Nu mag je de Plaat pre'saven' om vervolgens later weer de plaat te saven in je playlistMelvinFR wrote:Als ze dat nou eens mogelijk maken dan is er in ieder geval een reden om een plaat te presaven...MYTZE wrote:En voor zover ik weet word de plaat niet in een playlist opgeslagen
Related topics
- View the latest post: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Vocals) & Wildstylez - Timeless (Mash-Up)
- View the latest post: Kronos - HYMN 4 THE WKND (DQ064)
- View the latest post: Mystic @ WKND EP#026 (Real Hardstyle)
- View the latest post: Charon @ WKND | REALHARDSTYLE.NL [Re-Run, 17.06.2022]
- View the latest post: Max Enforcer & Frontliner – WKND (LCM022)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Met bepaalde providers is dit wel mogelijk. Bijvoorbeeld met de laatste Headhunterz release kon je tijdens het presaven kiezen in welke playlist je de plaat wilt laten toevoegen op de releasedatum. Ook werd er automatisch aangevinkt dat je bepaalde playlists en artiesten (Headhunterz in dit geval) gaat volgen.Nuracore wrote:Nu mag je de Plaat pre'saven' om vervolgens later weer de plaat te saven in je playlistMelvinFR wrote:Als ze dat nou eens mogelijk maken dan is er in ieder geval een reden om een plaat te presaven...MYTZE wrote:En voor zover ik weet word de plaat niet in een playlist opgeslagenextra stappen voor hetzelfde bedoelde doel. Zoals ik het nu lees is het echt alleen ontwikkeld om het algoritme te voeden en analytische data te verzamelen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
De synth die erin komt voor de tweede climax 
Die mid vind ik niet zo bij de plaat passen. Had liever een stevige kick gehad zonder die vocals.
De melodie is wel weer vet
De melodie is wel weer vet
-
MHardtraxx Veteran
Verplaatst.
-
MHardtraxx Veteran
Ken de versie voor de climaxwissel niet, maar dit klinkt voor mij best wel als een logische volgorde. 2e climax is veel voller en werkt voor mij heel goed als 2e climax 
Vocals zijn wel echt kaka
Vocals zijn wel echt kaka
Erg gaan groeien bij me deze plaat 
Topplaat als je de eerste 1:43 eraf knipt. Wat een gejengel, zeg, die vocal.

Zeker de potentie om het succes van 'Lies or Truth' te evenaren. Ik vind de vocal erg passend, blijft toch extra hangen door de opname in de eindshow.
Huh succes? Die plaat raakte totaal in de vergetelheid imo.simon10pont wrote:Zeker de potentie om het succes van 'Lies or Truth' te evenaren. Ik vind de vocal erg passend, blijft toch extra hangen door de opname in de eindshow.
Terwijl ik hem echt goed vond.
Wellicht wordt dit dan de plaat die elke coverband op een plaatselijke dorpfeest gaat spelen zoals Lose My Mind