Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nieuwe producers xd Brian NRG produceert al sinds 2003, dat is langer dan Ran-D. Alleen heeft hij er nog nooit wat van gebakken :lol:

Haha idd.. Maar hij heeft wel een paar aardige plaatjes gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

@brian NRG: vind de track zelf echt niks, maar sommige reacties hier boven zijn iets te overdreven. hoop dat je volgende trackw at meer mijn smaak is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Brian NRG schreef:
Hey guyz,

Jammer van al die negatieve reacties. Muziek is een kwestie van persoonlijke smaak is en daar valt niet over te twisten. Gelukkig zijn er ook veel positieve reacties maar negatieve reacties zullen er ook altijd blijven. Dat is nou eenmaal zo en daar heb ik me bij neergelegd. Ik ben wel iemand die erg zelfcritisch is en me altijd wil blijven verbeteren. Ik ben nu druk bezig om een dikke opvolger te maken en zal alle feedback (ook negatief) hier zeker in meenemen.

Dus thnx voor de feedback! ;-)


Ik vind zelf de negatieve reacties een beetje te negatief en troll achtig, maar goed. Zelf moet ik me jammer genoeg aansluiten bij deze mening, alleen moet ik wel zeggen dat het de goede kant op gaat. Het is opzich best een grappig nummertje, maar het is em gewoon net niet. Misschien ligt het aan de vocals die ik gewend ben bij de track van Gunz 4 Hire :( Iig suc6 met je volgende track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brian NRG schreef:
Hey guyz,

Jammer van al die negatieve reacties. Muziek is een kwestie van persoonlijke smaak is en daar valt niet over te twisten. Gelukkig zijn er ook veel positieve reacties maar negatieve reacties zullen er ook altijd blijven. Dat is nou eenmaal zo en daar heb ik me bij neergelegd. Ik ben wel iemand die erg zelfcritisch is en me altijd wil blijven verbeteren. Ik ben nu druk bezig om een dikke opvolger te maken en zal alle feedback (ook negatief) hier zeker in meenemen.

Dus thnx voor de feedback! ;-)

Ondertussen geef ik 2 gratis unreleased (early hardstyle) tracks weg. Hier de post: gratis-tracks-hs/retrovault-collection-brian-nrg-hard-break-2004-prohibited-2003-t23128.html

Njoy! :-)


Ach sommige reacties moet je niet al te serieus nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:36 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Leuk dat je je onder het publiek begeeft in elk geval! Zouden meer artiesten kunnen doen in plaats van een verdwaalde ergelijke tweet waarbij ze het pertinent oneens zijn met de gehele hardtraxx ledenlijst..


Thnx man!

Moet zeggen dat ik aan de ene kant de reacties van de andere artiesten soms wel begrijp.
Ook ik krijg soms de indruk dat er even wordt vergeten dat een artiest al zijn tijd en passie in een track steekt. Ik bedoel, niemand wil een slecht product neerzetten en iedereen wil een hitje scoren. Het is dan ook best frustrerend en demotiverend als een track helemaal wordt afgebrand. Ongeacht of iemand het wel of niet goed vindt, ik denk dat geen een toegewijde artiest dat verdiend. Aan de andere kant kan ik een scherpe en eerlijke mening zeker waarderen. Maybe ga ik er op een iets andere manier mee om? Dat wet ik niet.

Maar nogmaals, ik blijf mezelf graag verbeteren en leer veel van andere artiesten, mezelf maar ook zeker van kritiek en dus ook van jullie.

Dus thnx weer voor de feedback guyz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om ook maar even wat commentaar te geven: ik vind de kicks echt niet lekker klinken, hou niet zo van die schelle, lege kicks. Probeer de volgende keer es een volle, hardere kick te gebruiken. Want ik moet eerlijk zeggen dat de rest er om heen wel wel leuk klinkt eigenlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brian NRG schreef:
Ook ik krijg soms de indruk dat er even wordt vergeten dat een artiest al zijn tijd en passie in een track steekt. Ik bedoel, niemand wil een slecht product neerzetten en iedereen wil een hitje scoren. Het is dan ook best frustrerend en demotiverend als een track helemaal wordt afgebrand. Ongeacht of iemand het wel of niet goed vindt, ik denk dat geen een toegewijde artiest dat verdiend.


Hier ben ik het deels mee eens, aangezien het erg sneu kan zijn om ergens weken/maanden/jaren mee bezig te zijn en het vervolgens afgebrand te zien worden. Toch zit er een andere kant aan die niet vaak op een serieuze manier besproken wordt en hiermee doel ik niet per se op jou maar op "afgebrande" artiesten over het algemeen: produceren is niet voor iedereen weggelegd.

Iedereen heeft passies, maar ergens passie voor hebben is niet genoeg. Interesses en talent komen helaas niet altijd overeen. Niet iedereen is goed in datgene wat hij of zij leuk vindt om te doen, maar over het algemeen is iedereen wel ergens goed in. Hoewel het allemaal leuk is om je hart te volgen en te doen wat je leuk vindt, kun je een hoop meer bereiken door te doen waar je goed in bent. Er zitten een hoop mensen in de muziek die naar mijn mening niet in de muziek horen. Misschien houden ze wel ontzettend van muziek en muziek maken, maar hebben ze datgene gewoon niet wat hen tot een geweldige producer maakt.

De kunst is om dat zelf te realiseren of om kritiek te accepteren en een ander pad te volgen in het leven. Zie het niet als falen, immers, je kunt niet altijd van tevoren weten of je ergens goed in zal zijn of niet. Maar zie het als slagen als je op het pad terecht komt waar je thuishoort. Niemand moet zich schamen voor proberen, maar weet wanneer je moet stoppen en ga niet door omdat je al op een bepaald pad zit. Veel mensen vallen hier voor het "sunk cost" probleem, om door te gaan omdat je er al in geinvesteerd hebt. Hierin falen heel veel bedrijven en projecten, omdat niemand wil stoppen met iets waar al moeite voor is gedaan en geld voor uit is gegeven (omdat het dan "weggegooid" zou zijn). Dit gedrag wordt ook vertoond als het "weggooien" een (financieel) beter uitkomst biedt dan doorgaan, gewoon omdat men emotioneel geinvesteerd raakt.

Klinkt allemaal vrij hard en uitgebreid wat ik aan het zeggen ben, maar vat het niet persoonlijk op. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dit: Jij zegt dat mensen soms vergeten dat producers hun hart, hun gevoel en hun kostbare tijd in een track steken. Ik denk dat sommige producers soms vergeten dat ze niet in dat beroep thuishoren. Het is tenslotte een beroep. Produceren is een creatief en technisch vak en (imo) kunnen maar weinig mensen het echt goed. Ik heb zelf bijvoorbeeld gekozen niet de produceer richting op te gaan omdat ik zelf denk dat anderen het veel beter zullen kunnen dan ik. Ik zou het technische waarschijnlijk wel aankunnen, heb erg veel passie voor muziek en heb genoeg ideeen in m'n kop zitten. Maar die drive om door te blijven zetten heb ik volgens mij niet. Ik zou er niet volle werkweken aan kunnen zitten totdat ik het echt goed kan. Ik denk dat ik het daarom te snel prima zou vinden, ook al zou ik stiekem weten dat het niet deugt. Aangezien ik geen tijd wil verspillen aan iets waar ik waarschijnlijk niet in slaag, hou ik mezelf maar met andere dingen bezig (muziek luisteren bijvoorbeeld of af en toe een editje/mashupje maken, en studie en werk natuurlijk).

Achja, genoeg gefilosofeerd. Nogmaals, dit is geen betoog dat je moet stoppen met produceren oid, maar meer een onderdeel van mijn visie op het leven dat relevant is voor dit topic, waar een aantal producers imo eens goed naar moeten kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxx Addict

dit vind ik echt niks, maar de tracks die je gratis weggeeft zijn vet. Misschien die kant op gaan met producen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:47 
 
Artiest

@ PNXRM

Ik ben eigenlijk niet van plan om op dit forum discussies met mensen aan te gaan of aan te wakkeren maar nou heb je zo'n moeite gedaan voor zo'n lap text dat ik het niet kan maken om niet te reageren haha.. :)

Ik begrijp je punt en snap ook zeker dat jij en waarschijnlijk meerdere mensen er op deze manier tegen aankijken en dat is prima! Iedereen zijn eigen voorkeur en mening en laten we dat vooral ook respecteren toch?

Maar laten we ook respecteren dat niet iedereen de ambitie en wat je zegt het talent heeft om bij de top te horen. Sommige doen het hobby matig, anderen nemen genoegen met een naam binnen een bepaalde website of community, anderen vinden het gewoon leuk om zo nu en dan eens wat uit te brengen en de ander wil koste wat kost proberen de top halen. Produceren is idd een vak apart, maar het is ook kunst en een expressie van de artistieke geest en vrijheid.

Dus of iemand nou wel of geen hits scoort, 100.000 of helemaal geen fans heeft, wij mogen en kunnen imo nooit bepalen voor iemand dat hij beter kan stoppen. Ohwja en zonder mindere producers en tracks bestaan er ook geen toppers! Het een kan niet zonder het ander bestaan. En smaak is ten alle tijden persoonlijk! ;-)

Thnx voor je reactie gozer en de rest ook natuurlijk. Appreciate it!

Op naar het volgende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brian NRG schreef:
Dus of iemand nou wel of geen hits scoort, 100.000 of helemaal geen fans heeft, wij mogen en kunnen imo nooit bepalen voor iemand dat hij beter kan stoppen.


Helemaal mee eens, de persoon moet zelf beslissen of het voor hem/haar waard is om door te gaan, maar dat moet dan wel met een realistische insteek gebeuren imo. Dan moet er als 'hobby-producer' niet verwacht worden dat er bepaald goede reacties komen of veel boekingen oid. Voor ons is het moeilijk om te zien wat de insteek is. We gaan er denk ik te snel van uit dat iedereen de top wil bereiken, en boren iemand dan vrijwel de grond in als het werk voor die insteek onder de maat is. Misschien straalt het alleen niet "het juiste" uit als een producer de insteek toegeeft en zich profileert als hobby-producer... gaat weer in de weg zitten van mogelijk succes. Moeilijke kwestie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:12 
 
Artiest

Whahahaah ja is en blijft zeker een moeilijke kwestie. Laten we daarom maar gewoon lekker verdergaan met tracks maken, beluisteren en bespreken want daar gaat het uiteindelijk om toch? Maar wel cool dat je het ff aanhaalde, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Nu hoor je ook eens een mening van een artiest zijn kant. :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle