Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Pimpin' Guy schreef:
Volgens mij weet jij een beetje weinig, volgens mij kan jij alleen de top waarderen en andere Dj's niet, Brennan Heart heeft niet de hardste beats, maar op feesten en live knalt hij harder dan de rest hoor :) , doe jij het hem maar is na, volgens mij weet jij niks van hardstyle of dj-ing :x
Stokbrood schreef:
Pimpin' Guy schreef:
Brennan heart is gewoon goeie hoor! niks mis met hem ^^ ! vind hem een van de beste DJ's, verschillende styles, vooral till u believe en Come As One Remix zijn echt toppppppp :thumbsup: , maar deze gaat ook hard :thumbsup: !


Jij weet zo weinig :')

Come as one vet?!?!? :sick: had al een hekel aan de hardcore versie en nu is er ook nog is een hardstyle versie!! :sick: :sick: :sick:




Volgens mij kan jij alleen de top waarderen? :oh: en weet je niks van dj-ing of hoe je ook wilt noemen, nee Brennan Heart is zon beetje de beste dj die er is mixed echt magisch :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben nog nooit ergens live geweest, (15) dus oordeel ik qua muziek, ben daarom geen fan van brennan, maar ik ben ook geen fan van headhunterz. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Pimpin' Guy schreef:
Brennan heart is gewoon goeie hoor! niks mis met hem ^^ ! vind hem een van de beste DJ's, verschillende styles, vooral till u believe en Come As One Remix zijn echt toppppppp :thumbsup: , maar deze gaat ook hard :thumbsup: !


Jij weet zo weinig :')

Come as one vet?!?!? :sick: had al een hekel aan de hardcore versie en nu is er ook nog is een hardstyle versie!! :sick: :sick: :sick:

Hoe kan je nou een hekel aan de hardcore-versie hebben.
Met afstand een van de mooiste nummers van de afgelopen jaren.

De remix daarintegen is ongelofelijk :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pimpin' Guy schreef:
Volgens mij weet jij een beetje weinig, volgens mij kan jij alleen de top waarderen en andere Dj's niet, Brennan Heart heeft niet de hardste beats, maar op feesten en live knalt hij harder dan de rest hoor :) , doe jij het hem maar is na, volgens mij weet jij niks van hardstyle of dj-ing :x
Stokbrood schreef:
Pimpin' Guy schreef:
Brennan heart is gewoon goeie hoor! niks mis met hem ^^ ! vind hem een van de beste DJ's, verschillende styles, vooral till u believe en Come As One Remix zijn echt toppppppp :thumbsup: , maar deze gaat ook hard :thumbsup: !


Jij weet zo weinig :')

Come as one vet?!?!? :sick: had al een hekel aan de hardcore versie en nu is er ook nog is een hardstyle versie!! :sick: :sick: :sick:


Ik hoop niet dat je het over mij hebt, want dan zit je er ver naast! xd

Activator aan de top? die gast is voor mij een held en HHz juist poep... (om maar een voorbeeld te noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:36 
 
Hardtraxxer

nee had het niet over jou, ik waadeer ook zeker andere DJ's. Brennan Heart moet je gewoon vallen of niet, ON TOPIC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 19:42 
 
Hardtraxx Newbie

Pimpin' Guy schreef:
nee had het niet over jou, ik waadeer ook zeker andere DJ's. Brennan Heart moet je gewoon vallen of niet, ON TOPIC!


+2987248279

Ik vind deze stijl lkr relaxt, Thuis misschien niet egt lkr,
maar in zun livesetjes vind ik al zun platen goddelijk :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle