Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van Journey. Melodie is echt goed, maar Mendelsohn maakt het onluisterbaar voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Jammer van Journey. Melodie is echt goed, maar Mendelsohn maakt het onluisterbaar voor mij.

Onluisterbaar niet zo maar verder wel eens. Zonder deze vocals was het cijfer een stuk hoger uitgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vandaag is mijn nieuwe album 'Brennan Heart & Friends' uitgekomen! Om dit te vieren heb ik een speciale album showcase opgenomen en deze is vanavond te zien op Ziggo TV Kanaal 13 om 20.00 uur. Mis het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 11:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net het album helemaal geluisterd en moet zeggen dat ik echt positief verrast ben. Katana is echt een absoluut meesterwerk :loving: en ook The Code is een gruwelijk gave plaat. Maar ook die 'Poppy' hardstyle platen van hem begin ik steeds beter te waarderen, al zitten er natuurlijk ook een aantal platen tussen die ik minder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 14:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een bedroevend album. Bijna alle platen draaien om de pop vocals, word echt intens verdrietig van al dat gejank. Platen die wel top zijn; Katana (ho-ly shit :worship:), When Tomorrow Comes en The Code.

Het moge wel duidelijk zijn dat ik he-le-maal niks heb met de muziek van Brennan Heart. Alles lijkt wel een hitje voor op de radio te moeten worden en het is allemaal hetzelfde slappe riedeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 10:35 
 
Hardtraxxer

:drool: Katana :drool:
Wat ik me wel meteen afvraag: zal iemand ooit live de volledige 12 minuten draaien? Ik zou het geweldig vinden, maar het is wel meteen een grote hap uit je set van gemiddeld 60 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Katana is heeeel vet! De rest is niet echt iets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
:drool: Katana :drool:
Wat ik me wel meteen afvraag: zal iemand ooit live de volledige 12 minuten draaien? Ik zou het geweldig vinden, maar het is wel meteen een grote hap uit je set van gemiddeld 60 min.


BH zelf zal deze zeker draaien, direct gevolgd door Wake Up! en Imaginary

Technoboy ook een grote kans, kost hem maar 2 platen uit zijn hele set namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ltmbr schreef:
:drool: Katana :drool:
Wat ik me wel meteen afvraag: zal iemand ooit live de volledige 12 minuten draaien? Ik zou het geweldig vinden, maar het is wel meteen een grote hap uit je set van gemiddeld 60 min.


BH zelf zal deze zeker draaien, direct gevolgd door Wake Up! en Imaginary

Technoboy ook een grote kans, kost hem maar 2 platen uit zijn hele set namelijk



Die grap is net zo oud als zijn classics.
Als hij zijn nieuwe platen draait zoals zij die recent hebben gemaakt :drool: zijn het die 9 tracks wel waard hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 02:41 
 
Hardtraxxer

Katana en The Code :worship: :worship: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn album :) Uitschieters zijn toch wel Katana en When Tomorrow Comes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Katana is echt enorm vet. :thumbsup:
De rest doet me over het algemeen niet erg veel. Het meeste klinkt alsof het gemaakt is met de insteek een radiohitje te worden. Collabs met Bfront en The Pitcher springen er wel bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is geen verkeerd album en eigenlijk moet ik zeggen dat geen enkele plaat van Brennan Heart daadwerkelijk ook verkeerd of slecht geproduceerd is. Het steekt altijd gewoon goed in elkaar maar voelt vaak gemaakt alsof het voor een andere doelgroep is.

Zijn melodien blijf ik altijd heel uniek en fijn vinden. De manier hoe hij met zijn plucks pingelt en hoe zijn melodien altijd mid break evolueren blijft gaaf. het album luisterde dus in dit geval gewoon goed weg met als uitschieters Katana, When Tomorrow Comes, The Code en Time is No (zit nu op 70% afgeluisterd)

Maar ik begreep ook dat hij met een Blademasterz album bezig is? Of was dit slechts Katana voor dit album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de "nieuwe" nummers springen deze er voor me uit: Journey, Everything We Are, Katana, Take Your Pain, Untouchable, en The Code. Op dit moment is Take Your Pain mijn favoriet van het album. Rustig, gevoelig en echt een fantastische melodie :loving:.

Vind die pop achtige vocals in veel van zijn platen juist altijd een toevoeging. Krijg dan toch het idee dat er meer een boodschap/lading in de plaat zit. Dat geeft de platen voor mij allemaal iets meer een eigen identiteit, iets unieks, waardoor het niet vervangbaar aanvoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Code is echt enorm bij me gaan groeien. Ik hou echt van die simpele recht toe, recht aan (classic)melodieën die deze en ook Energy hebben. Voeg daarbij nog even een paar B-Front elementen (uithalen) en het is perfect.

Rest van het album helaas nog geen tijd voor gehad om te beluisteren :$
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle