Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Bloodlust x Unresolved - One With The Streets (EOL105)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 03/10/2019

Tracks:
Bloodlust x Unresolved - One With The Streets

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by DVA on 23 Jun 2019 12:48, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mag de rest ook gewoon met hoofdletters zoals elk normaal mens doet?

#autisme
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
View on YouTube
Unresolved :worship:. Heerlijke rammer weer dit :bomb: . En ook nog een fijne melodie. Top plaatje dit.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2019
last seen Feb 2024
Vette plaat hoor! Zowel kicks en melodie fijn voor de oortjes.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Net pas deze gehoord en dit is echt een fijne plaat!
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik kan me best wel irriteren aan het feit dat deze vocals dus ook al in Aftershock - I Can Feel zitten, een plaat die nota bene nog geen half jaar uit is. Dat vocals vaker gebruikt worden of melodieën wel eens vaker op elkaar lijken oke, maar dat het zo snel achter elkaar al gebeurd vind ik de originaliteit niet ten goede komen.

OT: Leuk plaatje, maar doordat een behoorlijk essentieel onderdeel van de plaat ook al eerder is gebruikt gaat m'n voorkeur toch uit naar die plaat van Aftershock.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Lekker plaatje. En wat Fantazoo zegt, dat platen met dezelfde vocals vaak kort achter elkaar uitkomen stoor ik me ook al jaren aan. Bij remixes is het volgens mij vaak zo dat een artiest een remix al een tijdje klaar heeft liggen, en opeens ziet dat een collega ook een remix van dezelfde plaat gereleased heeft. Dan gooien ze snel hun eigen remix er ook uit omdat hij anders minder relevant is en ondergesneeuwd wordt door die andere. Maar waarom dat met platen met dezelfde vocals vaak is... Misschien door het gebruik van Splice, dat natuurlijk regelmatig geupdated wordt met samples en dat dan net een bepaalde vocal daar populair is zou kunnen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vocalinez wrote:Vette plaat hoor! Zowel kicks en melodie fijn voor de oortjes.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Sorry maar ik vind dit echt een mokerdikke plaat.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sarabande wrote:Sorry maar ik vind dit echt een mokerdikke plaat.
Geeft niet
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Pfieuw -.-
Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Fantazoo wrote:Ik kan me best wel irriteren aan het feit dat deze vocals dus ook al in Aftershock - I Can Feel zitten, een plaat die nota bene nog geen half jaar uit is. Dat vocals vaker gebruikt worden of melodieën wel eens vaker op elkaar lijken oke, maar dat het zo snel achter elkaar al gebeurd vind ik de originaliteit niet ten goede komen.

OT: Leuk plaatje, maar doordat een behoorlijk essentieel onderdeel van de plaat ook al eerder is gebruikt gaat m'n voorkeur toch uit naar die plaat van Aftershock.
Deze track is heel het festival seizoen gedraaid lang voordat aftershock de track aankondigde.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Is raw hardstyle origineel dan? :lol: