Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
V00r Duh haturzz kruisje rechtsboveuhhh!111

:') xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!



serieus man, waar heb jij last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 12:57 
 
Hardtraxxer

JdeBftw schreef:
A1 is echt lekker, ondertussen wel al weer vaak gehoord maar dat krijg je nou eenmaal ;)

Sprak Wildstylez afgelopen zaterdag in de Matrixx, deze zou deze week uitkomen. Hij zei ook dat ie in 2weken zijn laatste producties (Atrocious, Complex Situation, Extraordinary Happiness) digitaal ging releasen....


Da's goed nieuws :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!



serieus man, waar heb jij last van?


Alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!


ind ga weg man,, of doe normaal :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 01:28 
 
Hardtraxx Addict

deze is te koop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 03:15 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!

ik ben het helemaal hier mee eens maar gangsterdwerg je kunt gewoon geen woorden vuil maken aan deze gast is ie niet waard net zoals de naam dj niet.
gelijk deze release gekocht een van beste remixen ondanks dat ie zo overhyped is neemt dat niet af dat hij zeer goed in elkaar steekt top release. ook goed nieuws om te horen dat de andere digitaal worden gereleased ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 08:25 
 
Hardtraxxer

Uit @ Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/album/brennan- ... -017/13484
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A1 ga ik wel effe halen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!

ik ben het helemaal hier mee eens maar gangsterdwerg je kunt gewoon geen woorden vuil maken aan deze gast is ie niet waard net zoals de naam dj niet.
gelijk deze release gekocht een van beste remixen ondanks dat ie zo overhyped is neemt dat niet af dat hij zeer goed in elkaar steekt top release. ook goed nieuws om te horen dat de andere digitaal worden gereleased ^^



ik begrijp hier ff niks van wat heb ik misdaan ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat begrijp ik dus ook nog steeds niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

just as easy original mix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Just As Easy Remix vind ik het wel grappig dat je in de outro de hele tijd die piano blijft horen :)

De andere vind ik ook goede tracks, behalve Rockstar DJ, die heb ik al te vaak gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Dj rudestylez schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nou nou nou mijn complimenten 5 boekingen in het verleden! Tsjonge! Als je wat minder noob was geweest had je er misschien wel een hoop meer gehad!

ik ben het helemaal hier mee eens maar gangsterdwerg je kunt gewoon geen woorden vuil maken aan deze gast is ie niet waard net zoals de naam dj niet.
gelijk deze release gekocht een van beste remixen ondanks dat ie zo overhyped is neemt dat niet af dat hij zeer goed in elkaar steekt top release. ook goed nieuws om te horen dat de andere digitaal worden gereleased ^^



ik begrijp hier ff niks van wat heb ik misdaan ??

je hebt niks misdaan, ik vind alleen dat je vaak domme reacties neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt een lekkere release! zeker kopen op vinyl :drool: :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle