Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Tweekaz Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

About Time :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 00:01 
 
Hardtraxxer

uit @ hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 07:58 
 
Hardtraxxer

Revival X (Da Tweekaz Rmx)
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I Love Haters wel leuk
Da Tweekaz vinnik egt geen reet meer aan, elk nummer zelfde van hun
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WTF die rap nummers :huh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch is die tweekaz remix wel lekker op de een of andere manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zow nu is het 5 jaar wachten op de fulls van zn nieuwste album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

INSTANT RAGE!

Godverdomme, ik dacht dat ik naar de rapmuziek van m'n broertje aan 't luisteren was toen ik About time hoorde, en ook echt dan niet iets van een hardstyle melo of kick.

:sick:

Dat is de enige smiley, alleen Revival X is 't waard deze release, maar wat durft Brennan Heart zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En Push Play komt zeker nooit meer full uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Can't Kill Us vind ik wel fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef mij maar de Revival X ( Da Tweekaz Mix )

Wat een vette remix zeg! Gaat echt superlaag en dan die break met die gitaar! Echt bruut gedaan gewoon...

Tweekaz! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Geef mij maar de Revival X ( Da Tweekaz Mix )

Wat een vette remix zeg! Gaat echt superlaag en dan die break met die gitaar! Echt bruut gedaan gewoon...

Tweekaz! :worship:


Die is inderdaad ook heel fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revival X Rmx en Can't Kill Us voor mij aub.

I Love Haters.. Schandalig dat die gast zoiets uitbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Revival X Rmx en Can't Kill Us voor mij aub.

I Love Haters.. Schandalig dat die gast zoiets uitbrengt.

Waarom is dat schandalig? Het is de beste track van het hele album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 01:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.

Tsja, als er iets is wat ik niet serieus neem in hardstyle, zijn het wel de vocals. Stond je dan ook te snuiven na het luisteren van Duro's Cocaine MF?

De track is instrumentaal gezien gewoon een dikke bom en die vocals klinken (afgezien van de betekenis, gewoon de stem en sound) prima en passen bij de track. Wat er dan precies gezegd word, zal me verder niet zoveel uitmaken.

(En als ik dan toch even op de betekenis van de vocals in ga: als er iemand is die wat mij betreft het recht heeft om dit soort dingen te zeggen, is het Brennan Heart wel. Maar dat is een heel ander verhaal.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 09:37 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.

ben ik het helemaal mee eens!
maarja, van dat soort vocals krijg je meer haters en daar houdt hij volgens deze album sampler van XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 13:27 
 
Hardtraxxer

Overload schreef:
Khadber schreef:
Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.

ben ik het helemaal mee eens!
maarja, van dat soort vocals krijg je meer haters en daar houdt hij volgens deze album sampler van XD


Inderdaad, Fabian heeft er blijkbaar behoefte aan en wie zijn wij om daar niet aan te voldoen? :evil:

On: alleen Da Tweekaz remix vind ik leuk, de rest kan in de stront zakken (net als BH)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen kunnen ook niks met een korreltje zout nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.

Tsja, als er iets is wat ik niet serieus neem in hardstyle, zijn het wel de vocals. Stond je dan ook te snuiven na het luisteren van Duro's Cocaine MF?

De track is instrumentaal gezien gewoon een dikke bom en die vocals klinken (afgezien van de betekenis, gewoon de stem en sound) prima en passen bij de track. Wat er dan precies gezegd word, zal me verder niet zoveel uitmaken.

(En als ik dan toch even op de betekenis van de vocals in ga: als er iemand is die wat mij betreft het recht heeft om dit soort dingen te zeggen, is het Brennan Heart wel. Maar dat is een heel ander verhaal.)

De vocals slaan gewoon nergens op en als er 1 iemand zichzelf en zijn "haters" wel erg serieus neemt is dat Brennan Heart wel, met z'n gepushplay. Teksten als "pak een punt het is tijd om te snuiven" ofzo zijn ook niet serieus bedoeld.
Ik vind dit soort (onterechte) grootspraak kansloos, zoals Khadber al zei, Just Say My Name is ook zo'n achterlijk kansloze plaat.

En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Teksten als "pak een punt het is tijd om te snuiven" ofzo zijn ook niet serieus bedoeld.


Niet? -.- Doe eens even eerder zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...

Daarom, dus waarom zou je het voor jezelf laten verpesten door zo op die vocals te letten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:23 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
dawasiknie schreef:
En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...

Daarom, dus waarom zou je het voor jezelf laten verpesten door zo op die vocals te letten :P.


omdat die niet te negeren zijn, ik kan mezelf er echt groen en geel aan ergeren aan die soort vocals
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle