Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is me helaas opgevallen dat deze niet meer op Astral staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 14:14 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Het is me helaas opgevallen dat deze niet meer op Astral staat...


het is me helaas opgevallen dat ik het eigenlijk niet eens jammer vind, behalve van LSD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
PNXRMX schreef:
Het is me helaas opgevallen dat deze niet meer op Astral staat...


het is me helaas opgevallen dat ik het eigenlijk niet eens jammer vind, behalve van LSD


Dan vind je het toch wel jammer, maar alleen van LSD? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
WIJNUH schreef:
PNXRMX schreef:
Het is me helaas opgevallen dat deze niet meer op Astral staat...


het is me helaas opgevallen dat ik het eigenlijk niet eens jammer vind, behalve van LSD


Dan vind je het toch wel jammer, maar alleen van LSD? :P

Nee want het is Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LSD :D
De rest mwoah :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 15:05 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Nee want het is Brennan Heart.


Ja omdat het Brennan Heart is. Ik vind zijn stijl saai en cheesy worden, omdat hij steeds dezelfde sound gebruikt. Altijd dezelfde vocals, altijd dezelfde synths en altijd dezelfde kicks. Die gast heeft nu al weet ik hoe lang dezelfde sound en ik heb de nummers die op dat album staan een paar keer geluisterd, maar nu vind ik er niks meer aan. Alleen LSD vind ik nog wel te doen, maar ik vrees dat ik daar ook binnenkort op raak uitgekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Sunboom schreef:
Nee want het is Brennan Heart.


Ja omdat het Brennan Heart is. Ik vind zijn stijl saai en cheesy worden, omdat hij steeds dezelfde sound gebruikt. Altijd dezelfde vocals, altijd dezelfde synths en altijd dezelfde kicks. Die gast heeft nu al weet ik hoe lang dezelfde sound en ik heb de nummers die op dat album staan een paar keer geluisterd, maar nu vind ik er niks meer aan. Alleen LSD vind ik nog wel te doen, maar ik vrees dat ik daar ook binnenkort op raak uitgekeken


QFT, behalve dat van LSD, want die is bij mij al lang verveelt na een stuk of 3 keer luisteren :') Ook mijn favoriet Watch Me Grow vind ik niks meer aan na zo'n 5 keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
LSD vind ik best een lekker nummertje, wel typische brennan heart sound, maar op ze tijd wel goed te doen ^^

Idd typisch Brennan, maar die lead hoor ik echt in bijna elk nummer van hem terug. Verder kippevel melodie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 01:14 
 
Hardtraxxer

zo lsd full is er vast
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:19 
 
Hardtraxxer

uit in digital on hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In The End: 0/10
Like Your Style: 0/10
Van Halen Is A Rockstar: 7/10
LSD: 7,5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zo zonde dat overal precies zo'n popbreak ingevuld moet worden, want in veel zit potentie. LSD heeft een prima intro/outtro, reversed van Van Halen Is A Rockstar is prima..

Maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In the end, is echt zo'n slecht nummer.. brennan maakt wel lekkere tracks maar ik vind hem echt een pannekoek met tracks al Watch me grow, in the end en al die hiphop-beats van hem :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

face the enemy :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:32 
 
Hardtraxxer

MEGA BUMP!!
Aangezien er in het vraag & aanbod topic weinig wordt gekeken en ik opzoek ben naar deze vinyl, het me wel verstandig leek om dit topic te bumpen :$ .
Mocht iemand hem hebben en willen verkopen dan hoor ik het graag & contact kan je altijd opnemen via pb! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 22:00 
 
Hardtraxx Addict

vraag/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 00:39 
 
Hardtraxxer

Calmdowner schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/vraag/

Fietsband schreef:
MEGA BUMP!!
Aangezien er in het vraag & aanbod topic weinig wordt gekeken en ik opzoek ben naar deze vinyl, het me wel verstandig leek om dit topic te bumpen :$ .
Mocht iemand hem hebben en willen verkopen dan hoor ik het graag & contact kan je altijd opnemen via pb! :)

Wel even goed lezen voortaan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stuur een mailtje naar Fusion Records, vgm hebben hun nog een vinyl collectie die gekocht kan worden, misschien staat hij daar bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 10:29 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Stuur een mailtje naar Fusion Records, vgm hebben hun nog een vinyl collectie die gekocht kan worden, misschien staat hij daar bij?

Kan nergens vinden dat fusion een vinyl collectie verkoopt dus wat is de bron? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Stuur een mailtje naar Fusion Records, vgm hebben hun nog een vinyl collectie die gekocht kan worden, misschien staat hij daar bij?

Kan nergens vinden dat fusion een vinyl collectie verkoopt dus wat is de bron? :$


Maakt niet uit toch? Een mailtje sturen kan niet kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Stuur een mailtje naar Fusion Records, vgm hebben hun nog een vinyl collectie die gekocht kan worden, misschien staat hij daar bij?

Kan nergens vinden dat fusion een vinyl collectie verkoopt dus wat is de bron? :$


Ik ben daar zelf ooit geweest, en ze hebben wel degelijk een Vinyl collectie, deze wilde ze destijds kwijt dus misschien dat er nog wat Vinyls liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 10:02 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Stuur een mailtje naar Fusion Records, vgm hebben hun nog een vinyl collectie die gekocht kan worden, misschien staat hij daar bij?

Heb ze gemaild & Helaas hebben ze niks meer te koop staan maar wel bedankt voor de tip :thumbsup:
Maar ben nu wel doorverwezen naar freakyrecords met de tip dat hun ook vinyls te koop zouden hebben staan dus we wachten af op antwoord op die mail ^^ .

maarten0546 schreef:
Maakt niet uit toch? Een mailtje sturen kan niet kwaad.

Nee zeker niet, maar zou een beetje raar zijn als ik ze mail over iets wat er niet eens is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het kantoor van Fusion zit/zat (?) ook Freaky Records gevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:51 
 
Hardtraxx Addict

Zit er nog steeds, nu voornamelijk tweedehands vinyl omdat er helemaal niks meer op vinyl uitkomt.
Voornamelijk hardcore/early. Markt voor tweedehands hardstyleplaten is niet zo groot.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle