik kan er ook niet op wachten om iemand van Theracords te zien draaien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Eerst vond ik hem niks, maar nu vind ik goddamn helemaal THA :bomb:
Ik kan er ook niet op wachten om iemand van Theracords te zien draaien. :D


daarom kan ik ook niet wachten tot free festival :woot: Thera! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grond Zero ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Grond Zero ^^


ja daar ga ik dus niet heen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Sound: Co2 & Thera ;)
http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/act-of-sound-someren-18-06-2011-t15804.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Qontinent :D

Degos & Re-Done :thumbsup:
Thera :thumbsup:
Geck-o :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals in Godamm zijn best verslavend :$ . Verder vind ik de track niet heel bijzonder, maar ik ga er van uit dat hij live hard gaat. Vindt 'm op dit moment zeker niet slecht :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:11 
 

Pommer schreef:
Ik luister ook nooit al te vaak promo's, maar bij deze kan ik het niet laten :worship:

dit dus! nog ff wachten tot deze beest release :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen.... Horen...... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
The Qontinent :D

Degos & Re-Done :thumbsup:
Thera :thumbsup:
Geck-o :yay:
Solutio and the I's :bomb:
The R3bels Live :drool:


ja dat word wel heel erg ziek :D

OT: Nog een paar uur en dan is het zover!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna GODDAMMN :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

GODDAMN = een MONSTERPLAAT! :woot:
S.I.T.E is ook nog vet om naar te luisteren! :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle