Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben ze nu aan het downlaoden, Faith In Your DJ Tool (Blademasterz DFQN Edit) staat er ook bij, leuke verassing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Speciale codes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De code die je krijgt bij Musical Impressions.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 12:10 
 
Hardtraxxer

Wil graag Blademasterz - In The End
Weet iemand of deze ook online komt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Wil graag Blademasterz - In The End
Weet iemand of deze ook online komt??

Nooit.. Niet gereleased. Misschien een kansje op Scantraxx Unreleased 2, maar ik hoef hem ook niet eerlijk gezegd.

Faith In Your DJ Tool (Blademasterz DFQN Edit).. Grappig! Ik heb het album niet gekocht, dus ik kan hem niet krijgen, jammer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber, Je kunt hem nog steeds kopen toch? :P

Maar als je dat niet wilt kan ik het begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Khadber, Je kunt hem nog steeds kopen toch? :P

Maar als je dat niet wilt kan ik het begrijpen.

20 (?) euro voor 1 editje op 192 kbps om er gratis bij te krijgen? :P Nee dankjewel haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Josh-T schreef:
Khadber, Je kunt hem nog steeds kopen toch? :P

Maar als je dat niet wilt kan ik het begrijpen.

20 (?) euro voor 1 editje op 192 kbps om er gratis bij te krijgen? :P Nee dankjewel haha!


Download hem dan engel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke verrassing zit er bij die download code! Hopelijk krijgen we nog meer van dat leuk spul. :)

En een dik vet plus punt voor die download sectie op de BH site. Hartstikke simpel om even iets te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:20 
 
Hardtraxx Elite

wel erg cheap om de 192 versie neer te zetten vind je ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee man, we moeten blij zijn dat we al zoiets krijgen want het album kost geen enkele cent meer dan een ander album. En als of je zo hoort dat het 192 kbps is. ;)

En.. we moeten gewoon niet klagen. Want die hele klaag cultuur op het internet heerst hier ook al te vaak. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Nee man, we moeten blij zijn dat we al zoiets krijgen want het album kost geen enkele cent meer dan een ander album. En als of je zo hoort dat het 192 kbps is. ;)


Musical Impressions 18,99
Fusion of Sound 17,99
Music Made Addictz 14,99

:list:

DBSTF & Zany album biedt nog meer kwaliteit ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Music Made Addictz 14,99


Lol is die maar 15? Ik dacht 25 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het vergelijkt met die albums wel ja. Maar als je zo gaat kijken in een willekeurige cd winkel. Dan zul je zien dat 20 euro de gemiddelde prijs is. En die prijzen die jij op noemt zullen vast prijzen zijn van internetshops en die liggen vaak al veel lager dan in een cd winkel.

@ Maximize: Met een shirtje je er bij is ie 25. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Musical Impressions 18,99
Fusion of Sound 17,99
Music Made Addictz 14,99

:list:

DBSTF & Zany album biedt nog meer kwaliteit ook


Ik heb Musical impressions voor 15 of 16 euro gekocht, en Music Made Addictz voor 17 euro, Midtown Eindhoven beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat zo is dan heb ik het dus ook mis met mijn mening over het prijzen verschil van internet winkels en normale winkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Nee man, we moeten blij zijn dat we al zoiets krijgen want het album kost geen enkele cent meer dan een ander album. En als of je zo hoort dat het 192 kbps is. ;)

En.. we moeten gewoon niet klagen. Want die hele klaag cultuur op het internet heerst hier ook al te vaak. ;)
Ben het niet met je eens. Ik heb het album gekocht deels in de wetenschap dat ik later samples van tracks kon downloaden. Toen ben ik er vanuit gegaan dan het 320 is. Niet dat je echt heel storend hoort dat het 192 is, maar het is toch een beetje jammer omdat de rest van mijn muziekcollectie wel 320 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Nee man, we moeten blij zijn dat we al zoiets krijgen want het album kost geen enkele cent meer dan een ander album. En als of je zo hoort dat het 192 kbps is. ;)

En.. we moeten gewoon niet klagen. Want die hele klaag cultuur op het internet heerst hier ook al te vaak. ;)
Ben het niet met je eens. Ik heb het album gekocht deels in de wetenschap dat ik later samples van tracks kon downloaden. Toen ben ik er vanuit gegaan dan het 320 is. Niet dat je echt heel storend hoort dat het 192 is, maar het is toch een beetje jammer omdat de rest van mijn muziekcollectie wel 320 is.


Al hadden ze me verteld dat het wel 320 kbs is, ik had het geloofd hoor :P
Man, als je in de discotheek staat ben je dan ook aan het discusseren: dit is 192 kbps hoor! echt niet dit is duidelijk 320 kbs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 15:52 
 
Hardtraxx Elite

Brennan Heart weet ook wel dat de meeste mensen gewoon 320 willen, waarom zou je dan 192 neer zetten? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Sunboom schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Nee man, we moeten blij zijn dat we al zoiets krijgen want het album kost geen enkele cent meer dan een ander album. En als of je zo hoort dat het 192 kbps is. ;)

En.. we moeten gewoon niet klagen. Want die hele klaag cultuur op het internet heerst hier ook al te vaak. ;)
Ben het niet met je eens. Ik heb het album gekocht deels in de wetenschap dat ik later samples van tracks kon downloaden. Toen ben ik er vanuit gegaan dan het 320 is. Niet dat je echt heel storend hoort dat het 192 is, maar het is toch een beetje jammer omdat de rest van mijn muziekcollectie wel 320 is.


Al hadden ze me verteld dat het wel 320 kbs is, ik had het geloofd hoor :P
Man, als je in de discotheek staat ben je dan ook aan het discusseren: dit is 192 kbps hoor! echt niet dit is duidelijk 320 kbs!

In de discotheek niet, maar als ik tracks download doe ik het toch niet voor in de discotheek ;)? Dan doe ik het voor mijn muziekcollectie.

Just4Music schreef:
Brennan Heart weet ook wel dat de meeste mensen gewoon 320 willen, waarom zou je dan 192 neer zetten? :thumbdown:

Precies, daar gaat het om. Het was een kleine moeite om 320 kb/s neer te zetten, dus waarom heeft hij dit niet gedaan? Ik hoop niet uit gierigheid.

Heb er al een mail over gestuurd, maar nooit antwoord gehad.

Overigens verlangt hij zelf van je dat (als je mee doet aan de remix contest) je je files in .WAV uploadt...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle