Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 04:52 

Donateur

Gister voor t eerst gehoord op knock out. Vind het echt een hele dikke plaat. Blert heel erg chill mee als je met zn allen op een feest staat. Heerlijke energie als die kick komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 09:55 

Hardtraxx Veteran

Toch wel een erg leuke plaat! Melodie is erg lekker. Alleen een beetje jammer dat de mid regelrecht uit de soundbank van Outbreak komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Toch wel een erg leuke plaat! Melodie is erg lekker. Alleen een beetje jammer dat de mid regelrecht uit de soundbank van Outbreak komt.

Ik heb altijd sterk het idee dat Code Black een grote vinger in de pap heeft bij de laatste tracks van Brennan Heart. Als ik de sounds overeen laat komen hoor ik grote overeenkomsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:18 

Hardtraxx Newbie

Ik vond die oude lead van 5 jaar geleden toch beter klinken ^^ https://www.youtube.com/watch?v=A9AFqTTU4PQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:49 

Hardtraxxer

Gaat deze plaat nog ooit uit komen? vind hem erg dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
Gaat deze plaat nog ooit uit komen? vind hem erg dik ^^

Denk samen met de Sub Sonik remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:49 

Hardtraxx Crew

Verplaatst. Releasebeleid bij WER is ook dramatisch, track is al meer dan een jaar oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:59 

Hardtraxx Veteran

De vocals zijn weer ongelooflijk kinderachtig. Het verbaast me dat een volwassen persoon toch steeds met dit soort rotzooi op de proppen komen (om nog maar te zwijgen over Zatox). :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:29 

Hardtraxx Beheerder

Iemand moet weer eens nieuwe sounds voor 'm gaan maken, hij is wel erg aan het recyclen de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:50 

Blijft een fijn nummer, alleen jammer dat er maar 1 climax in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:58 

Hardtraxx Elite

Vocals zijn tenenkrommend irritant, kicks zijn beetje hol maar best acceptabel. Als je 4 jaar geleden had gezegd dat ik dit zou zeggen had ik je niet geloofd, maar die synth doet me denken aan die synth van vroeger van hem en dat vind ik wel leuk eigenlijk :P

Al met al had dit best een leuk plaatje kunnen zijn, als hij ook de kicks uit het Musical Impression tijdperk had gepakt en die verschrikkelijke vocals eruit had gelaten. Helaas doen we tegenwoordig niet meer aan Dub mixes (of ze bedoelen er wat anders mee) :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:07 

Hardtraxxer

WEB release: 09/02/2008?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:36 

Hardtraxx Crew

Gearbox schreef:
WEB release: 09/02/2008?

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:00 

Hardtraxxer

Schrok even bij het zien van de upload datum van de eerste post,, :x WE R is dus ook niet zo snel met releases..

OT: vind dit nou niet echt bepaald wat, gaat steeds vaker de Zatox kant op waarin je niets anders hoort dan "Motherf*cker" etc.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:18 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ben geen fan van die 'stoere' vocalen en de kicks zijn nog steeds een irritatiepuntje. Die zeurderige synth is op zich wel leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:25 

Hardtraxxer

Die vocals zijn echt tenenkrommend. Kick is oké. Nummer is geheel ook wel prima. Maar wat lijkt die zeurderige synth toch op de synth van celebrate/ridiculous van dj thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

ik ben wel ontzettend benieuwd naar de sub sonik remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 23:29 

Hardtraxxer

Hier zal de Sub Sonik remix wel bijkomen. Zaterdag voor het eerst gehoord en vond hem best leuk. Releasebeleid is dramatisch, maar dat hebben meerdere labels. Lijkt wel een gewoonte om tracks laat uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 23:39 

Hardtraxx Crew

RadicelArmy schreef:
Hier zal de Sub Sonik remix wel bijkomen

Nee, staat er niet. Die zal over een jaar wel op WERRAW komen :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 00:56 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
RadicelArmy schreef:
Hier zal de Sub Sonik remix wel bijkomen

Nee, staat er niet. Die zal over een jaar wel op WERRAW komen :whistle: :P

Ah haha, dat gaat minimaal een jaar duren dan. Onbegrijpelijk. Open the Gates duurt inmiddels ook alweer een jaar. Fatality duurde geloof ik ook een jaar voordat deze een release kreeg en hetzelfde geldt voor vele andere tracks. Hollow kreeg na 1,5 jaar toch maar een free release vanwege de vocalrechten. Dan zwijg ik nog maar over de platen van Gunz For Hire, want dat is echt een ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 02:49 

Hardtraxxer

Ja het is bizar, in dat opzicht kunnen hardstylelabels heel veel leren van houselabels.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle