Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 20:53 
 

Behalve dan dat Pithune nog net iets minder heeft bereikt dan VP, en dan VP afzeikt erover.. Dat is echt ontzettend hypocriet.

Je kan mij ook hypocriet noemen, maar mijn doel was om hem even een spiegel voor te houden. En over dat hij niet de scène in komt, is helemaal niet totaal irrelevant. Hij zegt dat VP er ook niet inkomt, terwijl ze het allebei proberen! En leg is niet de focus op de éne positieve opmerking zoals je zelf al zegt.. Maar al die andere comments!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 21:03 
 
Artiest

Nazale schreef:
Behalve dan dat Pithune nog net iets minder heeft bereikt dan VP, en dan VP afzeikt erover.. Dat is echt ontzettend hypocriet.

Je kan mij ook hypocriet noemen, maar mijn doel was om hem even een spiegel voor te houden. En over dat hij niet de scène in komt, is helemaal niet totaal irrelevant. Hij zegt dat VP er ook niet inkomt, terwijl ze het allebei proberen! En leg is niet de focus op de éne positieve opmerking zoals je zelf al zegt.. Maar al die andere comments!

wat mij ontgaat is wat jij uberhaupt met die discussie te maken hebt

en ieder ander hier ook. het is allang afgerond, maar zo te zien wil iedere smartass weer 't laatste woord hebben...

Citaat:
Hahah zeg jij iets over reageren als een debiel? Pithune zegt dat ie goed bezig is, zeg jij; jij komt toch nooit de scene in. Dat is totaal irrelevant, omdat Pithune (wonderbaarlijk genoeg) iets positiefs zij.

juist, en dit was dus 't einde over die discussie en een poging om weer ontopic te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:42 
 

lekkere kicks, maar de tracks lijken wel erg veel op elkaar qua samples, niks mis mee, want ze zijn heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:37 
 
Hardtraxx Newbie

Avalaible !

http://www.hardstyle.com/album/burn-sol ... rain/17909
http://www.junodownload.com/products/re ... 654030-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 09:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Burn Soldier schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:55 
 
Hardtraxxer

Burn Soldier schreef:

ligt het nou aan mij of komen er steeds meer producers op dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:20 
 

lekkere nrs!
alleen die robin clark verknalt de plaat dan weer :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle