Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:27 
 

jefta21 schreef:
Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.


Is er dan een verschil tussen dagjesvolk en hardtraxxers? :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
jefta21 schreef:
Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.


Is er dan een verschil tussen dagjesvolk en hardtraxxers? :P :P :P


Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Jolle schreef:
Wildstylerz schreef:
ok..


Wildstylez zei ooit in een interview dat hij graag muziek zou willen maken die zijn moeder leuk vond, vandaar.


Citaat:
,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''


Braakneigingen! BLEGH!

aah nooit meegekregen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
JEFSKIII schreef:
jefta21 schreef:
Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.


Is er dan een verschil tussen dagjesvolk en hardtraxxers? :P :P :P


Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...


En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.


Held ben je ook :D

Nijidik schreef:
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...


Dan ken je Hardtraxx dus niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.


Held ben je ook :D

Nijidik schreef:
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...


Dan ken je Hardtraxx dus niet :)


Haha, nee want elke mainstream plaat wordt afgezeken, op de hele speciale na, en over rauwe en oldskool zooi wordt alleen maar lof gesproken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Patrickjeb schreef:
Nijidik schreef:
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...


Dan ken je Hardtraxx dus niet :)


Haha, nee want elke mainstream plaat wordt afgezeken, op de hele speciale na, en over rauwe en oldskool zooi wordt alleen maar lof gesproken. ^^


Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)
Dakpan schreef:
En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)


Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.

Overigens prima track, ik vind hem helaas net als velen hier overplayed, maar blijft leuk om af en toe te horen en mee te zingen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.


Omdat dagjesvolk niet wilt dat hun favoriete track, slecht wordt gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:46 
 

Nijidik schreef:
Citaat:

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)


Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.

Overigens prima track, ik vind hem helaas net als velen hier overplayed, maar blijft leuk om af en toe te horen en mee te zingen. :)

Als jij zo verder gaat interesseert het niemand hier nog een kloot wat jou mening is over tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Nijidik schreef:
Citaat:

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)


Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.

Overigens prima track, ik vind hem helaas net als velen hier overplayed, maar blijft leuk om af en toe te horen en mee te zingen. :)

Als jij zo verder gaat interesseert het niemand hier nog een kloot wat jou mening is over tracks.


Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen. Je luistert gewoon wat je zelf leuk vind, doe ik ook. Al wordt een track helemaal afgekraakt hier en ik vind hem top, luister ik hem evengoed. Nu kappen we met deze discussie en gaan we weer ontopic ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:07 
 

Voor de 4e keer.... :lol:

Komt deze morgen al?
Gezien ze met Hardstyle.com een week eerder zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen.


Beetje rare manier van denken, denk ik zo.. Als jij denkt dat jou mening niet boeit, waarom deel je hem dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Voor de 4e keer.... :lol:

Komt deze morgen al?
Gezien ze met Hardstyle.com een week eerder zijn?

Ik zou zeggen ja, omdat de bron juno is en Hardstyle.com er om bekend staat releases een week eerder exclusief te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde trouwens afgelopen vrijdag nog het origineel, de vocals zijn dus gejat, weet alleen niet welke plaat het nou precies was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:29 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Nijidik schreef:
Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen.


Beetje rare manier van denken, denk ik zo.. Als jij denkt dat jou mening niet boeit, waarom deel je hem dan?


Omdat ik voor de rest van de dag niks te doen heb, en moet hem ergens kwijt. Nee, ik neem aan dat jullie door mijn mening een track niet minder goed gaan vinden of juist beter. En ik spreek me inderdaad tegen, puntje voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:

Omdat ik voor de rest van de dag niks te doen heb, en moet hem ergens kwijt. Nee, ik neem aan dat jullie door mijn mening een track niet minder goed gaan vinden of juist beter. En ik spreek me inderdaad tegen, puntje voor jou.


Oke, jou neem ik dus niet meer serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:21 
 

Nijidik schreef:
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...


We houden alleen van Industrial.

Leuke plaat, jammer dat ik hem helemaal kan dromen tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?

Jij zeker! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:

Omdat ik voor de rest van de dag niks te doen heb, en moet hem ergens kwijt. Nee, ik neem aan dat jullie door mijn mening een track niet minder goed gaan vinden of juist beter. En ik spreek me inderdaad tegen, puntje voor jou.


Wat doe je in godsnaam op dit forum.. Ten eerste er klopt niks van wat je zegt, want er zijn hier meer dan genoeg "Mainstream" liefhebbers! Dus doe je
Dakpan schreef:
oogkleppen
is af! En zoek een ander forum :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat nergens meer over, nummer is al 6 maanden oud en nu besluiten ze hem een keer te releasen. Drama :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:41 
 
Hardtraxx Elite

BTW, dit is toch geen sampler? Daar gooi je toch meer tracks op? Tenminste, ik dacht dat dat de bedoeling was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?

Dit dus :)

+ dat het de favoriete plaat was van men overleden vriend... Doet nu toch altijd iets speciaals met me
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Drama
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle