Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 00:24 

Hardtraxx Crew

Bloodlust & Nolz - Statement Of Superiority (Official Supremacy 2024 Anthem) (SUP001)

Label: Supremacy Records
WEB release: 22/08/2024

Tracks:
Bloodlust & Nolz - Statement Of Superiority (Official Supremacy 2024 Anthem)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 08:14 

Hardtraxxer

Hier de hele versie.

OT: Precies wat ik had verwacht, een vrij veilig anthem. Klinkt ook niet echt zoals ik t bij Supremacy zou voorstellen.
Benieuwd naar HQ, hopen dat t dan wat beter ervaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 11:33 

Hardtraxxer

Ja wat moet je er nou van vinden... Het heeft daadwerkelijk 0 bijzondere elementen. Alles wat in deze plaat zit is al 10 keer eerder gedaan door meneer Bloodlust. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 14:21 

Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:
Bloedpoep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 19:14 

Hardtraxx Addict

Boys van het dode forum, jullie houden allemaal niet eens van al die gekkigheden van tegenwoordig in tracks. Wordt er een raw track gemaakt zonder pvc'tjes, kloenkjes of een uptempo einde waarbij een artiest dicht bij z'n eigen sound blijft en dan is het te safe. Is het ooit goed? :lol:

Wacht de full wel af, maar tot zover klinkt het dikke prima imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 19:17 

Hardtraxx Veteran

Vette plaat wel hoor, die van vorig jaar is lastig te overtreffen maar deze komt daar zeker bij in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 19:47 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
. Wordt er een raw track gemaakt zonder pvc'tjes, kloenkjes of een uptempo einde waarbij een artiest dicht bij z'n eigen sound blijft en dan is het te safe. Is het ooit goed? :lol:

Rebelion had vorig jaar ook een anthem waar geen PVC's en kloenkjes inzaten en waarbij ze dicht bij hun eigen sound bleven die wel intressant was. Het gaat erom wat je er mee doet. Zet je je eigen sound creatief en uniek in of speel je het veel te veilig waardoor het saai wordt... Dat laatste is het geval bij het bloodlust anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 22:51 

Hardtraxx Addict

Rubrix schreef:
Zaagkick schreef:
. Wordt er een raw track gemaakt zonder pvc'tjes, kloenkjes of een uptempo einde waarbij een artiest dicht bij z'n eigen sound blijft en dan is het te safe. Is het ooit goed? :lol:

Rebelion had vorig jaar ook een anthem waar geen PVC's en kloenkjes inzaten en waarbij ze dicht bij hun eigen sound bleven die wel intressant was. Het gaat erom wat je er mee doet. Zet je je eigen sound creatief en uniek in of speel je het veel te veilig waardoor het saai wordt... Dat laatste is het geval bij het bloodlust anthem.

Rebelion anthem van vorig jaar kan sowieso niemand de komende jaren overtreffen, is (imo) het beste anthem van de laatste 5 jaar en dan niet alleen van Supremacy maar in het algemeen. En ja, dat is een mening, net zoals ‘niet interessant’ is. Hij heeft iig geen trends gevolgd wat lijkt mij geprezen zou moeten worden hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 00:29 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Rubrix schreef:
Zaagkick schreef:

Rebelion anthem van vorig jaar kan sowieso niemand de komende jaren overtreffen, is (imo) het beste anthem van de laatste 5 jaar en dan niet alleen van Supremacy maar in het algemeen. En ja, dat is een mening, net zoals ‘niet interessant’ is. Hij heeft iig geen trends gevolgd wat lijkt mij geprezen zou moeten worden hier :P

De Rejecta Decibel anthem is imo voor mij de beste in de laatste 5 jaar.
Het valt mij nog steeds mee dat er geen zaag kicks in anthems zitten, of heb ik dat mis?
Dit is de bloodlust die ik wel wil horen. Voor mij een goed anthem met fijne kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 20:23 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Hij heeft iig geen trends gevolgd wat lijkt mij geprezen zou moeten worden hier :P

Dat maakt het nog geen goed anthem toch?
De kicks zijn voor de helft de betere kicks van Bloedpoep.
Maar de melodie is echt niet catchy voor mij.
Het is alleen een anthem omdat je 'supremacy' vocalen hoort, thats it
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 17:29 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:04 

Hardtraxxer

Ja, ook na HQ blijf ik erbij dat het wel geinig is maar totaal niet bijzonder. Niks aan deze plaat is uitmuntend. Alles gemiddeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 08:09 

Hardtraxxer

De buildup naar drop 1, vanaf 0;39 vind ik zo simpel.
En die vocalen van Bloodpoep zelf in de mid, tering wat kut, nergens voor nodig.
Rest is wel in orde, betere selectie qua kicks dan al z'n laatste releases bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 10:28 

Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 11:04 

Hardtraxxer

Niet om te bashen maar wat een simpel slecht uitgevoerd anthem is dit.. Hadden ze niet beter iemand anders kunnen kiezen? Zit echt niks in deze track wat het leuk en interessant maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 11:28 

Hardtraxx Veteran

Vind het allemaal wel meevallen. Klinkt als een anthem ala Bloodlust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 21:12 

Hardtraxxer

Wat gaan we het Rebelion anthem missen, maar ff serieus wat zijn dat voor leads en melo? Simpele noise lead met een melodie die 0 anthem vibes geeft. Klinkt erg lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 18:58 

Hardtraxx Newbie

Nu toch wel leuk
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle