Alle previews stuk voor stuk hele fijne platen
. Blijf een ontzettende fan van deze man! 
Active topics in Hardstyle
Moderators
Golden Era heerlijk plaatje. Mijns inziens nog beter en meer een 'classic' track dan Melody of the Blade.
Voelt ook veel meer als een Blademasterz plaat aan ipv een Code Black plaat.
Voelt ook veel meer als een Blademasterz plaat aan ipv een Code Black plaat.
Inderdaad, ik vind The Golden Era een stuk beter dan Melody Of The Blade. Melody of The Blade zie ik meer als een goede hedendaagse track van Brennan Heart. Krijg bij dat nummer niet echt een classic gevoel.
Deze kick wordt al meer dan 10 jaar gebruikt door Blademasterz,makrooy wrote:wow die kick op het laatst
I know, was meer een wow van verrast.dave wrote:Deze kick wordt al meer dan 10 jaar gebruikt door Blademasterz,makrooy wrote:wow die kick op het laatstMaar dat maakt de track er niet minder om.
Wanneer komen gvd die oude tracks nou eens!!! Ik wordt hier helemaal niet goed van!!
Golden Era echt een van de beste platen die ik in tijden heb gehoord 
wow time & space is wel om te janken. Wat een klote kicks zeg, is niet een al te beste reverse bass. En:
makrooy wrote:vocals
Melody of The Blade en Golden Era, 2 platen die wel eens in mijn top 10 van dit jaar terecht kunnen komen 
Nu ik beide platen meerdere keren in korte tijd geluisterd heb moet ik toch ook concluderen dat ik Golden Era nog net iets vetter vind, fantastische plaat!
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 12 days ago
Blijkbaar komt hier The Secret Of The Blade op? Maar die is al uit, staat in ieder geval al op spotify?
Bron: Insta verhaal Brennan Heart
Die kans is best aannemelijk maar mijn vermoeden dat dit volledig vooraf bedacht is wat er uit komt wordt steeds groterrikraben wrote:Blijkbaar komt hier The Secret Of The Blade op? Maar die is al uit, staat in ieder geval al op spotify?
Had net Raver's Rules ("kick... bass") opstaan, en toen luisterde ik die Kick 'n Bass, man wat een troep. Cringe vocals en een enorm lelijke reversed bass, doe mij maar Raver's Rules.
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Broken nu te downloaden.
Brennan Heart & Sound Rush 2017 remix wel ja.rikraben wrote:Blijkbaar komt hier The Secret Of The Blade op? Maar die is al uit, staat in ieder geval al op spotify?
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Secret Of The Blade rmx nu te downloaden 
Wel heel veel veranderd, beetje jammer
Doe mij het origineel maarMitzinator wrote:Secret Of The Blade rmx nu te downloaden
Die staat toch al lang in de beginpost?Svbtwee wrote:link
Niet eens gezienThaBomba. wrote:Die staat toch al lang in de beginpost?Svbtwee wrote:link
Last edited by Svbtwee on 03 Jul 2017 18:07, edited 2 times in total.