Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ideale plaat om te draaien wanneer je als dj nood hebt aan een plaspauze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
InfinI schreef:
Nuracore schreef:
Ergens maar goed ook dat Katana gesplitst word vanwege zijn 11 minuten :lol:

Waarom was dat een probleem?

Voor thuis niet maar voor een event lijkt me het net wat te veel break, thats all.

Je bent als DJ constant aan het knippen en plakken, hoezo is een plaat inladen en inmixen van 12 minuten dan opeens een issue? Ik zie het niet. Zal wel met de push&play mentaliteit te maken hebben. Plaat inladen, op play drukken en selfies maken voor je insta was het geloof ik? Lijkt me een lange plaat eigenlijk alleen maar handiger :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat draaien meer is dan alleen push en play. 6 minuten aan break van een plaat van 12 minuten is nou niet bepaald een leuke bezigheid als je op een event staat waar je de sfeer niet kan simuleren die je graag door de break voor ogen hebt. Door de plaat opgesplits uit te brengen geeft gewoon meer mogelijkheden voor andere artiesten en neemt het niet gelijk 10/15% van je set tijd in. Verder vind ik het zelf echt super pijnlijk als je 6 minuten maar een beetje stil moet staan.

Daar hoef je het als gemiddelde luisteraar niet mee eens te zijn maar vind het dan persoonlijk fijner dat de track netjes opgesplitsts zonder dat je zelf moet klooien met abrupte overgangen. Het opent dus ook wat meer deuren dat andere artiesten sneller de track zullen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Dat is precies wat ik zeg. Draaien hoort meer dan push en play te zijn dus een plaat van 12 minuten inladen is geen probleem als je iets meer moeite neemt om een cue te vinden. Je kan toch gewoon het segment gebruiken die je in je set wilt? Zelfs al laad je een set van 3 uur in om te gebruiken in je liveset van 1 uur. Je doet alsof je verplicht bent om een break van 6 minuten aan te horen als je achter de draaitafel staat.

Nuracore schreef:
Door de plaat opgesplits uit te brengen geeft gewoon meer mogelijkheden voor andere artiesten en neemt het niet gelijk 10/15% van je set tijd in.

Welke mogelijkheden dan als je sowieso al achter duizenden euro's Pioneer staat? Je zegt zelf al dat draaien meer is dan alleen push en play..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Nuracore schreef:
Ergens maar goed ook dat Katana gesplitst word vanwege zijn 11 minuten :lol:

Waarom was dat een probleem?


Ik sta echt niet te wachten om een plaat van 12 fucking minuten in me vrije tijd te luisteren. Prima als jij dat wel chill vindt, maar ik heb ook niet altijd de tijd om muziek te luisteren. Als ik over een half uur weg moet wil ik niet 2 platen hebben geluisterd. Dan vind ik het super chill dat er een kortere edit is.

Daarbij komt dat ik Katana teveel vind uitgerekt om 12 minuten lang te zijn. Het is een tof experiment. Maar Ophidian doet dat imo toch een stuk beter met bijv. Running on Empty of Forgoten moments. Zelfs die zijn bijna de helft korter, en dat waren al lange platen. Maar dit terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Shape Of The Heart en True Nature zijn beide hele gave platen. Toch overheerst wel het gevoel dat het een 'normale' Brennan Heart plaat is met een vleugje Blademasterz, want de kicks zijn vrij slap zoals in de 'standaard' Brennan Heart platen.

Oldskool & Acid is ook top, maar dan wel de Dana Mix! Want dikke kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Katana kende ik al en dat vind ik echt een wereldplaat. Andere platen evenaren Katana niet voor mij, maar zijn zeker tof. Oldschool & Acid Dana Mix heeft daarin mijn voorkeur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Shape Of The Heart vind ik echt een heerlijke plaat. Fijne melodie en vocalen. Ik had in een Blademasterz plaat denk ik wel graag wat zwaardere kicks gezien.

Die acid sounds in combinatie met de kicks in Oldskool & Acid, want ontzettend fijn! Voorkeur gaat wel uit naar de Dana Mix.

Hopelijk komen overal nog wel Extended versies van de niet Katana platen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hopelijk komen overal nog wel Extended versies van de niet Katana platen uit.


Dit. Ik wil True Nature extended plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 07:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shape Of The Heart (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Shape Of The Heart (L)


Wat een prachtplaat ja. Kippenvel melodie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog een Blademasterz mini-album
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle